Залізниця, попутники

Тема у розділі 'Мандри', створена користувачем Грильяжка, 19 Червень 2009.

  1. Insolence

    Insolence Living The Dream

    А до чого у Вашій ситуації працівники УЗ?
    Ви купили не е-квиток. а бланк інтернет-замовлення, який треба було обміняти у касі. На жаль, не дочитавши правил купівлі квитків. А працівник діяв по інструкції - нема квитка - нема проїзду.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Подобається Подобається x 1
  2. Arika

    Arika Well-Known Member

    Я розумію, що вони діяли згідно інструкції, але інколи є життєві ситуації (я знала, що необхідно поміняти, тому що на бланку було написано, однак через корки по місту дуже запізнювалася і навіть не пробувала міняти, бо тоді точно би поїзд поїхав би без мене), в які необхідно ввійти, і я рада що все таки вони мене взяли!!!! але попри то все, начальник і провідники дуже зверхньо і зневажливо зі мною говорили, тому і неприємний осад залишився!
     
  3. Insolence

    Insolence Living The Dream

     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 6
    • Подобається Подобається x 1
  4. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Мені колись пояснювали, що провідник може повідомити про наявність вільних місць тільки після відправлення з наступної станції. Тобто, умовно кажучи, якщо поїзд їде за маршрутом Івано-Франківськ - Львів - Тернопіль - Київ і т. д., то квитки можуть пустити у продаж після відправлення зі Львова. Як мені пояснювали, провідник - не нянька, і не може знати, чи пасажир передумав їхати, а чи просто заблукав у поїзді і ще не добрався до свого місця. Принаймні, за всі роки користування послугами Укрзалізниці особисто мені буквально лічені рази вдавалося купити квиток з відправкою саме зі Львова. Зазвичай брала зі Стрия або Ходорова. Проблем із посадкою не було жодного разу, хоча часто була навіть різниця з датами, оскільки поїзди нічні.
    Тому що зі Львова є прямі поїзди. На сайті УЗ вказано таке:
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    @Kroshka Enot, сьогодні купила квитки через «рєшал», бо вже не було куди чекати і...опа...щойно викинули в продаж 138 місць. Альо, не 10, не 50, а 138. То якої холєри ви їх тримали!!! Просто слів немає, з наших добираються хто як: хто літаком, хто сидячими місцями, дехто їде 24 години, щоб цей поїзд їхав пустим?... я просто з цим не стикалась ще, в мене шок...
    119A7D7D-CBC2-4E8E-AD89-F9DB180C268C.png
     
    Останнє редагування: 27 Лютий 2019
    • Співчуваю Співчуваю x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    в мене немає цензурних слів, щоб прокоментувати цю ситуацію.
    Якщо ще маєте "дрига" (нерви), поскаржтесь в кол-центр з вимогою, щоб Вам надали зворотній зв"язок.
    Сумніваюсь, що то поможе, але хоч щось...
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  7. Shapokliak

    Shapokliak Well-Known Member

    За добу до відправлення завжди "викидають" місця, не раз їхали на кілька днів, не маючи квитків "назад", то завжди купувалися таким чином. Колись старалися мати "туди" і "назад", то часто бокові верхні купували, а потім помітили, що за добу з'являються нормальні, лише треба поспішити. Ще бувало, що викидали квитки вже тоді, як поїзд виїхав з кінцевої Дніпро (дніпропетровськ-трускавець) , з'являлась можливість купити Вінниця-Львів, хоча до того "висіли" лише кілька СВ... коли ми їхали, поїзд був повністю заповнений, значить, дорозкупили; варіантів, коли їхав напівпорожній, не памятаю.
    Є певна кількість "броні", яку розблоковують в останній момент (бо якщо всі білети продадуть наперед, а комусь треба несподівано і терміново їхати - виїхати не зможе ніяк (хвороба родичів, похорон і т.п.).
    Ось таке читала, і з моєї практики, воно відповідає дійсності:
    .....
    Варто зазначити, що у “Укрзалізниці” є певний резерв місць, який по мірі наближення до дати поїздки викидається в систему. Так що необхідно перевіряти наявність місць за три, дві або за добу до відправлення поїзда. Іноді можна “виловити” набагато кращі місця, ніж, якби ви купували квиток за два тижні. І це не дуже обрадує педантичного пасажира, який звик планувати поїздку заздалегідь, сподіваючись таким чином зробити свою подорож більш комфортною.
    .....
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  8. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Наразі, викупили 8 місць, 130 вільно. Прдивимось, що буде на момент відправлення зі Львова.
     
  9. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    З моєї практики - завжди заповнені плацкартні вагони (колись не могла собі дозволити купе, то їздила переважно плацкартними). Ну і плацкартних місць за добу до відправки в такій кількості не з"являлося в продажі ніколи.
    А от купейні вагони в потязі № 12 Львів-Одеса в несезон завжди йдуть напівпусті (в кращому випадку зайняті нижні місця. Ми колись з колегами (нас троє) викупляли четверте місце, щоб їхати самим в купе; тепер кинулись того ровера, бо і так в 95% випадків їдемо самі, і гроші економимо).
    В 92-му потязі (Львів-Київ) вагони більш заповнені, але ситуація з квитками така ж, як описала @Lyudvig просто треба швидше ворушитися і частіше оновлюватися в останню добу, бо квитки так само "викидають", але їх і моментально розбирають, бо вже купа народу в курсі цього безпрєдєлу від УЗ.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Olga Letsdance

    Olga Letsdance Well-Known Member

    Хто "в темі", підкажіть, будь ласка... Потрібно 6 квітня до обіду бути в Києві. Планували 744, Інтерсіті. По розкладу ніби має ходити в суботу також, але білетів немає ні на одному з сайтів.
    Ще ж майже місяць... То білетів ще не надійшло в продаж чи вже всі скінчились? Чи є надія шо ще з'являться?
     
  11. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    Добре подивіться, чи цей поїзд ходить у квітні. На 31 березня квитки на 744 є, а на 1 квітня немає.
    я зараз моніторю квитки на 25 квітня, то вже у продажі є квитки на 24 квітня.
    Питання до знаючих, якщо купляти квитки через інтернет, їх ще потрібно десь "обмінювати" в касі чи достатньо показати роздрукований з пошти куплений квиток?
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Shapokliak

    Shapokliak Well-Known Member

    Досить мати роздрукований квиток . Може бути і на телефоні бланк квитка, але деякі провідники крутять носом. Зрештою, телефон може і розрядитися, тому я, якщо дома і є можливість, не ризикую, дублюю. "Обмінювати" в касі потрібно було лише "замовлення"(на деякі поїзди квитки зробити було неможливо, але то було колись, може вже усунули цю незручність).
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    @Hermi @Shapokliak
    Бувають потяги, на які досі при купівлі через інтернет друкується «бланк замовлення».
    Такий бланк потрібно обов‘язково обміняти на квиток в касі, інакше провідник має право Вас не посадити в вагон.
    На щастя, на більшість потягів при купівлі через інтернк вже формується «перевізний документ», який можна навіть не друкувати, а просто показати штрих-код з екрану телефона.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  14. Olga Letsdance

    Olga Letsdance Well-Known Member

    На сайті залізниці написано , що з 31.03. щоденно Розклад руху призначених пасажирських поїздів :: Пасажирам :: Офіційний веб-сайт Укрзалізниці
     
  15. Hermi

    Hermi Well-Known Member

    дивно якщо чесно. Вже відкриті продажі квитків на 24 квітня на напрямок Львів-Київ, але 744 в продажі на квітень немає. Найкраще піти запитати на вокзалі (можете відразу підніматись на другий поверх, чомусь там завжди знаходяться ще квитки ).
     
  16. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Заспокойтеся і трохи почекайте. Наскільки я знаю, саме на 743/744 продаж квитків відкривають за 3 тижні. Це нібито пов'язано з тим, що поїзд має не 2 класи, а фактично 3, і на той 3-ій клас (найдешевший) квитки продають як на інший поїзд.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  17. Olga Letsdance

    Olga Letsdance Well-Known Member

    Не змогла додзвонитись їм на гарячу лінію, подала запит на сайті...
     
  18. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Просто цікаво: а що вам відповіли на запит? І чи вдалося купити квитки?
     
  19. Olga Letsdance

    Olga Letsdance Well-Known Member

    Відповів букінг Укрзалізниця - мовчить (я обом давала запити). Взяли ми на нічний... Може так і краще буде, тим більше з Інтерсіті такі коломийки...
     
  20. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Я чому запитала: сьогодні купувала на сайті УЗ квитки до Києва на 08.04., то на 744 поїзд продаж квитків на цю дату вже відкрито. Відповідно, на 06.04. теж є повно квитків. Тому і було цікаво, як вам відповіли на запит.
     
    • Інформативно Інформативно x 1