Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

Тема у розділі 'Хатні клопоти', створена користувачем Seppy, 15 Грудень 2010.

  1. Seppy

    Seppy Active Member

    Як ви поводитесь, якщо виявили, що купили товар зіпсований або з браком?
    Думаю, що кожен із нас час від часу стикався з проблемою низької якості товару за великі гроші. От і я купила собі дорогі черевики, які за 2 тижні почали промокати. Звернулася в магазин з рекламацією, але мені повідомили про довжелезну процедуру експертизи. Добре, що там працює моя знайома, яка сказала, що у цього виробника ще ніхто не добився ані повернення грошей, ані заміни. Розказала, що місяць роблять експертизу, тобто розрізають взуття для вияснення чи дійсно це фабричний брак, а потім визнають винною людину через неправильну експлуатацію. Я розвернулася і пішла в майстерню по ремонту взуття.
    А сьогодні купила часникодавку за 150 грн, вдома розгорнула, помила перед використанням і... з неї почав відлущуватися якийсь лак чи то розслоюватися метал, не знаю. Коробку зберегла, але чек загубила. Тепер думаю, що з претензіями нема чого йти без документа і доведеться купувати нову.
     
  2. kati

    kati Well-Known Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    і в мене ділема. Купляла чоботи, правда пройшло вже три місяці( десь середина вересня була) купляла в магазині( інтерсіті) чеку немаю. І ось вони в мене трісли- повінстю від підошви шкіра відірвалась. Це сталось ще в італіі, чоловік намагався викинути чоботи на смітник, я не дала, думала піти в магазин повертати.... а тепер думаю чи воно щось дасть, бу ж три місяці пройшло
     
  3. карапуз

    карапуз Well-Known Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    Можливо ситуація трохи інша ( тут чеку також не було ),але думаю,що потрібно звернутися в магазин і розказати їм,що і як.

    Пи.Си.А якої фірми чоботи ?
     
  4. amurka

    amurka New Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    можна,але без чеку сумніваюсь що щось дасть!
    працювала до декрету в мобільному салоні,то навіть якщо 5 хв. назад купив зарядку,чек викинув,але хочеш повернути,то вже ніц не зробиш.
     
  5. talja

    talja Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    Маю звичку, добра чи погана та всі чеки кладу до гаманця, тому якщо щось то є із чим. Хоча нещодавно зустрілась із цікавим нюансом, купували економні лампочки велику кількість, брали хороші із гарантією на два роки але коли потрібно було занести на обмін що перегоріли ми до чеку а там повна дуля! Чек став простим папірцем, отаке роблять наші супермаркети, зокрема Нова Лінія, і із чим підеш, що представиш? А от вчора чоловік купив мені винограду коло нас у будці, я його відкриваю а в середині купа цвілого та гнилого, то він такий злий ,бо втомлений і після роботи, пішов повертати то ще до нього рота відкрили - добре що чоловік вміє говорити і за себе постоїть, гроші повернули а от виноград на очах у інших покупців поставили знову на продажу так у кульку! За кого вони людей мають, та й розраховують що лінь буде повертати чи настрій собі псувати...

    ---------- Додано в 00:25 ---------- Попередній допис був написаний в 00:19 ----------

    От і мені також цікаво: хто такою якістю і відношенням славиться?
     
  6. kati

    kati Well-Known Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    тл якас польська фірма, в інтерсіті (сихів) на першому поверсі їхній магазин
     
  7. Zlju4ka

    Zlju4ka Well-Known Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    Кать,ти все одно підійди до них,скажи що не носила а от взула в поїздку і от на маєш...я думаю принаймні спробувати варто.Нуне повернуть кошти(не обміняють)то не обміняють,тоді хоч 100% будеш впевнена що використала всі шанси,але все ж підійди...бо я думаю взуття не з дешевих,шкода профукати..
     
  8. Suzi

    Suzi Moderator Команда форуму

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    Залежить від продавця, або скоріш навіть від власника.
    Я б спробувала.
     
  9. Seppy

    Seppy Active Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    Я задоволена самсунгівським сервісом (не самою фірмою). Смартфон ломався вже 3 рази, і щоразу ремонтували безкоштовно в найкоротші терміни і без зайвих запитань. Головне, щоб був гарантійний талон.
    А ті без питань і чеків міняють чи повертають гроші тільки через боязнь санстанції та захисту прав споживача, бо добре знають, що як їх прийдуть перевіряти, то половину товару занесуть у список протермінованого, несертифікованого і бракованого. Мені там повертали гроші за оселедець, заморожену броколі, скислий сік, протухлий рис і ще щось...
     
  10. amurka

    amurka New Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    скоріш від власника,можливо в них немає мережі магазинів,а тільки цей 1 і не захочуть портити свою репутацію і Миколая наближається)
     
  11. Seppy

    Seppy Active Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    Можна спробувати оперувати таким:
     
  12. terezka

    terezka котяка-вишивака

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    купляли ми шланги до бойлера, чоловік почав їх закручувати, і ті шланги почали тріскати
    спочатку думали, що вже все, що ніхто грошей не поверне, бо як же доведеш, що то під час закручування гайки потріскали.
    але потім згадали, що є в законі таке положення як "перша примірка", згідно того положення якщо якість товару не можна перевірити, поки не "приміряєш", і підчас першої примірки (в даному випадку закручуванні) були виявленні недоліки.
    Пішла в магазин, з чеком, написала заяву. Вчора дзвонили, просили аби прийшли забрали гроші за ті шланги.
     
  13. Mazerati

    Mazerati Well-Known Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    А я купляла сукню в Оггі (тому, що в Кінг Кросі), вдома вона мені переподобалась, виявилась трохи великувата, а в магазині я того не роздивилась . Вирішила сукню повернути і її взяли назад без проблем, гроші повернули (правда два рази прийшлось бігати, бо я занесла вранці, а в них потрібної суми в касі не було).
     
  14. mirishka

    mirishka Well-Known Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    В мене постійно проблеми з взуттям:girl_in_dreams:, вже багато раз ходила віддавати, хоч купляю завжди шкіряне та дороге. Один раз купила туфлі на Південному, декілька раз взула і вони повністю потріскали, чеку не мала, коли пішла повертати, продавці почали розказувати що в них дуже якісне взуття, ще ніколи ні з ким не було проблем, напевно я за взуттям погано доглядала (пройшов тільки тиждень від покупки) але так як я була із знайомим, який працює на Південному, сказали взяти іншу пару, я сказала що добре, але якщо нові туфлі також потріскають я їх знову принесу, тоді власниця сказала, щоб я взяла гроші. Другий раз купляла чоботи на Добробуті, через два тижні трісли по шві від шпильки і до гори, чеку також не мала, але все одно повернула, правда з нервами, минулої зими також купляла зимові чоботи на Південному і також порвались, купляла у Полетто, правда замінили на нові без будь-яких проблем, і ще й сказали що дають на нові гартію до кінця сезону (купляла у грудні). Не знаю як вже вибирати взуття щоб не рвалось, мама вже з мене сміється, каже вибирай не вибирай, все одно прийдеться йти міняти. Правда, після того як міняю, завжди ходжу у взутті дуже довго:girl_smile:. Моя порада всім, щоб Ви купили неякісне, навіть якщо у Вас не має чеку ідіть та вимагайте заміни або грошей, навіть якщо Вам не хочуть міняти стійте на своєму, власники магазинів, як правило не хочуть скандалів, лишніх проблем та поганої репутації своєму магазину.
     
  15. Seppy

    Seppy Active Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    У Інтертопі без чеку навіть нема чого розмову починати. Але навіть з чеком там:
     
  16. Solomi

    Solomi New Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    я одного разу , навіть депілятор повернула

    теж написала заяву, що в іструкції пише, що вагітним не можна користуватись, і я такого депілятора не хочу

    взяли назад, хоча предмети гігієни не можна повертати
     
  17. Зорянівонька

    Зорянівонька Well-Known Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    Пробувати варто завжди. Навіть якщо не вдасться вернути гроші, то будемо привчати виробників-власників-продавців до того, що покупцям не можна просто тулити якесь "ге".
    Я завжди як якась конфліктна ситуація, прошу покликати власника чи адміністратора. З ними і говорити легше і ефект кращий.
     
  18. Siania

    Siania Love Life

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    Розкажу як я одного разу повернула Мп3-плеєр, але за кордоном. Купили, все працювало, але аж 1 день, потім просто не включався.Ми не могли поїхати, магазин був дуууже далеко. Але таки зібрались їхати, відстоювати свої права, правда пройшло вже 4 місяці:girl_flag_of_truce: Поговорили з продавцем, і він майже зразу поміняв на новий. Хоча, мали б ремонтувати...От такий сервіс:girl_cool:
    В нас я майже нічого не повертаю, не пригадую цікавих інцидентів. Одного разу взяла відкриту упаковку товару жіночої гігієни, здається в Сільпо, побачила вже коли пробили чек, то без проблем дали іншу.
     
  19. Solomi

    Solomi New Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    у вівторок теж мене спіткала халепа

    купляла в Знахарі грип-хеель, а баночка має бути контрольними наліпками закрита, приходжу на роботу, чогось раптом захотілось подивитись, певно якась сила потягнула, бо зазвичай не перевіряю - і

    Йоханий бабай зідрані наліпки- я давай в аптеку, кажу , що то таке має бути, що там в банці невідомо, 4 роки купляю в них ,ні разу не було такого

    Поміняли тихо, безсоромні.
     
  20. Consuelo

    Consuelo Well-Known Member

    Відповідь: Захист прав споживача або повертаємо товар

    а ми десь місяць тому купували конвектор в епіцентрі, він то був справний, але нам геть не підійшов, то на 13ий день відвезли назад - і нам без проблем повернули гроші