Школа майбутнього/ідеальна школа. Яка вона?

Тема у розділі 'Діти-квіти', створена користувачем dieSonne, 1 Жовтень 2014.

  1. Oddly

    Oddly Well-Known Member

    Відповідь: Школа майбутнього/ідеальна школа. Яка вона?

    На мою думку, Вальдорфська методика має багато плюсів. Принаймні, те, про що в цій темі поки що писали, їй відповідає - гармонійний духовний і емоційний розвиток дитини, а тоді вже інтелектуальний.
    Але головне у всіх методиках - не вдаватися у крайнощі і пристосовувати до реалій конкретного суспільства і часу.
    Ідеально було би брати з кожної методики основні найкращі принципи, які відповідають національним особливостям.
     
  2. Анута

    Анута Well-Known Member

    Відповідь: Школа майбутнього/ідеальна школа. Яка вона?

    тобто треба розробити власну :)
     
  3. Oddly

    Oddly Well-Known Member

    Відповідь: Школа майбутнього/ідеальна школа. Яка вона?

    Анута , саме так.
    Світ йде вперед, міняється, змінюється суспільство. Вимоги часу інші. І якщо про Вальдорфську конкретно - то вимоги до соціалізації інші.

    Ну, і для мене головне - що діти всі різні. Особливо ті, що зовсім інші від широкого загалу. І хоч не хоч, треба своя методика.


     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  4. dieSonne

    dieSonne Well-Known Member

    Відповідь: Школа майбутнього/ідеальна школа. Яка вона?

    100%/ Це перше і основне правило! А вже на основі цього придивляючись до конкретних дітей і їхніх інтересів пропонувати потрошки щось саме таке, що їм близьке, зрозуміле і потрібне в даний час. Взяти за основу одну методику неможливо, сама по собі якась методика буде обмежено, в кожної є своє сильні і слабкі сторони, одна дітям швидко набридне, інша довго манитиме їх своєю мультизадачністю. Потрібно знати різні методики, а вже виходячи з зацікавлень конкретної групи дітей пропонувати ту чи іншу методику і дивитися як сприймають діти.
     
  5. dieSonne

    dieSonne Well-Known Member

  6. touptikon

    touptikon New Member

    Багато років свідомі батьки обговорюють питання альтернативної освіти у Львові. Як правило все залишається на етапі обговорення методики, яка б лягла в основу альтернативної освіти.

    Була спроба відкриття на Сихові авторської школи Марії Чумарної. Проте на сьогоднішній день школа втратила свою «альтернативність». Відносно альтернативною є школа «Ерудит» по вул.Зеленій, яка працює за Харківською методикою. Особливістю цієї приватної школи є малі класи (невелика кількість учнів, де увага приділяється кожному). Також за цією ж методикою працює приватний садочок на вул.Лисенка.

    З найбільш успішних проектів дошкільної альтернативної освіти насьогодні (2015 рік) є прототип вальдорфського садочка у на вул.Дж.Вашингтона та садочок для вайшнавів на Рудно. Обидва заклади є приватні з суттєвою оплатою за навчання. Ціна за навчання обумовлена в першу чергу високою орендною платою за приміщення.

    Були неодноразові запити до Львівської міської ради щодо надання приміщення для закладу з альтернативної дитячої освіти. У відповідь міська рада запропонувала декілька закинутих садочків у занедбаному стані, ремонт яких коштує мабуть стільки ж, скільки і самі садочки.

    Групою батьків було зроблено 2 висновки:

    1 – основною проблемою для створення закладу з альтернативної освіти є відсутність приміщення;

    2 – найкращою методикою, яку можна взяти за основу альтернативної освіти є вальдорфська педагогіка. До неї можна додати національні елементи та найкращі елементи світових педагогічних методик.

    http://7promeniv.com.ua/rozvytok-dytyny/alternatyvna-osvita.html