Мандри

Відгуки про авіакомпанії, турфірми, екскурсії, готелі тощо

Posted by galagala on 31 Липень 2013 відповідей - 632
  1. NataliaFed

    NataliaFed Active Посиденька з баяном

    @Artemida двічі аварійний літак(приземлення і політ були на грані нервового зриву)+ затримка до 10 годин(з піврічною дитиною в аеропорту- веселуха).
     
  2. Artemida

    Artemida Well-Known Member

    Розумію. Мій неодноразовий досвід - нормальні зльоти та посадки, запізнення одного разу в Борисполі на 15 хв, уважний ненав"язливий екіпаж. Пропонують безкоштовно лише воду, але мені то не страшно абсолютно) Чисто, немає підозрілих запахів))) Певно я везуча чи що))

    @NataliaFed , а як давно це було?
     
  3. NataliaFed

    NataliaFed Active Посиденька з баяном

    • Корисно Корисно x 1
  4. NataliaFed

    NataliaFed Active Посиденька з баяном

    Ми не везучі)) летіли туди й назад різними літаками, бо змушені були затриматись на день(за зміну білета оплачували тоді 100$) і двічі, як востаннє. Літак був битком, люди плювались,, грозились))


    Надіслано від мого GT-I9505, використовуючи Tapatalk
     
  5. VERO

    VERO Well-Known Member

    Літала з МАУ разів 8-10. Завжди все чітко. Жодних затримок і траблів. Одного разу з Єгипту нас забирав літак, на якому був напис, що перевозить збірну з футболу. Шикарний. Подали на посадку із запізненням, але вилетіли вчасно. Його подали на заміну літаку, який мав несправності. Іншого разу з Туреччини вилітали, то стюардесси були в шоці, бо у Львові взлітали у страшенну грозу. Ми вже приземлялися за хорошої погоди. Все за графіком.
    Всі рази нас харчували. Зараз здешевлюють собівартість перельоту через кризу. Часто не харчують. Як на мене, не критично. Тілько щоб попереджували наперід, щоб бути до цього готовим. Особливо, якщо переліт планується з дітьми.
    Звичайно, сервіс не супер-пупер. Немає дитячого меню. Допроситися бодай попити дитині до або після того, як роздали їжу, досить складно, але реально. Персонал привітний.
    Для мене основний показник- безпека. І ті випадки з МАУ турбують. На щастя, все обійшлося. Думаю, що завдяки професіоналізму персоналу. Мау, як монополіст, здійснює найбільше рейсів. Відповідно, пілоти мають досвід.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. petrywka

    petrywka Well-Known Member

    Позаминулого літа летіли візейром з Катовіце і Рим. Добиралися з чоловіком і дитиною 7 років з Івано-Франківська.
    Франківськ-Львів - поїзд
    Львів- Шегині - маршрутка
    піший перехід кордону
    Медика - Перемишль - маршрутка
    Перемишль-Катовіце - поїзд
    Ми їхали з 2 невеликими і неважкими рюкзаками (по розміру рамки візейр, щоб безкоштовно)+тканинний рюкзак з їжею.
    3 квитки Катовіце - Рим і 4 Рим - Катовіце обійшлися нам тоді не цілих 5 тис. грн.
    Ну і так, як ми любителі подорожувати, то всі пересадки не видалися нам важкими, окрім Перемишль-Катовіце))) Не розрахували, що переїзд триватиме 6 годин і по дорозі не буде де купити попити. Але в Кракові стояли довше і чоловік збігав, купив.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  7. Ziben

    Ziben :)

    Вже двічі їздила зі Львова в Італію автобусом. Оскільки прямих рейсів (за адекватну ціну) в місто, куди я їду, нема. А з пересадками не хочеться, та й в автобусі можна виспатись, і переключитись на відпочинок.
    От зі Львова в Ріміні- жодних проблем, обидва рази перевізником був ФОП Паславський. Водії при зупинці чітко кажуть скільки часу стоїть автобус, де знаходяться туалети і т.п., перед перетином кордону з Польщею дають пасажирам поради (ну бо документи у всіх різні і не всі знають що відповідати польським прикордонникам). В принципі, нічого особливого, просто роблять свою роботу.
    Поверталась минулого року автобусом компанії Одрі. Автобус запізнився на ДВІ години, звісно мене ніхто не попередив, півтори години телефонувала водіям і в офіс (слухавку ніхто не брав):vinsent:.По просила допомогти в інформаційному центрі, бо гроші з тел. всі зговорила- так само водії не брали слухавку, працівник ще зі свого приватного тел. написав їм смс, що я не можу з ними зв"язатися, щоб обов"язково передзвонили на цей номер (бо на мій тел. без грошей вже не можливо дозвонитися). Я вже хотіла повертатись в готель, замовляти номер ще на одну ніч і шукати інші квитки. Але працівник інфоцентру побачила що на зупинці, куди зазвичай приїздить український автобус починають збиратися люди. На мої питання чому запізнились і не відповідали водій сказав- та ми ВСЕ так їздимо, ВСІ вже знают, і ми бачили що ви дзвонили і смс бачили, але ми вже їхали, то чого до нас видзвонювати:girl_devil::girl_devil::girl_devil:. Чесно, мову відняло, і не знала як відповісти на таке:girl_mad:. Звісно, моє місце (згідно квитка!) було зайняте, вільних місць біля вікна (спеціально таке вибирала, бо знаю що так значно зручніше), зі скандалом таки звільнили.
    Цього року я вже була підготовлена, ага наївна чукотська дівчинка:girl_haha:. Купила, квитки , через кілька днів дзвінок- автобус не поїде, бо то Паска!, хіба на два дні раніше, або два дні пізніше:girl_crazy:( готель замовлено, відпустка погоджена). Ну нічого, вирішила їхати з іншого міста. Перевізик Санін В.М., зателефонували, вияснили місце (не те, що вказане в квитку!!!) і час виїзду, тел. водіїв і т.д. За ПІВТОРИ години до виїзду телефонують і питають чому я ще не на місці, автобус буде за 5хв:suicide:. Добре, що була не далеко . Тут вже водії не повідомляли навіть на скільки часу зупинка. Запитала- сказали що швиденько біжіть, ми зараз їдемо, відповідно швиденько зробила в апараті на заправці каву, і вже не ризикувала стояти в черзі на касі щоб купити ще щось (Ну бо в дорогу не встигла купити нічого). Приходжу до автобуса- майже нікого нема, кажуть що будуть стояти ще хвиилин 15о_О.
    Про те, що весь день в дорозі крутять тупезні російські серіали вже мовчу. До цього була готова і запаслась книжкою і навушниками.
    Багато тексту, але може комусь стане в нагоді. Знайомі, родичі яких живуть в Італії, кажуть що то нормальні ситуації, і вони звикли до такого. Ну не знаю, я тепер краще з пересадкою, але тільки щоб не з нашими перевізниками.
     
    • Інформативно Інформативно x 5
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  8. Luyba

    Luyba New Member

    Добрий день! Дочка хоче летіти до Мілану з Кракова, потрібно бронювати квитки, сайт easyjet.com Боюсь, що обмануть і втрачу гроші. Може хтось стикався з тим? Чи є якісь гарантії?
     
  9. tuti

    tuti Well-Known Member

    Добрий день, не один раз через нього купляли квитки - ніколи не було ніяких проблем
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. VERO

    VERO Well-Known Member

    Хто може поділитися дисконтною картокою ТА"Поїхали з нами"?
    Нашою карткою немає можливості скористатися(
     
  11. ruda kishka

    ruda kishka Well-Known Member

    Літали нещодавно в Туреччину через оператора Join Up. Зі Львова летіли авіакомпанією ЯнЕйр. Наш виліт затримався на 3 години, але це були жахливі три години. Нам весь час брехали, що виліт затримується на 20 хв в зв'язку з дозаправкою літака. Але ж ми літак бачимо, і бачимо, що ніхто його не заправляє. Різні думки в голову лізли. В результаті виявилось, що авіакомпанія просто не оплатила пальне і аеропорт відмовився заправити літак. Спочатку придумали "геніальне" рішення "летимо в Одесу, там заправляємось і звідти в Анталію", але ніхто з пасажирів на таке не погодився. Деякі люди почали відмовлятись від поїздки. В результаті авіакомпанія написала гарантійний лист, аеропорт прийняв рішення заправляти і ми полетіли.
    Я не знаю на якому етапі хто кому не заплатив гроші, але ж турист платить всю суму перед поїздкою... :sad:
     
    • Інформативно Інформативно x 4
    • Подобається Подобається x 1
  12. Strelka

    Strelka Member

    Дівчата порадьте,хочу з Катовіце летіти до Риму,маючи польську візу шенген,чи потрібно бронювати в Італії готель.І якщо я маю першу візу,треба її прокатати,чи хватає що я приїду в Польщу за день перед вильотом.
     
  13. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

     
    • Інформативно Інформативно x 3
    • Подобається Подобається x 2
  14. Ringo

    Ringo Well-Known Member

    бажано таки "прокатати". Є щасливчики,яким пощастило і без того,а є менш везучі,які мали з тим проблеми. А на рахунок броні- потрібна тільки якщо ви плануєте на кордоні поділитись своїми планами на Італію:girl_wink:
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Авіакомпанія "Роза вітрів" - дво-годинний переліт чартером. Все сподобалось. І літак, і персонал, і харчування
    Маніпуляцій пілота протягом всього польоту не помітила.
    Авіакомпанія "Bravo Airways" - враження протилежні.
    Літак якийсь дивний; крісла незручні ; кондюк сифонить - відрегулювати неможливо; літак висоти чомусь не набирав - ; 1/5 частина пасажирів (в т.ч. Ваша покірна слуга :girl_haha:) отримали місця, яких на борту не існувало, у зв"язку з чим нарід хвилювався, а подекуди і скандалив за місце біля ілюмінатора; нагодували мене так, що весь наступний день мала зносини (добре, що не статеві :girl_blush2:) з білим другом в туалеті.
    Протягом всієї посадки молилася - пілот так різко гальмував, що мені здавалося, що нам хана. Вперше за все життя було страшно летіти.
    Тур агенція @tanchyk Maxx Travel - найкращі враження від співпраці і побажання процвітання Тетяні і її команді!
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    і я з чартерних їх люблю. Літала з ними тричі Не знаю, як з іншими напрямками, куди ви направлялися, але зі всіх авіакомпаній, які мають чартери зі Львова на Анталію- вони таки найкращі ( МАУ, і навіть теперішні Азур-ейр ( тодішні Ютейр) були куди гірші. Янейр особисто не літала, .
     
    Останнє редагування: 7 Липень 2016
  17. VERO

    VERO Well-Known Member

    І 2 види харчування для діток різного віку. Замовляти не потрібно було. Але грішили кілька-годинними затримками.
    Мій фаворит- Харківські авіплінії. (Не бачу зараз таких). Постійно щось розносили між рядами. Починаючи від мокрих салфеток, закінчуючи цукерками. І меню смачне, і повторно пропонували напої. В МАУ як я попросила дитині воду в пляшечку після того, як вже напої розносили, стюардесса з такою "любов'ю" на мене глянула, що я б точно пішла, якби не для дитини просила.
    --- дописи об"єднано, 8 Липень 2016 ---
    Хто з ТО з ними співпрацює? Часом не ТПГ?
     
  18. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Наш політ виконувався Bravo Airways спільно з tpg :girl_smile:
    Але ми купували тур в іншого туроператора, і мали в обидві сторони летіти Розою вітрів.
    Чому відбулася заміна літака і авіакомпанії (відповідно, це спричинило плутанину з місцями і затримку вильоту) - тайна, покритая мраком.
    А ще Bravo Airways відкрило новий регулярний рейс з Києва в Одесу з дуже низькими цінами (від 500 грн).
    На Одесу буде літати боїнг, на чартерах, як і раніше, залишається оте незрозуміле чудо MD-82/83.
     
  19. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"


    так, було 2 види. Нам щастило, бо ні разу не потрапляли на затримку рейсів. Коли раз вони перенесли час вильоту , то про це було попереджено за 3 тижні "до" і далі уже не змінювали

    Ще по ДЖоіну напишу:
    --- дописи об"єднано, 8 Липень 2016 ---
    то теж літак компанії Боїнг. Просто інша модифікація ( як альтернатива Б-737). Ну і якщо Б-737 і досі активно випускається і модернізується, то оці Макдугласи зняті з виробництва ще в1999 р.. Їх"залишки" експлуатуються на внутрішніх рейсах і то більшість авіакомпаній відійшли від від них.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  20. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Але наш тур був від туроператора "Зевс тревел".
    І заявлено було Розу вітрів в обидві сторони (я завжди уточняю авіа-перевізника та тип літака перед подорожжю).
    В мене мало досвіду подорожей в організованих туристичних групах, тому я не до кінця зрозуміла цю рокіровку, яка відбулася.