Ви прямо як мого свекра описали, слово в слово, плюс мені йому зауваження не можна робити, він ж після інсульту, от тільки й роблю, що переставляю повище, а коли мене нема, надія тільки на Бога. Синочок хоч вже старшенький і знає, але все одно страшно...
От власне, я саме збиралась їхати на базар по продукти, в малої завтра день народження, ми мали з нею пекти торт, а я не можу вийти тепер з хати, бо страшно
То ппц... ми їздимо до свекрів в середньому раз на місяць, діти наразі підросли, але коли були маленькі, всі ліки в селі (а вони мають щоденний графік прийому ліків від тиску) зразу "переїхали" на "верхні поверхи" шафи, а непочаті - взагалі під замок. Вони просто перестали класти їх в межах доступності малої дитини, навіть коли нас не було. Щоб не забути, коли ми приїдемо.
Гиии....моя свекруха колись сказала...: " А ти вчи його, що то не можна, то ліки" . І я таки вчила...бо свалу не було! Добр е, що в важливих життєоберігальних моментах, він мене слухає. Ну але й ми в них буває не дуже часто і вкрай не довго..
Погоджуюсь з тим, що вчити треба. І про ліки, і про побутову хімію, і колючі-ріжучі предмети теж. Але до певного віку краще ще перестрахуватися і виконувати інструкції(на всьому небезпечному пише , що тримати подалі від дітей, і на ліках теж). Береженого, як каже народна мудрість...
А моя свекруха сказала "та воно гірке, він то до рота не візьме" а за 10копійок, які малий тримав в роті то такого кіпішу наробила "то ж в кишках може застрягти" - біда, таблетка розсмокчеться, пра? А історію про 3х річного хлопчика, що наковтався дідових таблеток від серця і навіть до реанімації не довезли, помер по дорозі, всі послухали і забули. Ще наказала чоловіку провести виховну бесіду і попередила, що наступного разу всі таблетки будуть в унітазі. Але в моїх свекрів не тільки з таблетками халепа, тут ще й весь час криниця відкрита, деколи прямо за ними йду і закриваю, а свекруха "ой, я шо не закрила?", і старі вікна з побитими шибками, пружини від старих матраців і це все просто посеред подвір'я, майже сміттєзвалище, а викинути шкода і по тому всьому ще ходять і гадять кури з качками. Тільки не питайте як я тут живу, бо сама кожен день дивуюсь
Реально злить! Коли ти біля каси, а хтось підходить до тебе все ближче і ближче, ти відходиш, щоб хоч трішки збільшити свій простір, але тут же звільнені см займаються! Особливо коли цей хтось зашмарканий і кашляє і це відбувається в аптеці! Недавно було зі мною таке біля каси в аптеці, була тільки я і одна старша жінка, і більше нікого і вільних 15 м квадратних! А вона шморгаючи своїм завірусяченим носом, підходить до мене все ближче і ближче аж до віконечка. І сказала б їй щось, так вона буде щось відповідати і ще більше поширювати на мене свої вірусяки. Дуже бісить!
@Ahaha все таки варто людей ставити на місце. Пару днів тому стою в черзі в банку, спішу - не те слово. Переді мною мужик приніс виручку - пакет грошей по 1-2 гривні в основному. Касир то все хвилин 20 рахувала. Я вже вся на нервах, бо мені горіло бути в іншому місці, але шо поробиш. Стояла я, до речі, за 3 метри від каси, бо маю звичку поважати чужий простір. За хв 5 до закінчення обслуговування того мужика заходить жінка і впевненою ходою йде прямо під касове вікно. Я підходжу до неї і кажу, що я - за цим мужчиною. Вона каже - ок, я просто ближче підійшла (фактично вона хіба на спину тому мужчині не вилізла). Коли мужчина відійшов, жіночка швиденько пристроїлась до каси. Я підійшла, і кажу до неї - зараз моя черга. На що вона з фирканнями забрала свої «бебехи» (паспорт, ще там щось), і всі 2 хв, поки касир мене обслуговувала, щось там демонстративно возмущалась. Чим там ще можна було вощмущатись, не знаю. Правда була на моїй стороні, а зауваження я завжди роблю ввічливо, без переходу на особистості.
Сьогодні зранку потрапив мені на очі один допис у Фейсбуці. Пані робила покупки в одному з львівських супермаркетів, і ціна в чеку відрізнялася від ціни на ціннику. Після цього вона звернулася до адміністратора, різницю їй повернули, тобто проблема була вирішена. Зрозуміло, що під тим дописом було майже 2 сотні коментарів, в основному про те, як в магазинах обманюють покупців. Але мене зачепив ось цей коментар: Надворі ХХІ століття. Скрізь тільки й мови про інклюзію, створення умов для якомога повноціннішого життя людей з особливими потребами, а також лояльного ставлення до них. Але ж ні, пані переконана: слабочуючих людей забезпечують роботою спеціально для того, щоб її ошукати! Просто зла не вистачає, чесне слово!
@Brigitta мене більше бісять супермаркети в яких з тебе роблять ідіота і різницю не повертають. А от щодо слабочуючих то справді негарно отак писати. Бо коли я мала таку ситуацію, то навіть слабочуючий касир на жестах змогла пояснити куди звертатися. Тому вважаю, що такі люди цілком можуть працювати на касі. Ну і інші поруч переважно чуючі то теж можуть пояснити. Тому погоджусь з вами, що такий коментар є абсолютно недоречним.
@Orman от я про це знаю, але час не завжди є, та й часом шкода через гривню-дві собі нерви псувати. Тільки в одному гіпермаркеті мені без зайвих слів повернули кошти, бо різниця в ціні була десь 20 чи 30 грн. Я була тоді не одна і швиденько відправила друзів прослідкувати, щоб вони перевіряючи цінник на вітрині часом не прихопили його і "випадково загубили". Бо вже мала сумний досвід коли касирка бігла поперед мене і поки я за нею дійшла, цінник зник, а та касирка з дурнуватою посмішкою розвела руками. Я їй сказала, все що про неї думаю і пішла, бо дуже спішила. Добре, що ту мережу вже давно закрили, бо більшого бардаку як там, я не бачила.
В мене таке було один раз, і випадково. Виходить, кожного разу відвідуючи супермаркет, треба запам‘ятати вартість кожного товару, а потім ще й на касі перевірити. А якщо там 500 найменувань? За таке мали б не просто повернути різницю, а оштрафувати магазин на 10000 грн., впевнена, вони б постарались, щоб цінники змінили до того, як вартість в базі, а не навпаки!
Барвінок? Мені повертали всюди - в Арсені, Ашані, Сільпо, тому ж таки Барвінку. Єдиний раз відмовилися повертати різницю в Сільпо на Південному, але потім був грандіозний скандал (бо мала час і натхнення) з поверненням товару, дзвінками на гарячу лінію, книга скарг і тд. То врешті-решт дзвонила касир з того Сільпо, вибачалась ... Отправлено с моего Mi A2 Lite через Tapatalk
Так, саме він. І ще в Ватсонс була морока з цінниками, або часто ставлять товар над іншим цінником і як не вчитаєшся, то часто можна переплатити, так хитро, ніби й не обманюють, але як не придивишся виходить неприємна переплата. Дуже часто таке за ними помічала.Причому то був не один випадково переставлений товар покупцями, а цілий ряд явно виставлений працівниками вглиб полиці.
Не те щоб забила, але трохи б відкопала київську терапевтку. Прихворів син, грві, темпа, слабість, головний біль. Зі вчора. Сьогодні повіз малого його тато до якогось свого лікаря, послухати легені, бо я після свого бессимптомного запалення трохи настрашена. І тако- діагноза ніякого, йде на поправку. Але, виписала- бронхолітин, ереспал, ацц, аквамаріс. Тобто, ліки, приблизно на бронхіт, але, знову ж таки, діагноза немає. Каже малий- кашель є, невеликий. Вже краще зранку було, завтра настроєний йти на пари. Де ті лікарі вчаться? Якого милого виписувати таку громаду ліків, і головне- від чого????
для аптеки Ще напевно сказала де купити треба один раз знайомий пішов з закладеним носом у лікарню (хотів просто взяти лікарняне на 2 дні), так йому лікарка виписала зробити КТ а він по страховому полісу звертався, так вирішили обстежити все! Про список медикаментів взагалі мовчу. Каплі для носа коштували більше 200 грн і там було декілька найменувань. Я звісно розумію що страхова то все покриває,але питання ДЛЯ ЧОГО?