Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

Тема у розділі 'Хатні клопоти', створена користувачем Seppy, 15 Грудень 2010.

  1. kristas

    kristas Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Дуже дякую за пораду , про колір, а то я вже уявляла як буду розказувати їм, яка вона погані :) а мене цікавить до кого це безпосередньо потрібно звернутись? до дівчини на касі? і це потрібно писати якусь заяву?
     
  2. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів"
    Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
    Законодавство передбачає, що: товар належної якості можна обміняти, якщо він не підійшов за кольором, розміром, фасоном та ін.
    Повернути кошти можна тоді, коли на момент обміну аналогічного товару немає у продажу.
    Але це все можна робити лише тоді, коли якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості,
    На мою думку, це якось некоректно повертати товар, в якому ви возили бульйон, знаючи що його повернуть на прилавок і його купить хтось інший... Я б особисто не хотіла такого купувати, і "правило бумерангу" ще ніхто не відміняв...
    Щодо правової позиції - то тут має місце придбання товару неналежної якості - оскільки термочашка не виконує своїх функцій і не зберігає тепло, і при поверненні можна вимагати у продавця вилучення товару з реалізації, оскільки він неналежної якості, на ці правовідносини діє ст.8
     
  3. kristas

    kristas Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Я то все розумію, і звичайно б не хотіла когось підставляти, але мені здається,що і любому випадку з продаж їх не знімуть, і термос-крушка(моя) повернеться на поличку, хочу я цього, чи ні. Щодо не придатності, як я їм докажу, шо вона тепла не тримає, то треба 1,5 години чекати, поки з кип"ятку стане тепленьке...хіба зробити акцент на те, що вона протікає...

    ---------- Додано в 10:38 ---------- Попередній допис був написаний в 10:37 ----------

    Ніхто мені так і не порадив, до кого це потрібно звертатись...до касирки?
     
  4. Solomi

    Solomi New Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    до керуючого магазином, або "вище" когось спитаи
     
  5. kineret

    kineret Вірю в диво...

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Я так думаю що звертатись потрібно не до касирки, а до дівчат на пункті роботи з клієнтами (між входом в Ашан і камерами схову).
     
  6. kristas

    kristas Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    о, дякую..спробую...
     
  7. ola-lyola

    ola-lyola Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Згідно із законом
    А до кого саме звертатись Вам підкажуть в самому Ашані. І не забудтье про чек.
     
  8. kristas

    kristas Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Розказую;) вчора поїхала в Ашан, і дійсно біля входу є пункт роботи з покупцями, де мені без зайвих питань повернули гроші...казали, що я не перша хто поветрає цю термос-чашку...
     
  9. Rona

    Rona Мама-йожик

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

     
  10. kineret

    kineret Вірю в диво...

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Маю таке питання. Здала моб.телефон на гарантійний ремонт (третій! з моменту купівлі :girl_cray:). 14 днів гарантійного ремонту минули 2-го травня, але як мені сказали телефон відправили в Київ і чекають на якусь запчастину, тому точну дату готовності телефону повідомити не можуть. Завтра зранку буду телефонувати в СЦ і уточняти стан готовності телефону. Але якщо ремонт ще не завершений, то
    Засіла і я. Наскільки я зрозуміла, то заява на видачу заміни з обмінного фонду і на виплату неустойки (думала, що ці два папірчика "пришвидшать" ремонт), подаються в магазин (вичитала, що якщо їх написати в СЦ, то вони скорше всього перенаправлять в магазин). Але... Магазин в якому я купувала даний телефон закрили. От мене тепер цікавить: все, що мені залишається це чекати поки СЦ його відремонтує? Підкажіть, будь-ласка, чи є ще якісь варіанти вирішення даної ситуації (якщо мені завтра знов скажуть "чекати") чи тут ніц вже не зробиш? Дякую.
     
  11. Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    kineret, магазину дійсно може вже й не бути. Але кожен виробник техніки має спеціалізовані сервісні центри, де ремонтуються вироби цієї торгової марки. СЦ, у який ви здали телефон, співпрацює з виробником? На офіційному сайті виробника він є?

    Раджу вже завтра написати заяву на ім'я директора СЦ про вимогу повідомити точний термін ремонту, і другу - на видачу тимчасової заміни (сервісний центр, який співпрацює з виробником, мусить мати в себе товари для таких замін). Заяви обов'язково зареєструвати.

    А маєте квитанції попередніх ремонтів? Можна вимагати повної заміни телефону на новий такий же чи іншої моделі. Третій ремонт протягом гарантійного терміну - це серйозно.
     
  12. kineret

    kineret Вірю в диво...

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Дякую за відповідь. СЦ, в який я здавала телефон на гарантійний ремонт всі 3 рази - , який, якщо я не помиляюсь, є спеціалізованим СЦ (на сайті connecting people я щось нічого знайти не змогла, завтра подзвоню на гарячу лінію і уточню). Якщо телефон ще не готовий і на гарячій лінії підтвердять, що даний СЦ є авторизованим, то напишу заяви і поїду туди.

    Квитанції попередніх ремонтів я маю, що що, а такі речі я збираю. А як вимагати повної заміни телефону, якщо його вже зняли з виробництва (він вже не продається, здається)? Як це все правильно оформити? Та й я думаю, що з СЦ відправлять до продавця, тобто, магазину, якого вже немає... Порадьте, що робити?:girl_flag_of_truce:
     
  13. Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    на офіційному сайті є!
    А який термін ремонту зазначений в квитанції, що вам видали у сервісному центрі? Він міг бути більшим, ніж 14 днів, і ви навіть могли під цим підписатися..

    Якщо ж ні, то понаписуйте там завтра якомога більше заяв (зареєстрованих). До тих, які я називала в попередньому дописі, варто вимагати від СЦ довідки (заключення), що ваш телефон не може бути відремонтований у термін 14 днів. Згідно закону, це вважається "істотним недоліком", і з цим висновком та з іншими квитанціями про ремонт я б на вашому місці звернулася у фірмовий магазин на Дудаєва, 2 чи написала б ел. листа (форма є на сайті виробника). Вимагайте повернення коштів або адекватної заміни.

    А ще раджу перечитати інфо на спеціалізованих ресурсах (вводимо в Гууглі "гарантійний ремонт термін"). Ось тут є цікаве і тут.
     
  14. Solomi

    Solomi New Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    до керівника сервісного центру, спокійно пояснити ситуацію, і витслухати, що він може запропонувати


    або забрати телефон з сервісу ,і чекати запчастину , поки привезуть з Києва, хоча Я дуже сумніваюсь ,що в Києві більше запчастин ніж у Львові
    або забрати телефон, і самій ремонтувати за гроші
     
  15. Alexx

    Alexx New Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Багато описали про неякісне взуття... я напишу наш трафунок з одягом. Це було приблизно 2 роки назад.
    Купили ми чоловікові вельветові штани в "Моторі" що в КК. Він мав вже такі 2 пари різних кольорів. Носив він ті штани не часто, пару раз вдягнув і кинув в прання. Я перед тим як прати перевірила кишені,.... і бачу що на внутрішній чсатині штанини весь ворс витертий (а там така специфіка, що на білій основі вітканий чорний ворс, отже кажучи по простому між ногами утворились білі "лисини" )))) краса не земна ))) ). З часу покупки пройшов місяць, але тут явно бракований виріб (бо 2 попередні пари носяться прекрасно). Ми пішли в магазин і показали цю проблему продавчині.... (штани не дешеві більше 1000грн) вона подивилась на них, подивилась на чек і сказала, щоб ми йшли собі бо термін повертання давно пройшов і все це було сказано в дуже не коректній формі. Ми спитали чи є адміністратор/власник/старший продавець/директор.... нікого нема, вона тут головна (на бейджику пише продавець-консультант Марія). Попросили, щоб вона все таки якось допомогла нам вирішити цю проблему, вона задзвонила комусь і розказує, що мол прийшли тут 2 вар"ята і вимагають повернути гроші за акційні штани які купили на розпродажі за 400грн і щось ще хочуть. Я попросила телефон (це виявилась адміністратор, яка в декреті.... вона також була не вельми ввічлива, але сказала, що буде щось вирішувати і нам передзвонить). Звісно, що ніхто нам не передзвонив. Нам вже не так сильно хотілося тих грошей, а інших штанів тієї фірми взагалі не хотілося, але то огульне хамство зачепило. Попитали в друзів/знайомих про службу захисту прав споживачів, зрозуміли, що з ними також правди не доб"єшся. І ввечері чоловік зайшов на їх офіційний сайт і описав всю проблему і залишив свій тел. На тому все і заглохло.... якісь інші проблеми, клопоти з"явились і ми взагалі за то забули. Пройшов добрий місяць з дня коли ми написали листа, чоловікові задзвонила жіночка, дуже дуже вибачалась і сказала, що ми можемо підійти з чеком в магазин "Том Тейлор" і вибрати собі любу пару штанів яка сподобається :girl_tender: . Що ми і зробили.
    Такщо, дівчата, треба йти і добиватись. Якщо так буде робити кожен хто придбав бракований товар, то думаю цих випадків поменшає. І власники не будуть продавати залежані/зіпсовані товари, бо будуть знати що їх обов"язково повернуть. Шануймося :girl_wink:
     
  16. kineret

    kineret Вірю в диво...

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Як мені повідомили мій телефон знаходиться в Києві на ремонті. А самій ремонтувати за гроші гарантійний випадок це, по-моєму, трохи закруто, тим більше, що там сума коливається в районі 400грн.

    понаписувала, зараз поїду їм то завезу, написала ще ел.листа виробнику. Подивлюсь, що то дасть. Дякую за поради.
     
  17. taniarz

    taniarz Active Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    от і у подруги так.
    Хочу вашої поради. Купила суконку в НАФ НАФ 12 червня, 22 другого ми з нею гуляємо по магазинах, вона присідає на шось глянути,...трісь....суконка тріскаєпо живому на нозі (тканина така тоненька марлева). В той день вона ше пробувала його зашити, щоб не їхати обідранкою додому, воно ше більше полізло.
    Вчора повернулась в київ ,це вже 17 день, берем чек, квиток на поїзд(яяк доказ того , що її не було тут) ,їдем...консультант каже : НІ, це ви самі розірали, бла,бла..завтра вирішуйте з адміном. Сьогодні те саме нам каже адмін, що це механічний дефект, зачепили і порвали, подруга бідна стоїть і плаче, а я то свідок , точно бачила як воно на ній трісло.
    Дали нам реквізити тому магазині, але от я думаю чи буде толк? Адже 14 днів пройшло. Чи варто в захист прав споживачів подаватись чи марна справа?
     
  18. kati

    kati Well-Known Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Підкажіть, якщо в мене зламався електроприбор(зволожувач) є коробка, гарантійка, але немає чеку( зазвичай його підколюють до гарантйки, а тут нема і де він поняття немаю) чи вартує йти в магазин з ним чи гібле діло?
     
  19. Seppy

    Seppy Active Member

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Йди однозначно! Якщо пам*ятаєш приблизну дату купівлі, то проблем не має бути, в них же чеки дублюються. Я так два тижні тому в Інтертопі чоботи повернула через брак, чек просто загубила, але повернули без питань гроші.
     
  20. Seshat

    Seshat Альфа-баклажан

    Відповідь: Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

    Пишете заяву на відновлення чеку. З собою мати паспорт і впевненість - відмовити не мають права. Перевірено власним досвідом:girl_wink: