Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

Тема у розділі 'Хатні клопоти', створена користувачем Seppy, 15 Грудень 2010.

  1. Bonita

    Bonita Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Нам подарували кавоварку, але як виявилося при спробі зробити каву вона не працює. Дата здійснення покупки 14 січня в Фокстроті є гарантійний талон, але немає чеку. тепер питання - за скільки часу можна здійснити обмін товару в цьому магазині і чи не будуть вимахуватися за чек? Можна і в сервісний центр занести, але якось мені це дивно нова техніка жодного разу не користована і вже не працює, а що далі буде, постійно носити в ремонт немаю бажання тому і хочу спробувати замінити.
     
  2. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Приходите і пишете заяву на відновлення чеку. Кажіть, що купувала сестра/брат. Чек десь поклала і не можете знайти. Зобов’язані видати дублікат, по якому потім робите повернення через брак. Маєте повне право. З собою мати паспорт і про всяк випадок ідентифікаційний код. Закон на Вашій стороні:girl_wink:
     
  3. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Товар належної якості можна повернути, якщо не пройшло 14 днів, і то тільки тоді, коли збережено товарний вигляд, тобто він не використовувався( простіше його можна продавати і надалі), інакше про ніяке повернення товару не може бути і мова, тільки в СЦ.
     
  4. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Може, якщо товар є бракований (не належної якості). А те, що кавоварка не працює з першого разу - це брак. В такому випадку можна товар повернути або обміняти на такий самий в робочому стані. А далі ремонтувати чи списувати - проблема суто магазину. Але це тільки в термін 14 днів. Далі вже треба звертатись на сервіс.

    ---------- Додано в 20:51 ---------- Попередній допис був написаний в 20:50 ----------

    Я так ноутбук повернула, бо в ньому не працювали дві клавіші.
     
  5. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    ОМГ! ви все на купу намішали.
    Якщо товар неналежної якості, тоді працює ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів", ось її перша частина:
    У випадку, якщо недолік істотний
    можна вимагати розірвання договору

    А про 14 днів, вже є в ст.9, про повернення товару належної якості і тоді все так, як описала Людвіг
     
  6. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    То я так і не зрозуміла, важливі ті 14 днів чи ні?

    Ви повернули в термін більше 14 днів?
    Вам СЦ давав заключення про істотний недолік? Чи просто в магазині взяли і поміняли?
     
  7. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    я обміняла через 6 днів після купівлі. Дали заключення, що ноут бракований. Пропонували або обміняти або повернути. Обміняла, бо мені дуже розходилось:girl_yes:
    Пишу, як було в мене і як працює система. Поки бігаєш з папірцями про свої права, магазин тягне час, а потім звертатися треба уже на сервіс. За цих 14 днів є можливість повернути саме в магазин. І далі - це їхні проблеми.

    ---------- Додано в 21:25 ---------- Попередній допис був написаний в 21:22 ----------

    До речі, ще залежить від фірми-виробника. Є виробники, котрі дають 2 роки обмінної гарантії, впродовж яких можна повернути несправну техніку безпосередньо і магазнин і отримати нову одиницю. Якщо ж такої гарантії немає, то
    . Далі - сервіс.
     
  8. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    це вам так в магазині сказали, щоб пофутболити, але реально, згідно закону ви маєте право звертатися чи до продавця, чи до виробника

    ми теж мали цього року коломийки з телефоном мобільним, то проходили всю канітєль: перший раз поміняли на аналогічний (але маємо підозру, що магазин одразу знав, що там який нефеншуй з тим апаратом, бо швиденько і тихо поміняли), а потім вже поміняний ми здавали на експертизу/в сервіс, але ттт після того працює норм і я його люблю :) нісмотряніначто
     
  9. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    тільки вони не відфутболили, а поміняли на новий ноут, котрий везли мені під замовлення.
     
  10. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Про що я і писала до 14 днів.
    Скоріше всього це була довідка про технічний стан, де описувалось, що даний товар не може використовуватись за призначенням.
    СЦ і є представником виробника.
     
  11. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    значить просто начесали :)
    я в першому своєму дописі підкреслила місце, де вказано що під час гарантійного терміну можна звертатися як до продавця, так і до сервісного центру, якщо недолік істотний

    мова про 14 днів також не йде
    я ж це не заперечую, бо це і так зрозуміло :)
    навпаки, хотіла підкреслити, що в магазин можна також звертатися

    ви писали про інше

    про 14 днів йде мова, якщо товар НАЛЕЖНОЇ якості (не влаштовує за кольором, формою.... і не використовувався....)
    якщо товар бракований/несправний, то маєте право звертатися протягом гарантійного терміну
     
  12. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Розказую як було в мене. "Чесати" мені їм не було сенсу. Та і я трошки знаю, як магазини працюють. Вони за браковані одиниці гроші від виробника назад отримують. Якщо виріб можна повернути в магазин, то чого йти в сервіс, який напряму повернень не робить, а не лише дає заключення? Перечитала, що у форумлянки 14 днів уже пройшло, тому варто також врахувати виробника. Як уже писала
    Але загалом
     
  13. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    у форумлянки непрацююча кавоварка, це товар неналежної якості, до чого ви тут тих 14 днів написали? :confused:
    я вам вже і витяги з закону навела, а ви далі про 14 днів, ви ж вводите в оману, тих хто це читати буде.

    хіба би на кавоварку гарантія 14 днів
     
  14. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Ну повторю ще раз
    Тобто, це мій досвід.
    Про 14 днів - повернення в магазин, а не ремонт. Ремонт проводиться протягом гарантійного терміну. Протягом того ж гарантійного терміну сервісний центр може "списати" товар і дати заключення на заміну товару. Я писала про те, що напротязі 14 днів товар можна повернути або обміняти в магазині.
     
  15. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    :suicide: але ж написала Боніта, що кавоварка не працює, і що були спроби користуватися, тобто мова про ст.8
    а ви вже другу сторінку розписуєте про ст.9, яка не пасує до цього випадку.

    чому саме 14?
     
  16. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    В магазин також можна звернутися, але, якщо товар неналежної якості, то магазин може повернути кошти чи обміняти товар тільки після заключення сервісного центру, якщо СЦ видасть таке заключення( є свої правила, наразі не будемо вникати). Інакше товар просто ремонтується. В сервісний центр за таким заключенням може звернутись або сам покупець, або представник магазину, куди Ви звернулись з заявою.
     
  17. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    чиста правда
    і не важливо скільки днів (в межах гарантійного терміну)

    а прив"язка до 14 днів є, якщо з товаром все ок і він не використовувася, але це не випадок Боніти, з якого і почалося це палке обговорення :)
     
  18. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Написала ж, що перечитала. Далі була лише розмова, а не поради саме цій форумлянці.
    а я навела приклад, що навіть якщо з товаром не все ок, то до 14 днів можна звертатися в магазин. І тоді він буде з сервісним центром працювати по Вашому питанню, а не Ви. Як на мене, це зручно.
     
  19. Імель

    Імель Модератор в декреті Команда форуму

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів


    а чому саме 14?
     
  20. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Тому що в продавців, котрі приймають або обмінюють товар, ця цифра асоціюється з законом. Це час, коли покупець максимально захищений законодавством. Потім багато дефектів можна списати на необережне використання, падіння і т.д. Цитувати закон не буду, бо, повторюсь, пишу з власного досвіду. Обмінювала ноут, повертала плойку, котра не грілась, роутер, який не підключався. Все повертала без проблем в 14-денний термін. Роутер і плойку навіть не включали при поверненні:girl_wink: