Жінка за кермом (курси, практичні поради, приколи...)

Тема у розділі 'За кермом', створена користувачем Уляночка, 22 Квітень 2009.

  1. jalla

    jalla Прогрес року 2013

    Не "девятка", але ше з тамтих. Коли потрібно викрутити кермо до упору стоячи на місці, малий мені вічно кричить з заднього сидіння "мамо, але ти сапиш"...:girl_crazy:.
     
    Останнє редагування: 21 Травень 2018
    • Смішно Смішно x 4
  2. marianast

    marianast Well-Known Member

    Я так само. Я ще перед складним перехрестям, кільцем, чи виїздом на трасу перепитую в чоловіка, тата, хто там з водіїв біля мене є, як я маю то зробити крок за кроком. Тоді мені морально легше. Інструктор мені дав нуль навиків. Права маю десять років. По молодості страху не було, потім була перерва довга, а зараз я якась мега акуратна. Чоловік каже, що зі мною їздити то як в колисці - дуже скучно і очі закриваються. Але мені так комфортно. Трохи терпну як мене обганяють і близько авто на зустрічній. Весь час здається що буде бабах, а я ззаду вліплюся
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Подобається Подобається x 1
  3. Inglor

    Inglor Well-Known Member

    Ой, а мені не комфортно, коли ззаду мене машина їде. Таке, дурне відчуття, що я їй заважаю, бо помалу їду, і хочеться втекти десь. Хоч розумію, що це неправильно. А як позбутись цього комплексу, не знаю.:girl_cray:
     
  4. Khrystik

    Khrystik Хороша дівчинка :)

    є таке.
    по селах я їду ок, а вчора чоловік мене посадив їхати через місто по воду. і от все ніби ок - їду, але в нас в районі є дуже крута гірка і я його питаю "на 3й виїду?"- "їдь на 2й" і все. на самому чубчику гірки глохну. і зрушити під гірку вже не можу, бо 1. страшно 2. чоловік поруч весь на нервах. 3. машини довкола сигналять і матюкаються). тому тепер я ще й боюся рушати під гору. буду відтреновувати рушати з ручником.
    в мене немає страху їхати містом, чи взагалі їхати. але от є якісь такі нюанси, які треба довести до автоматизму. те ж рушання загалом. на курсах вчили рушати щепленням, тоді додаючи газ. чоловік вчить з газом рушати і каже, що я мучу машину, бо недодаю газу.
    словом, те, що манера їзди у всіх різна це точно. він теж колись любив дуже різко їздити(поки дитина пару раз не обригала його машинку ггг). я більш плавно і повільно їду(що зрозуміло, я ж тільки набуваю досвіду), а чоловік каже, що навпаки треба відразу вчитися швидко міняти передачі, швидкості і бути більш мобільною на дорозі.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Подобається Подобається x 1
  5. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Ну в мене автоматизму теж нема, а звідки? Я може в сумі 100 км наїздила. А от з рушанням чоловік абсолютно має рацію. Скільки я собі нервів змотала з тим "газ то не рух! Газ то швидкість! Не рухай газ, підпусти зчеплення!" Поки в Резі мені не відкрили таємницю, що від легкого дотику до газу перед відпусканням зчеплення я нічого не спалю і нікуди не розженуся. В мене на курсах був страх "тільки б не червоне, тільки б не пішохід - бо треба зупинитися, а я не рушу". То жесть насправді. Я лише коли навчилася без напрягу собі стати-їхати на 1-2 передачі, почала дивитися за дорогою, а не за коробкою і педальками.
    Добре, що нас повільних тут трохи зібралося. Бо я, чесно, інколи як прочитаю, як отримала права, сіла і поїхала в другий кінець міста в 5 вечора, то себе геть дурепою відчувала. Ну а то просто люди різні, і комусь це легко і швидко йде, а комусь легко і довго;)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
    • Подобається Подобається x 2
  6. jalla

    jalla Прогрес року 2013

    Мене так агітувала коліжанка-водій зі стажем, мовляв шо я по не поважних причинах палю пальне, а коли посеред дня є дійсно необхідність в авто- на горбі то тягну, чи маршрутками їду... Але мені майже рік часу постійної їзди пішов, шоб впуститися з одного кінця міста в інший в час пік. А то реально не мало.
    І дороги ше треба вчити, бо там де знаю, там герой, а де не знаю... починаю петляти- то так бісить!:girl_cray:
     
  7. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    а можна для "особливо розвинених" :girl_crazy: детальніше?
    Бо ми часто маємо полеміки з приводу того, чи шкідливо для машини газувати при частково витиснутому зчепленні.
    Хочеться все таки виробити єдину (підкріплену аргументами) точку зору.
     
  8. Orman

    Orman Модератор-бомба

    Якщо зчеплення «зчепилося» вже (чути по звуку) то можна газувати. Так і назад не покотитесь і бензину дурно не палите і зчеплення не зношується.
    Хоча я не бачу жодної проблеми поки вчитесь трохи перегазувати. Зате трястись не треба і скільки там тої водійської «молодості». Мені чоловік дозволяв перегазовувати. А тепер ніколи не перегазовую, бо вже не страшно.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
    • Інформативно Інформативно x 1
  9. Freedom UK

    Freedom UK Well-Known Member

    Мій інструктор трохи розслаблявся, коли я була за кермом, трохи коментував. Але і навчив корисному, що я не знала: як рушати на спуску/підйомі завдяки балансуванню педальками.
    Відносно нещодавно, може роки 3 тому чоловік навчив навичці як балансуючи педаллю сцеплення повільно рухатись, вирулюючи в потрібному напрямку.
    А, і в 9ці діда спалила педаль сцеплення :connie_pull-pigtail. Дуже то діло тисла при потребі і без..
    Я в Ниві поїздила, там було так: жмеш в підлогу до упору педаль газу, машина реве та стогне, все трясеться і на спідометрі видає... 70км/год :girl_crazy:. Ми напевно максимально її змогли розкочегарити до 90 км/год на трасі. Після того сідаєш в машину з автоматичною КП, де легееесеееньким доторканням педалі газу машина вже мчить - контраст конкретний :).
    @Haidee співчуваю на рахунок інструктора-чоловіка.. Мені пощастило. Коли я робила проколи - то могла конструктивну критику вислухати і почути що треба було робити. Але нагнітання обстановки (типу, "чого так повільно?!", "куди спішиш?!", "ти що, не бачиш яму, знак..?!") чи підвищенного тону не було. Тут побажаю терпіння.
    А на рахунок досвіду.. Ще згадала, в мене мама (стаж років 15 протягом 25 років) зимою виїзджала з гаражу і влупилась задом в бік нашої машини, що стояла у дворі... Батько вийшов, видно, що злий та недобрий, бо добряча вмятина була на бампері в їх авто... Але вдихнув повітря, зібрався, і десь годину маму тренував вїзджати\виїзджати в гараж (там не зовсім зручно заїзджати, коли ще одне авто у дворі). Тепер мама впевнено то все робить. Ось так на рівному місці можна в халепу заїхати і маса водіїв має певні прогалини в досвіді керування, їзди і т.п.
    І уважність - то та. Я абсолютно спокійно реагую на повільних водіїв (жінок, чоловіків, старих чи молодих). То не є гріх і невідомо, може, авто несправне і людина так їздить.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  10. jalla

    jalla Прогрес року 2013

    Я шось так відчуваю, що після своєї теперішньої взагалі за ніяку машинку не сяду.:sad:
    Один раз, спробувала на автоматі, людиииии....:girl_impossible:, та то треба наново інструктора брати. Навіть не можу пояснити що і як, але там зовсім все не так. Я розумію, що легше, але навики треба здобувати наново напевне.

    І щодо досвідченого чоловіка з боку- то це ще пів біди. Найгірше, коли чоловік не досвідчений, ще й перестрашений, і сам не їздить, але з тих шо тІпа всьо знають.:pleasantry:
     
    • Смішно Смішно x 10
    • Подобається Подобається x 1
  11. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    це коли машина вже починає тремтіти і збирається рушати? :girl_crazy::crazy:
    В моєму випадку проблема в недогазовуванні, бо мені "шкода" зчеплення.
    Чоловік все каже, аби я газонула (на газ натиснула, а не то шо всі зараз подумали :haha:, а я люблю акуратненько, потихеньку рушати, через що часом ще досі можу заглохнути, особливо на чужій машині, де не відчуваю оту точку зчеплення. :blush:
    --- дописи об"єднано, 21 Травень 2018 ---
    ггг. А як Вам така ситуація, яка сталася зі мною на самих початках: стою я на чотирисмуговій трасі в крайній лівій смузі. Зупинилась, щоб пропустити зустрічні і виконати поворот ліворуч. Тримаю витиснуте зчеплення з включеною першою передачею, бо ж боюсь до ср.чки готуюсь до маневру. І поки я слідкую за зустрічним транспортом, мій чоловік, який сидить збоку, ставить КП на нейтралку (бо ж зчеплення витиснуте). Я цього не помітила в тому всьому, і коли намагалась рушити, а воно ніяк, чуть в штани не наклала. Думала, зАб"ю.:girl_devil:

    І кардинально протилежне: везу тата кудись на нашій машині, виконую обгін. Після завершення маневру, коли я вже повернулась в свою смугу і спокійно їду, тато питає, чи я не буду проти, якщо він скаже коментар, яку він побачив помилку (він спитав, для чого я різко гальмую, перелаштовуючись після обгону в свою смугу? Пояснив, що треба навпаки трохи газку піддати, щоб не підрізати авто, яке позаду).
    Вірите, я після того спокійного татового коментаря з першого разу засвоїла урок.
     
    Останнє редагування: 21 Травень 2018
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Подобається Подобається x 1
    • Смішно Смішно x 1
  12. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Хочете, щоб яйце курку вчило їздити?:girl_haha: якщо коротко, то інструктор вчив так: підпускаємо зчеплення (я правильно то пишу? Бо завжди думала, що правильно, але я тут єдина))), коли машина починає "чіплятися" за дорогу, додаємо трошки газу і тоді відпускаємо зчеплення до кінця. В мене все закінчувалося на "чіпляється за дорогу", бо замість вчепитися - вона тупо глохла. Одного разу мій кум сказав, що я не мудра, бо треба трошки газу на старті і ніц не заглохне, але інструктор впадав в "бєшенство", коли я таке при ньому спробувала. Поки я не пішла в Регу і мені там Олег сказав, що завжди! треба трішки підгазовувати. "Що, навіть коли паркуюся задом?" В мене очі були величезні. "А що Вам заважає?" - спитав він. Ну я подумала, що крім інструктора ніщо не заважає, тому з того часу їжджу лише так. Чоловік каже, що рушаю дуже ґуд (він мого чоловіка таке чути - то типу Оскар за водіння))) і так є правильно, бо машинка тоді має запас сили, а при рушанні без газу то або-або: хоче поїде, хоче ні. Тоді треба дуже чітко ловити той момент, коли вона рушає з місця і відразу давати газ, а я певно ніколи не навчуся визначати це до мілісекунди. З газом вона собі рушила, я зчеплення притримую і при тому нікуди вперед не рвуся. І там же в Резі мені теж сказали, що при переключенні передач газ злегка тиснути до відпущення педалі зчеплення. Агрументів в мене не вийшло))) але я навчилася не глохнути, що ще треба)

    Дочитала допис @Orman . Власне я не можу нормально зловити ту точку, коли двигун і колеса вже "на одній хвилі". Тому я роблю так: одночасно з відпусканням зчеплення ледь-ледь газу, зчеплення до моменту "схоплення" віпускаю, а далі по ситуації: якщо треба їхати далі, то трошки газу і відразу 2 передача (в нас дизель, він не потребує розгону, як бензиновий), а якщо треба сповільнитися, проїхавши метр-два, то зчеплення притримую знову. На бензиновому навчальному було трохи інакше, але загалом я глохну хіба через лінь (останнім часом не пам'ятаю такого).
    --- дописи об"єднано, 21 Травень 2018 ---
    Я ще краще на фб недавно прочитала: отримала права і поїхала в Варшаву, хоча до того жодного разу не була в Варшаві. Я щось підвисла добряче на тому пості.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Інформативно Інформативно x 1
  13. Zaychenya

    Zaychenya Пухнастик-гризун

    в нас "інструктори" в автошколах просто бояться, щоб не попалили щеплення. Я так одного спитала: "а яким макаром не натискаючи на газ рушити під гірку? А як без ручника?" "вчитель" - :bye2:
    Мене ще з дитинства вчив тато: газ і щеплення повинні бути як шальки терезів: одне натискаєш а друге відпускаєш.
    Гальмувати на нейтралці теж не варто (те для тих, в кого механіка). з 70 до 20 км/год можна на 5й передачі скидати, не витискаючи щеплення. Машині це не шкодить. Людині - тим більше. Бо машина керованіша.
    Малий молодець: він дуже правильно вчить і пояснює. Шкода, що в тих загальних автошкола вчать більше теорії, аніж практикують водіння :girl_impossible:
     
  14. Андріана

    Андріана Well-Known Member

    Права маю 7 років. Їздити почала минулого року, коли придбали машину, до того досвіду не було взагалі. Через 3 місяці пішла працювати на убері, майже не знаючи міста ( знала як маршруткою добратися або пішки), користуючись навігатором))

    Надіслано від мого Redmi 4X, використовуючи Tapatalk
     
    • Креативно Креативно x 2
  15. Orman

    Orman Модератор-бомба

    Ну як не ловиш момент, то нема взагалі проблеми підгазувати. А як вчили не тиснути зовсім на газ коли рушаєш, то для мене якийсь нонсенс. В 70% машина на самому відпущеному зчепленні нікуди не поїде.
    А задом як їду то регулювати зчепленням швидкість - то улюблена справа - це ж так зручно!
    --- дописи об"єднано, 21 Травень 2018 ---
    Мене теж чоловік вчив «гойдалкою» рушати: зчеплення відпускаєш-газ натискаєш.
     
    Останнє редагування: 21 Травень 2018
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  16. jalla

    jalla Прогрес року 2013

    Ого, а я гальмую.:girl_impossible: Я останнім часом шось дуже влюбилась в нейтралки, особливо коли помітила як це економить пальне, правда довго боялась тих нейтралок Ну, наприклад, бачу шо світлофор перемикається на червоне, скидую на нейтралку і підкочуюсь, і гальмую. Це не правильно? Досвідчені водії- виправте мене будь-ласка.:girl_blush2:
     
  17. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Йду покажу це чоловікові, може нарешті купить мені машину. А то "з таксистом безпечніше, з таксистом безпечніше"))) не хочу раптом Вас образити, але мені з трьома дітьми було б страшно з Вами їхати, якби я знала передісторію. Тим більше з автокріслами в таксі не дуже складається. Та мені взагалі з таксистами останнім часом страшно. Недавно хлопчині показувала дорогу і розказувала, де їхати не можна.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 5
    • Смішно Смішно x 1
  18. marianast

    marianast Well-Known Member

    Ага. І з універсальна порада лише одна - сідати і їхати. Страху не піддаватися. В нас механіка і автомат. Вчилася на механіці, тоді ще автомату не було. Зараз сіла за автомат спочатку. Скільки разів я чула « не починай з автомату, ти потім з механікою не даш ради, то є машина для дурних, і т.д.»
    А я на автоматі розїздилась нормально, тепер можу і механіку взяти,як вона на господарці лишається
    Я так завжди роблю, чесно кажучи
    до @Haidee ніколи не чула що можна інакше.
     
  19. Zaychenya

    Zaychenya Пухнастик-гризун

    В мене показує миттєвий розхід палива. Гальмування на нейтралці "їсть" мені по 8л/100км. На передачі - 1л/100км.
    На старших авто - можливо економить. Тут потрібно питатися автомеханіків.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Нуууу. Питання спірне. Залежить від машини і способу гальмування. Якщо одним махом так скидати, не знімаючи ногу з гальм, не кожна машина таке довго витримає. Я нейтралку теж не дуже люблю, але при сухій дорозі норм на ній почуваюся (в мого інструктора теж через неї істерики були). А Олег мою коліжанку спочатку трохи сварив за нейтральну, а потім кинувся того ровера і просто трлхи підкорегував їзду.