Форумчани виручайте!. Візьміть участь в опитуванні, яке вирішить мою суперечку з подругою. От в мене виникла неприємна ситуація, з Новою Поштою, яку я вирішую лише з працівниками компанії, а от вона готова про це писати всюди, хоча як на мене такий шум ситуацію не вирішить. А як вважаєте ви? 1. Куда ви звертаєтеся, якщо отримуєте неякісні послуги Нової Пошти? - Кол-центр - Відділення Нової пошти - Фейсбук сторінка Нової Пошти - Форма зворотнього зв'язку на сайті Нової Пошти - Мобільний додаток Нова пошта - Сайти відгуків - Пишете пост у себе на сторінці у Фейсбуці з тегом Нова пошта - Нічого не роблю 2. Чи пишете ви про негативний досвід в соціальних мережах: - Так - Ні 3. Якщо ви отримали негативний досвід співпраці з Новою Поштою, чи користувалися ви її послугами надалі? - Так - Ні
негативний досвід був тільки один раз і то, з їх підрозділом "Нова Пошта Інтернешнл" Пишу у соц.мережі на їх сторінці (я так завжди роблю, не тільки з НП. Були "розборки" з модною кастою, укрпоштою (тут, правда, імейл спрацював), тощо). Спершу спочатку пишу більш-менш стримано. Даю їм шанс швиденько розрулити. На колл-центр жодного разу не вийшло додзвонитися. так, послугами НП користуюсь надалі.
@MojaDora а ви працівник Нової Пошти? Бо виглядає як завуальоване опитування у соцмережах з метою дізнатися думку користувачів послуг НП
@Apelsynka та навіть якщо і працівник)) Може, хоч якось допоможе налагодити роботу зворотнього зв"язку. То взагалі проблема багатьох компаній доставки - неможливість додзвонитися на колл-центр. От і доводиться писати на ФБ, бо вони чогось бояться того шуму в соцмережах.
@Nyashka та хай буде працівник, я не проти таких опитувань, мені не подобається коли це приховують. Особисто в мене двоякі враження про НП, і хороші, і не дуже. Матиму час, то апишу детальніше.
В понеділок якраз була історія з ними, додзвонилася три !!! рази за день. Всі три довелось слухати музику більше 20 хвилин. Зробила висновок, що спеціально ставлять таймер, щоб раніше 20 хвилини не було з'єднання, і додзвонились тільки ті, в кого ну дуже критична ситуація, і просто вибору немає, як витрачати пів дня, і додзвонюватись до них, кинувши всі свої справи. З чого випливає наступний висновок стосовно - ніхто там не хотів знати ніяку думку користувачів, а для того, щоб її не дізнатись, робиться все можливе.
Ні, нажаль , не працівник компанії і не маю там друзів, бо може тоді моє питання вирішилося швидше, а так приходиться самій у цій ситуації розбиратися. --- дописи об"єднано, 6 Вересень 2017 --- зараз більшість є активними користувачами соцмереж, а у Фейсбуку видно всі теги, і видно пости про цю компанію, заходила і на їх сторінку читала відгуки, тому цікаво чи це людям реально допомагає вирішити питання, чи пишуть так бо інші пишуть, і чи є реакція компанії на цю активність.