Школа: влаштування і наука (2)

Тема у розділі 'Діти-квіти', створена користувачем Myroslava82, 9 Листопад 2013.

  1. ГаЛоЧкА

    ГаЛоЧкА Well-Known Member

    підете в державну?
     
  2. Fiancee

    Fiancee Well-Known Member

    Так)


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
  3. ГаЛоЧкА

    ГаЛоЧкА Well-Known Member

    а в кого діти вчаться в 3д школі чи Еколенді, той що на Сихові ?
     
  4. aknytsU

    aknytsU волошкова...)

    Вчитись не вчаться, але чоловікова родичка в Еколенд буде давати сина в перший клас цього року. Розповідала, що серед усіх львівських шкіл, які вони розглядали, Еколенд за якістю/ціною ім найбільше підійшов. І локація, звісно, вони поруч.
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. ГаЛоЧкА

    ГаЛоЧкА Well-Known Member

    я так попитала - більшість шкіл приватних ціна в районі 12 тис.. десь 10 десь 11..
    --- дописи об"єднано, 9 Травень 2021 ---
    от питання якості- дуже спірне.. бо судиш лиш по відгуках поки сам не спробуєш. і все ну дуже вже суб)єктивно..
     
  6. silvia

    silvia Well-Known Member

    Хтось є з 27 школи? Треба інфо...
     
  7. model fantazii

    model fantazii Well-Known Member

    Чи хтось має відгуки про навчання за програмою Інтелект України?

    Надіслано від мого SM-M315F, використовуючи Tapatalk
     
  8. Gala

    Gala Well-Known Member

    Мій племінник навчається вже чотири роки....нажаль нічого позитивного сказати не можу. Жаліють, що дитина вчиться за цією програмою.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. aknytsU

    aknytsU волошкова...)

    Можете трохи детальніше про недоліки?
     
  10. Gala

    Gala Well-Known Member

    Постійно потрібно сидіти з дитиною - домашню сам не зробить. Навчальні зошити купують кожного місяця.
    Зараз моя сусідка має викладати історію в інтелект класі, то вчителі навчаються на курсах....відгуки від неї були зовсім не схвальні....
    В інтернеті вже є відгуки від батьків.
    Детальніше не відповім, бо мої діти не вчилися в інтелекті...вчаться племінники, можу розпитати ще...
     
  11. aknytsU

    aknytsU волошкова...)

    Буду вдячна, якщо розпитаєте деталі.
     
  12. HappyViki

    HappyViki Well-Known Member

    @aknytsU, мої обоє вчаться за цією програмою. Донька закінчила 3 клас, син - перший. Нам ну дуже зайшла саме Інтелектівська програма. Так, вона насичена, дещо спрямована на розвиток логічного мислення, досить цікаво викладена інформація. Мої вчаться самі, я не практикую виконання домашніх завдань з дітьми. Перевіряю лиш творчі роботи. Справедливості ради: кілька вечорів провели із чоловіком за домашнім завданням із математики))) діти обоє мають високий рівень в табелі. Ну але мої люблять навчатися, власне сам процес, вчителі в обох дуууже суворі, спуску не дають. Але в порівнянні із НУШівською програмою, ця зовсім інакша. Ми дуже задоволені. Син в захваті від школи. Хоча, дехто по закінченні першого класу таки перевівся.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • мімімі мімімі x 1
  13. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Я думаю над переведення середньої малої через рік з приватної школи в державну саме на інтелект. Від НУШу в мене легкий шок. Але в нас зараз чудова вчителька, витискає максимум, тому її тримаємося.
     
  14. HappyViki

    HappyViki Well-Known Member

    @Haidee, я трохи переймаюся, як буде організоване навчання у середній школі. Чула, що батьки скаржаться, що вчителі неохоче проходять навчання інтелектівських програм...нам ще рік, поки спостерігатиму. Я хотіла б, щоб діти продовжили навчання за цією програмою, школа у пішій доступності, багато є переваг, що нам особисто підходять.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Gloria Tempus

    Gloria Tempus Well-Known Member

    Син цього року закінчив третій клас за цією програмою. І я задоволена. Те, що матеріали купувати, про це ми були попереджені та свідомо на це йшли. Спеціально з малим кожного дня не сиджу з уроками, він їх мусить виконувати на групі. Якщо не встиг чи не хотів, то вдома, але я контролю, бо неуважний. Так, часто щось треба допояснити, на щось звернути увагу, щось переписати, тобто на самотік просто не вдасться пустити. Матеріалу багато і його треба засвоювати. Завжди треба бути в тонусі, щось пропустили, доробити. Але, на мою думку, це вартує того. Програма цікава - малий дуже любить географічні теми, постійно мені розказує якісь цікавинки. Математика теж сильно подається, логічні задачі (малому з ними складніше, але треба ж розвивати те, що непросто дається). Є мультимедіа, є роздаткові матеріали, є круглі столи і експерименти. Проте щоб все це організувати, має бути правильно орієнтований вчитель, який не буде гальмувати програму, а відкритий до інновацій та сучасного. Тому навчання вчителів тут обов'язкове. У нас така вчителька, тому я задоволена.
    Перед навчанням нас попереджали, що декому може не підійти програма, тож ніколи не пізно перевестися. Проте моєму, як каже вчитель, Інтелект супер підійшов. Приніс табель оцінювання, у 98 % високий рівень.
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    Чому? Цікаво почути думку педагога...Малий йде в перший клас, то якраз НУШ буде.
     
  17. l_treasure

    l_treasure Member

    Дівчата, може маєте школяриків, що вчаться у львівському технологічному ліцеї? Буду дуже вдячна за відгук
     
  18. Orman

    Orman Модератор-бомба

    Варвара закінчила третій клас НУШ - я задоволена.
    Не можу сказати, що «тільки граються». Гралися в першому класі і недовго (що цілком нормально).
     
    • Подобається Подобається x 2
  19. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Сама ідея такого підходу непогана. Але реалізація погана, тому що для нового підходу має бути вчитель з новим баченням. По факту ми маємо те, що мали, лише без оцінок і трошки підмарафечене інтеграціями. З мінусів для мене: я поняття не маю, який рівень знань в моєї дитини. Саме знань, а не ефемерних «компетенцій». Якщо я хочу розуміти для себе, які є в дитини здібності і наскільки вона розуміє, я сама сідаю і оцінюю. Далі: впровадити нормальну інтеграцію на практиці - це важко і треба тому вчитися. Я вірю, що є вчителі, які швидко навчилися, але в більшості інтеграція - це, наприклад, просто задача з математики з використанням об‘єкту, що вчать на ЯДС. До речі, за рахунок ЯДС, за яке так топили, вчителі наганяють теми з математики або мови, тому що це все дуже класно до моменту, поки дитина на кінець другого класу заледве читає чи додає. Мене не влаштовує рівень знань дітей, які вчаться за цією програмою. Він є нижчим, ніж був тоді, коли процес регулювався оцінюванням. Чомусь діти зараз мало вчать напам’ять, а це дуже треба в їхньому віці. Моя молодша в садку кожного тижня вчила віршик українською і англійською. Ми взагалі потрапили в садок з настільки крутою програмою і середовищем, що мені шкода дитину до школи звідти забирати. Останнє, ця програма за рік суттєво знизила темп особисто моєї дитини. Вона каже, що їй не подобається ЯДС, бо воно «ні про що». Вона дуже структурована дитина, я за весь перший клас жодного разу не мала перепитувати, яке в неї домашнє (так, в нас є домашнє. Ні, ніхто не вмер. Я не заставляю. Конкретно моїй дитині подобається вдома шось робити після школи). І ота каша їй не заходить. В нас дуже класна вчителька. Інакше я б вже на 2 клас думала, чи варто залишатися.
    Зміни в школі мали б відображати тенденції в освіті провідних країн. Але так не вийшло. Я бачу програми інших країн, я маю з ними справу. Вони там справді зациклені на «нетравмуванні» і уникають оцінок, але в них потужні програми. В нас чомусь вирішили, що разом з оцінками мають піти в минуле вимоги до дитини. Маленький приклад: країна Європи, третій клас, математика. Вчать теорію ймовірності і ділення великих чисел паралельно. Математика щодня. Домашнє завдання - 4 сторінки формату А4. Воно дуже класне, яскраве, цікаве, але воно важке! З того, що я бачила, дуже схоже на наш Інтелект.
     
    • Інформативно Інформативно x 2
    • Подобається Подобається x 1
  20. Orman

    Orman Модератор-бомба

    проблема молодшої (про старшу нічого зараз сказати не можу) школи в тому, що 80% результату залежить не від системи/програми, а від особистості вчителя. Це неправильно. Ми маємо розуміти чого очікувати, а виходить, так що як вчителька нормальна, і розуміє яка мета навчання в школі, то і НУШ норма,льна (я вважаю цю систему абсолютно адекватною), а як ні - то або батьки будуть, тягнути науку, або будемо на виході мати невміння циліндр намалювати.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4