Школа: влаштування і наука (2)

Тема у розділі 'Діти-квіти', створена користувачем Myroslava82, 9 Листопад 2013.

  1. Козенятко

    Козенятко Well-Known Member

    Якщо в вашому класі є батьки, які теж не згідні, з таким самоуправством, то може, о так просто, запитатися /сказати, що мов читали про нововведення і т.д., а до нашої школи то щось не дійшло. Ясно, що одній рипатися, то не дуже, але поволі і впевнено, можна пробувати)
     
  2. Shapokliak

    Shapokliak Well-Known Member

    Про олівці. Ми писали ними зо 2 місяці, діти купу часу займалися тим, що їх заточували - дуже швидко тупляться (причому давала по кілька штук нараз) і писати незручно. Перейшли на ручки-стирачки , то навіть почерк гарніший, всі задоволені (тобто і можливість виправлення помилок збережена, і дітям подобається більше, ніж олівцем).
     
  3. Online

    Online Well-Known Member

    @marianast, якщо це всього на 2 роки, то у вашій ситуації я б радила розслабитись і ставитись до того всього зі здоровим пофігізмом. Ті оцінки в 1 класі і в 1 сем. 2 класу взагалі ніде не фіксуються і нікуди не йдуть, чиста самодіяльність. А в новій школі буде інший розклад і дитина адаптується до нових умов. Так що ярлики (відстаючого і т.д.) якщо і будуть, то залишаться в старій школі. Тим більше, якщо батьки на цьому не акцентують. Щодо каліграфії, то в нас теж вчителька дуже на це зважає. Але я притримуюся позиції, що каліграфія - це не спеціальність і в дорослому житті вона ніяк не впливає на професійну успішність (і відповідно, дохід). Тому не переймаюся. Мене цікавлять знання з базових предметів: математика, укр., англійська. Якщо за контрольну 7, бо негарно написані цифри або багато закреслень, то це не показник знань.
    Щодо зниження продуктивності, може ваш малий просто перевтомлюється, не висипається?
    --- дописи об"єднано, 20 Березень 2019 ---
    Винахіднику цієї ручки треба пам'ятник поставити). У нас в школі вони заборонені, але вдома ні :))) Знімає купу питань з виконанням д/з, економить нерви і батькам, і дітям)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  4. marianast

    marianast Well-Known Member

    Все, що відбувається в групі вайбера доходить до нашої вчительки, а від неї куди треба. Я вчора лише написала, що діти не можуть читати дані діалоги з підручника, бо там є слова які першачкам не під силу прочитати. В самому підручнику є завдання до сторінки, де вказано « listen and point”. Навіщо дітям зазубрювати?
    Прийшла зранку в клас, вчителька : « Вчителька з англійської лише запропонувала батькам бути присутніми на уроці. У вайбері вже таке роздули, та нема нічого страшного» і тому подібне.
    Я думаю, що я зі своєю дитиною розберуся, астальноє нє важна.
    Я так розумію, що в нашій школі діяла НУШ поки міняли парти, стільці, вісили плазму, привозили оргтехніку і коробки Лего. Після того приїжджали якісь люди з міністерства, з дітками розмовляли.
    Цього року більше бонусів не буде, робити вигляд, що ми вчимося за новою програмою без змісту.
    :girl_crazy:
     
    Останнє редагування: 20 Березень 2019
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  5. Orman

    Orman Модератор-бомба

    У Варвари в класі доводять хлопчика з Київської траси. Корок від в‘їзду і до повороту на Грінченка. Потім до школи зранку спокійно.
     
  6. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    То всюди так. В нас є така "мама класу", яка вирішила няньчити нашу вчительку на тих правах, що вчителька віку її старшого сина:girl_crazy: я в вайбері не пишу. Говорю особисто вчительці без свідків.

    Я своїй так кажу: оцінка - це фактично результат того, як ти постаралася саме з цим завданням. Хочеш бути, як умовна дівчинка-молодець Таня, прошу дуже - ось книжка і завдання. Але за нижче, ніж 8 буду злитися, бо конкретно ця дитина як би не старалася, менш як на тверду четвірку не може нахалявити. І я 100% впевнена, що вона "академічного" типу, сама потім буде гризтися за нормальну освіту. Але я при тому у вчительці впевнена, що вона не буде ставити ні високо, ні низько на основі "так було минулого місяця".
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  7. Orman

    Orman Модератор-бомба

    для чого?
    ну от потім і дожене-пережене-отримає Нобелівську премію.
     
  8. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Бо ніхто не знає, як атестат зі школи буде потім впливати на вступ і так далі. Доганяти важко. Навчання в школі - це також виховання системності і вміння рутинно працювати над не завжди цікавими, але важливими речами. Я в школі була відмінницею, але так і не навчилася цього і мені дуже бракує тих навичок зараз. Серед "нобелів" від сили 5% геніїв і авантюристів, решта наполегливі самодисципліновані люди:) але мені не про премії йдеться, а прл елементарну можливість мати вибір. В іноземних вузах ніхто не халявить, хоча там система інша)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
  9. Orman

    Orman Модератор-бомба

    та ніяк. За великим рахунком. А за малим він буде настільки малим, що навіть нема сенсу починати. Це як переживати фрі-лансеру про "пенсію".
    якщо над важливими, то я згідна. А якщо над "відступити дві клітинки, інакше знизять оцінку", то ні.

    І про Нобелів. Український ВАК роботу Енштейна про теорію відносності не прийняв би - замало сторінок.
    і я була, і мені бракує. Один з можливих висновків - не навчає школа системності, тільки рутинності.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  10. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Всі тверезодумаючі рано чи різно починають переживати за пенсію:) Навіть є велика тема про це на одному популярному ресурсі. І може збоку це виглядає смішно, але є велика проблема, як зберегти відкладені гроші поза державним страхуванням (точніше навіть, за відсутності його нормального). Але це не в тему)

    Короч. То є лише моя думка. Але я не люблю зайвої "вітряності". Я вибрала дитині навчання в колективі за правилами, які встановлені для шкіл. Фільтрую багато пережитків. Але я не з тих, хто каже "головне, щоб росла здорова і щаслива, а в школі можна і на трійку здати". Якщо дитина в підсумку отримує з усіх предметів три (я не про окремі епізоди, коли було лінь і урок не вивчила), то щось тут не так. Можна взяти рекомендації для вчителів і прочитати, з чого формується та трійка.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 6
    • Подобається Подобається x 1
  11. Orman

    Orman Модератор-бомба

    Нічо не знаю, в мене чоловік був трієчник - в університеті мало що бракнуло до червоного диплому, зараз супер-рідкісний спеціаліст в своїй галузі; сестра теж не дуже в школі вчилась (ну як дещо відмінно, а математики-фізики ні в одном глазу) - університет не закінчила, має свій бізнес. І це не тільки в Україні успіх-неуспіх в здобутті шкільної освіти мало впливає на подальше навчання-роботу-успішність-щастя. На невроз ранній добре впливає.

    Як в анекдоті: відмінники, давайте списувати трієчникам - вони потім візьмуть вас на роботу.

    Я тебе не агітую (майже), це так вчепилась до твого допису і думаю вголос.
     
    Останнє редагування: 20 Березень 2019
    • Подобається Подобається x 5
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Смішно Смішно x 1
  12. Miss Sixty

    Miss Sixty Double Boy Mama

    О, аналогічні і в мене думки. Хоч я відмінниця і червоний диплом магістра маю, і багато чого дав власне стиль навчання в університеті, але те саме думаю про нашу освіту і її стосунок до подальшого професійного успіху. Наразі кажу, що не буду допомагати в школі і не затавлятиму добре вчитися і т.п. Матимуть трійки, то матимуть. Але. В мене ще не школярі, тому наразі то просто думки і слова. Там побачимо.

    Надіслано від мого TRT-LX1, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Zaychenya

    Zaychenya Пухнастик-гризун

    Як каже наша вчителька - не кожна обдарована дитина може бути відмінником. І не кожен відмінник може бути успішним у житті.
    Робить акцент більше на уважність і логіку.
    Ручки-стирачки не дозволяються, пишуть чорнильними. Щоденники завели в жовтні 2го класу. @marianast , хіба оцінки в 1-2 класі дозволені? І домашні завдання? Першим ділом звернутися до завуча, директора. А ні - писати скаргу в міносвіти.
    Я б особисто, не мовчала. Бо ми один раз змовчимо - а десятки дітей будуть потерпати. Для чогось же ж ці зміни в освіті придумали?
     
  14. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    Я теж намагаюсь. Але як би ви всі знали, які то муки не писати)))), те, що думаєш про те, що там пишуть). В старшого якісь майже всі батьки адекватні. В меншого практично адекватних нема. Там такі речі деколи пишуть, що просто...
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Смішно Смішно x 1
  15. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Не в образу: тупий анекдот. Недавно на фб стаття гуляла, де розвіювали міфи про геніїв, які забили на школу і вуз. Там все не так однозначно. І мене реально дратує протиставляння вміння дати собі раду в житті шкільним оцінкам. І те важливе, і друге не є непотрібним. І таки-так: щоб закордоном потрапити в хороший універ, треба мати гарні знання, в тому числі загальні. А які можуть бути знання, якщо з усього три, то де там про знання? Може твій чоловік приємний вийняток, але на моєму факультеті ніхто з трієчників червоних дипломів не мав. А продовжили навчання і працю в іноземних інститутах виключно ті, які і в школі, і в універі мали високий рівень знань і високі відмітки. І ні, не всім треба універ, добрі оцінки. Нормально можна заробити і без цього. Але я не про те.
     
    Останнє редагування: 20 Березень 2019
    • Погоджуюся Погоджуюся x 6
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  16. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    Тут така справа, смт. То не місто. В таких умовах важко бути воїном. Чудово розумію форумлянку. І хоч мої діти ходять у міську школу, і директор ніби дуже прогресивний, але та система у головах тих працівників освіти, що родом з СРСР, вона незламна!!! Маю море притензій, але змінити хоч щось практично не реально. Мала досвід ходіння до директора. Не раз. Змін не було. Були обіцянки. І все. Це як припинити палити траву. То нереально. Але на щастя в дитини крім вчителя є батьки. І саме вони формують його відношення до навчання. Я от часто думаю про те, як багато залежить від вчасно сказаного, правильно підібраного сказаного, місця та моменту тощо. Чому в одних батьків діти загально розвинені, всюди встигають, легко сприймають інформацію. А в інших все йде туго, з навчанням не дуже, з гуртками та вибором захоплень теж не виходить? І відразу в голові великими буквами фраза : Мудрі діти - мудрий тато, дурні діти - дурна мама. То все жарти), але якась частинка правди тут таки є).
    Я сама зараз намагаюсь знайти підхід до дітей як правильно їх мотивувати дл навчання. Бо оцінки їх не стимулюють. Думка вчителів, оточуючих теж. Я теж за оцінки не сварю. Мені важливіше знання. Якщо я бачу, що тему він не розуміє, але має 9-10, то мене таке не влаштовує. І навпаки.
    І от буквально останні пару тижнів наша вчителька почала прогресивніше працювати. Я бачу, що малому цікавіше стало. Якісь змагання. Якісь бали. Бачу в ньому спортивний інтерес). Бажання здобути більше тих балів ніж Іван чи Василь. Але то поки. Потім він знову втратить інтерес. Чи вчительці набридне з тим бавитись).
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  17. marianast

    marianast Well-Known Member

    А наша сьогодні сказала: « Кожна, кожна дитина в нашому класі може бути відмінником, якщо з нею вдома будуть займатися батьки» ))))))
    Я писала раніше причини через які скаржитись не буду. Наразі то третій момент за навчальний рік, коли тримаю себе в руках надзусиллями.
    Я можу дуже дружелюбно поговорити з директором) Але він скаже керівничці,що я скаржусь. Точно так само навпаки ))) Директор і наша класна - великі друзі.
    Дівчата, то село. Вам мене не зрозуміти. Я сама не вірю. У групі вайбера більше нічого не писатиму, крім питань по домашньому.
    І прибиральницю більше не буду питати чому вона болотом миє клас. Бо навіть закономірні питання тут сприймають як бажання створити їм проблеми.
     
    Останнє редагування: 20 Березень 2019
    • Співчуваю Співчуваю x 5
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  18. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Маріяяяя! Ну це ярлики, це з тої ж опери, що "трієчники всі такі успішні і пробивні". Та більшість трієчників з мого класу нічого видатного і корисного не роблять, а працюють різноробочими чи гонять бляхи з Польщі. А в мене неврозу нема, і взагалі я пофігістка з медаллю і червоним. І маю ще кілька таких не неврозних подруг. Але також маю близьку людину, в якої реально купа проблем з тої опери, але то не через оцінки і диплом, а через шпаків в голові її батьків. В мене шпаків багато, але вони прикольні. Я своїх дітей не збираюся принижувати чи карати за оцінки. Але я не залишу низькі оцінки поза увагою. В них завжди є причина.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
    • Подобається Подобається x 3
  19. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    Ну анекдот анекдотом, але життя теперішнє показує, що для того, щоб бути успішним у нас, не достатньо самих знань. Потрібне вміння вирішувати свої проблеми різними методами), а ще вміти бути не в системі. Трієчник то не дурень, то людина, чиї знання в той період вчителі оцінили на 3. Також дуже велике значення мала репутація. «Та він же трієчник». І таких от моментів насправді є море.
    Маю друзів, в яких син дуже добре мислючий). Але він ще й дуже нечемний. Оцінки так собі, знання чудові. В нього нема терпіння до тих форм, що виставлені у школі. Він поза ними. Видно, що з червоним дипломом він нічого не закінчить. Але видно, що в голові в нього буде дуже багато інформації. Більше ніж в деяких зубрил.
    І до слова, теж колись була відмінниця, все мало бути тільки 5. Але я не вміла, і досі не вмію, відстояти своє право на іншу думку. Я шаблонниця, в мене все по правилах. Мені від того сумно. Не хочу такого дітям. Хочу, щоб вони мали критичне мислення, щоб не сліпо слухались вчителя.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  20. Orman

    Orman Модератор-бомба