Відповідь: Залізниця, попутники Я їздила із копією свідоцтва , провідники трохи бурчали, але все таки пустили у вагон ) . Хоча краще брати оригінал, щоб не було неприємних ситуацій в дорозі.
Відповідь: Залізниця, попутники Ми жвічі їздили з Максимком. Двічі брали свідоцтво з собою але жодного разу нас не питали за нього!
Відповідь: Залізниця, попутники бронювання там також є, і також пластиковою карткою ---------- Додано в 12:40 ---------- Попередній допис був написаний в 11:58 ---------- постійно купую квитки через інтернет і дуже задоволена, бо можна вибрати місце і не треба потім в чергах стояти, правда останнім часом він в них щось глючить..... є певні моменти, читала тут що зникали квитки, після невдалої проплати таке є тому треба заходити з іншого браузера і тоді квиток буде; якщо не вдалося здійснити оплату то тут може бути проблема в картці, в різних банках стоять різні обмеженн на інтернет покупки і їх треба знімати через call-center,; квитки тут з'являються так само як і в касах, і бронь знімається відповідно за 3-и доби, за добу і вдень відправки є квитки. (*принаймі, ще не було в мене випадку, щоб не купила квитка)
Відповідь: Залізниця, попутники ті тьоті в касах самі "покруче" любого інтернету - пишу від імені подруги. 2 тижні тому взяла білети в Львів-Херсон, зворотні були ще закриті, тому вчора переглянула сайт - цілий вільний вагон, і ще по інших вагонах розкидані місця, пішла в касу (не львівську, по місцю проживання), а тьотя-мотя говорить, що місць нема. прийшла додому - Є МІСЦЯ!!?, але каса вже закрита. мусила йти сьогодні зранку і , о чудо!! купила квитки. напрошується думка, що все вони знають і мають (продаж по вагонах, які їм відкривають - туфта!), швидше за все хочуть винагороду за товар, які самі ж "під прилавок" і положили. може хтось знає як з ними в таких випадках говорити, чим лякати, щоб вдало зробити покупку без зайвої біготні
Відповідь: Залізниця, попутники сьогодні на роботі взнала, що інша співробітниця теж мала проблеми з придбанням зворотніх квитків - отримала їх, коли добровільно на:cesored:кинула 150 грн касирці:
Відповідь: Залізниця, попутники Їдем зараз в Сімферополь на 256. Їдем прекрасно, не жарко. Коли розганяємся то на верхніх полках навіть простиньками малому плечі прикривала- свіжо. Коли стояв то жарко але то 5-10хв. Поки все ок)) їдем на моооре))
Відповідь: Залізниця, попутники Я колись теж зіткнулася із подібною проблемою, то щоб вияснити що до чого, написала звернення на сайті "Укрзалізниці". Мені відповіли, що нові вагони автоматично з'являються у продажу тільки тоді, коли у попередньому вагоні лишилося не більше 9 місць при максимальній кількості вагонів 19-22 (причому, як правило, останні вагони набагато кращі за ті, що продаються спочатку). А відсутність квитків о 8:10 може пояснюватися тим, що тут квитки можна не викупити, а зарезервувати на 15 хв, поки не скінчиться час оплати. Не встигли оплатити - все, квиток знову є у продажу. В мене теж чомусь не проходить оплата видно, не дружить "Укрзалізниця" з "Приватбанком", то я одного разу так зарезервувала собі місце, посадила домочадців біля компа, щоб кожні 15 хвилин поновлювали інформацію, а сама побігла на вокзал викупляти квиток у касі, аби гарантовано був у наявності Ще залежить від дня тижня (найдешевші квитки мають бути в четвер і суботу). А така ситуація може виникнути тому, що в "Укрзалізниці" якісь дуже дивні поняття про відстань між станціями. Поясню на конкретному прикладі: є поїзд№7 сполученням Київ-Чоп. Скільки разів пробували придбати на нього квитки з Києва до Львова - немає вільних. А до Стрия - хоч весь вагон бронюй. А все тому, що Львів вважається "ближньою" станцією призначення, до якої курсує достатня кількість інших поїздів. В перекладі на українську мову - таким чином агітують їздити дорожчими фірмовими поїздами, зокрема славнозвісними "Інтерсіті". Тому кращі місця у вагонах можуть бути показані як викуплені, хоча насправді то резерв. А от в останні 6 годин до відправлення відкривається продаж до всіх станцій, бо перевозити замість пасажирів повітря економічно невигідно.
Відповідь: Залізниця, попутники хто може підказати як цього року з дитячими квитками: чи для дитини 3,10 потрібно брати квиток і скільки він коштує порівняно з дорослим?
Відповідь: Залізниця, попутники діти до 6 років мають право на безкоштовний проїзд , але окреме місце їм не надається. Діти старше 6 років ( або молодші, якщо хочете окреме місце)- дитячий квиток ( вартість 75% дорослого). Діти старше 14 років- дорослий квиток
Відповідь: Залізниця, попутники і ми сьогодні мали "приємність" спілкуватися з тітоньками в залізничних касах та сама історія - в одній касі "не бачать" квитків... а в другій касі -до кольору до вибору... добре що хоч в неті можна глянути реальну картину з квитками, а слова - в інтернеті ще є вільні місця, на тих касирш хоть якось діють! невже в них така маленька зарплата?
Відповідь: Залізниця, попутники ну не дуже то й висока, як і більшість офіційних і ото власне є їхній "лівий" підробіток, довгі роки... а тепер наявність даних в інтернеті трохи їх обмежує в тому)
Відповідь: Залізниця, попутники Я думала, що коли квитки продаватимуть по паспортам, то ситуація трохи покращиться, аж ні далі бардак
Відповідь: Залізниця, попутники Останнi 2 роки бронюю квитки онлайн, вартiсть 17 грн., i не маю проблем. Тому що дiйсно касири зловживають своєю посадою, i наявнi квитки часто недоступнi для пересiчного покупця.
Відповідь: Залізниця, попутники хто знає? куплені через інет і заброньовані... (якщо на руках вже фактично не оті номери замовлення, а квитки - є можливість здати їх, якщо плани помінялися??? повернення коштів за куплені через інет хтось здійснював?
Відповідь: Залізниця, попутники здати куплені через інтернет квитки можна тільки при наявності роздрукованого квитка. Вистоюєте чергу, Вам видають декілька бланків, які потрібно заповнити (обов’язково візьміть із собою картку, з якої здійснювався платіж, бо потрібно заповнити перші і останні чотири цифри номера картки), і на продязі місяця гроші вам повернуть на картку. Одразу в касі гроші за квиток ніхто не віддасть. Як практика показує, гроші повертаються рівно через місяць (хоч декларують на протязі місяця). Інакшим шляхом квитки, куплені через інтернет не повертаються. ---------- Додано в 11:14 ---------- Попередній допис був написаний в 11:11 ---------- Це точно, я вже втомилась закупляти квитки за 45 днів (а їздити доводиться багато). А як тільки змінюються плани, то ще й лишні проблеми з поверненням...бо завжди купляю через інтернет
Відповідь: Залізниця, попутники дуже дякую за пояснення а в які терміни можна їх повертати, мусово до відправлення за скількись годин? ну і мо хтось знає - якщо купляєш черех інет зі своєї карточки іншим людям, то власне потрібні суто твої документи-присутність щоб оформити повернення?
Відповідь: Залізниця, попутники Якщо Ви повертаєте за 24 години до відправлення поїзда, то втратите тільки за бронь (точно не скажу, але десь 10-20 грн), якщо менше - то там є якась спеціальна шкала...Квитки можна здати навіть коли вже потяг відправився (на протязі години) , але повертається тільки 20% вартості квитка ---------- Додано в 17:07 ---------- Попередній допис був написаний в 17:04 ---------- для повернення квитка потрібні документи людини, прізвище якої вписане в квитку...немає значення, на яке прізвище оформлена картка, головне щоб при поверненні були вказані цифри (перші і останні 4) з картки, з якої оплачували...
Відповідь: Залізниця, попутники цього року і в нас не обійшлось без казусу: чоловік в мене студєнт!, купляли квитки в Сімферополь, подали студентський; на квитку номер студентського вибито, а вартість повна. Хотіли переоформити - мона тільки в разі зміни на дорожчий білет (з пільгового на повний ) а в нас навпаки. Правда можна через повернення (тобто повертаємо білет і знову купляємо вже пільговий), але тьотя за віконечком лякає, що поки повертатиметься квиток, поки вона буде вводити дані, то хтось може швидше "перехопити" дане місце. Нууу нас таке не влаштовує - спеціально викупляли ціле купе, бо я вагітна і двоє дітей, щоб не було "геморою", щоб діти комусь по голові не скакали і я не нервувалася. От що робити - не знаю, ніби компутер винен, але дарувати 150 грн укрзализниці теж не хочеться
Відповідь: Залізниця, попутники Дівчата, підкажіть, а як ви за 45 діб купляєте - в 12 ночі чи коли поїзд відправляється рахувати час?
Відповідь: Залізниця, попутники вранці за 45 днів до дати відправки поїзда, як тільки каси відкриваються. ( цьогоріч ще не купляли, а минулоріч чергу займали в 6 ранку, то коли каси відкрилися ми були третіми у черзі. Найцікавіше те, що вже 5-та людина у черзі нижніх місць купе узяти не змогла- за 15 хвилин від початку продажу квитків "не стало")