Школа: влаштування і наука (2)

Тема у розділі 'Діти-квіти', створена користувачем Myroslava82, 9 Листопад 2013.

  1. oljaponka

    oljaponka Member

    Я навчалась в 91 школі, досить чудова школа, вчителі хороші. Спочатку навчалась в одній, мені там постійно занижували оцінки, перейшла в 91 - там мені ставили ту оцінку на яку я знаю. Ніколи не було конфліктів з вчителями ні у мене, ні у інших дітей.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Marsian

    Marsian New Member

    Дівчата, що можете сказати про 28 школа? Цього року будуть брати першачків такі вчителі: Лазер Марія Василівна, Яциндра Ольга Мирославівна, НаумоваСвітлана Василівна.
     
  3. ElenaD

    ElenaD New Member

    Дівчата, а про 99 школу хтось може щось сказати?
     
  4. Arapeta

    Arapeta Well-Known Member

    Які зміни чекають на учасників ЗНО 2019
    ЗНО у 9 класі! Як вам? Колись про це говорили, потім казала мала, що в школі сказали, що відмінили. Тепер це.
    В мене трохи сильна паніка. Треба репетиторів шукати, бо мала якраз розслабилася по навчанню. Ще не знати що на тому ЗНО буде. Я в шоці!
    @сніжна , то правда?
     
  5. сніжна

    сніжна Кішка, яка "сама по собі"

    9 клас цььогоріч пише ДПА, а не ЗНО. Українська та математика- обов язкові, третій- на вибір учня. А от учні коледжів тепер після закінчення курсу повної середньої освіти ( тобто через 2 роки навчання, хоч в коледжах зазвичай навчаються 3 роки, але після 2 років теж повинні писати ЗНО ,нарівні з 11-класниками. При неуспішному складанні- під питанням продовження навчання в коледжі ще отой рік
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Khaleesi

    Khaleesi Well-Known Member

    Цікавить інформація про Школу Радості, що на Пулюя. Можливо чиїсь дітки туди ходять. Там платне навчання? Щось небагато відгуків про неї в інтернеті.
     
  7. Milady

    Milady Well-Known Member

    Дівчата, може хтось знає, хто набиратиме у 75 школі 1 класи у 2019 р. і кого б ви радили?
     
  8. iriwa

    iriwa Особлива мама

    Шукаю адекватного вчителя 2 класу, у школах Франк. району, котрий би погодився взяти на інклюзію дитину з аутизмом. Помічника вчителя організую. Може хтось знає таку людину.
    Школа Радості відпадає .
     
  9. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Поговоріть зі мною про англійську в початковій школі. Бо я вже півтора року не можу зрозуміти, що це, для чого і який має бути результат. Ситуація така: дитина 2 клас, вчиться за оксфордськими підручниками. На мою скромну мамську думку, знає трошки більше, ніж нічого. А я не знаю, як їй допомогти, бо я тупо не розумію мети. Вони вчаться темами. Припустимо, зараз був блок про зовнішність (вчили кольори очей, волосся, довжину і т.д. і т.п.), ну і разом з тим вчили конструкцію "She/he has got" і якась ознака зовнішності. В підсумку писали словниковий диктант і вчителька питала перекласти якісь речення. Дитина то все тупо зубрить, в неї поняття немає, чому треба казати саме таку фразу, а слова взагалі запам'ятовує візуально. Тобто написала собі пару "кучерявий - curly" кілька разів і як песик може то повторити (письмово). А питаю якусь елементарщину поза поточною темою - "еее, аааа, нууу". Тобто я не бачу взагалі ніякого прогресу, ніякого якісного посування вперед. При тому всьому вчителька задоволена, бо диктанти дитина пише добре чи відмінно. Але мене це дратує, я вважаю, що треба закласти якусь основу, а не тупо здати контрольну. Наприклад, щоб дитина елементарні sh, ch, ar знала, як читати. Я трохи пояснюю вдома. Однокласники вже почали підсідати на репетиторів. Я планую після 4 класу переводити дитину в державну школу, а цілком можливо будемо готуватися до вступу в гімназію. І трохи шкода, щоб вона потім наздоганяла прогалини за 4 роки. Хочу почитати, як в ваших дітей успіхи з іноземною, що вимагають, чого вчать. Як готувалися до вступу після 4 класу, чи було важко потім в спецшколах. @Khrystik Ви, здається, іноземну викладаєте в школі. Що, на вашу думку, має знати і розуміти дитина в 2 класі і в кінці 4?
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  10. Orman

    Orman Модератор-бомба

    В нас в школі якась дуже сумна (для мене) англійська. Але моя конкретна дитина англійською говорить добре, тому я на шкільну не зважаю.

    Як перекладач я не бачу жодного сенсу якось вчити дітей в молодшій школі іноземної мови. Все те саме що вони довбають чотири роки в молодшій школі в середній займає один семестр, а в дорослої людини до місяця.

    Діти не розуміють для чого це їм, і не розуміють що інша мова це не переклад українських слів і речень, а інша система мислення виражена. Тому вони просто завчають.
    --- дописи об"єднано, 25 Січень 2019 ---
    Це все не тому що діти погані, чи вчителі, чи система. Вони просто ще малі щоб ефективно вчити іноземну мову методично. Мультики, кіно, книжки - де зразу явищами вони починають говорити, оце вони можуть, а як ти кажеш окремо звуки... Зачєм же?..
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  11. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Та бо ж придумали вимоги, тести після 4 класу і всяке таке. Я би тішилася, якби вони в початковій вчили мову явищами, але те, що є - то є каша страшна. Я вчила з 4 класу, потім з 7 до 11 вчилася в німецькій школі, де вчителька англійської приїжджала до сімох учнів на всю школу раз в місяць (декрет, хвора, автобус з району не їхав...), і спокійно здала тести в універі в найсильнішу групу на потоці. Вільно я не розмовляю, але фільм, книжку і повільного співрозмовника осилю. Тобто я не переживаю, що вона в майбутньому не дасть собі раду з мовою, я хвилююся, що ця іноземна перешкодить їй вчитися в школі за напрямом, до якого вона має задатки (через якісь тупі тести після 4 класу чи при вступі). Ну і мені цікаво, що там в інших королівствах)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  12. NataliaFed

    NataliaFed Active Посиденька з баяном

    Велике дякую за це написане. В мене такі думки всю дорогу і от, немала їм для себе підтвердження.
    В нас дуже сумно з англійською і дуже злить, що два перших класи вчитель нічого не вимагала і не намагалась, а цьогоріч одні претензії і заяви, що лише кілька дітей в класі щось знають(ті, хто вже рік-два ходять до репетиторів). Тобто, вона оцінює роботу репетитора:girl_devil:.
     
  13. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Це дуже зручно. А вона щось конкретне вкладає в поняття "хоч щось"?
     
  14. NataliaFed

    NataliaFed Active Посиденька з баяном

    Якщо в її розумінні в порівнянні з тими дітьми ,що додатково займаються, то написання слів(аудіювання), читання хоча б того, що вона задає тепер по програмі(схоже до Вашої- вчаться темами). Бо, якщо більшість дітей в класі за вже майже три роки навчання,не знають відповіді на запитання "What is your name?", то сумно, так. Про яку писанину може йти мова.
    Я зарікалась не давати дитину до 5 класу, як мінімум до репетиторів, але бачу, що даремно(. Я з ним вдома сама товчу і він вивчає ці слова і напише, але на загал -толку 0.0 . Я вже думаю, що моїй дитині воно не відкладається нігде там)), бо він вивчив сьогодні, завтра- нема. Та, таки ні, бо все оте похапки і не закріплюється ніяк.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Online

    Online Well-Known Member

    Плюс-мінус та сама концепція. Англійська спецшкола, 2 клас. Ця система мені теж не зрозуміла. До вчительки претензій не маю, вона одна з найкращих. Але в мене таке враження, що це всюди так. З наших знайомих дітей-ровесників різницю бачу лише в тих, з ким батьки окремо займаються або водять до репетиторів і хто має мовну практику: мовні табори за кордоном, регулярні поїздки до родичів і т.д.
    Хоча, в 2 класі рано робити якісь висновки.Можливо оця, як нам здається, хаотична подача знань потім вибудовується в якусь логічну систему.
     
    Останнє редагування: 25 Січень 2019
    • Подобається Подобається x 2
  16. Miss Sixty

    Miss Sixty Double Boy Mama

    В основному більший відсоток моїх приватних учнів колись були саме з молодшої школи. І я найбільше не любила ці заняття, бо то дійсно малі діті, і бо в школі вони дійсно завчають, і не бачу ніякого толку у їхніх контрольних і оцінюванні. Звичайно, були розумні дітки, які легко вчилися і от з ними можна було на основної певного блоку будувати діалоги, дивитися якісь короткі відео. Але всеодно "розуміння" мови і азарт в очах приходив вже в середній школі, на занятті з такою віковою групою ставало цікаво навіть з тими, кому мова дійсно важко дається. А найцікавіше, звісно, з дорослими:)
    Я от суджу ще по своєму трирічці, мені, як викладачу, зовсім не хочеться з ним "займатися" англ, але він її так багато знає - і звідки? З мультиків)
    Тому я завжди за фільми/мультики/книги/поїздки/спілкування за кордон. А по підручнику можна вивчити базу, як казала @Orman за короткий час і в свідомішому віці.


    Надіслано від мого TRT-LX1, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  17. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Та хз, зачєм і хто то придумав. Але для мене дико, що дитина, не знаючи елементарних правил написання, пише диктант на слух.

    Я навіть знаю в яку. В середній школі діти почнуть природньо шарити в написанні і читанні і всі такі: "Ось воно! Ось заради чого ми зубрили слова 4 роки на вигляд!"

    Моя три роки ходила на англійську в Розумничку. В 4 роки я з нею могла поговорити "How old are you?", "What is your friend's name?", але два роки школи зробили свою справу: дитина не думає, що говорить, а згадує, як то воно написано в книжці взагалі БЕЗ поняття, який зміст написаного. Мене це так злить і я цього настільки не розумію, що хоч бери і не пускай її на ті уроки.
     
    • Співчуваю Співчуваю x 2
  18. Khrystik

    Khrystik Хороша дівчинка :)

    наша система освіти на мене загалом зараз справляє сумне враження.
    теоретичні основи важко даються дітям в молодшій школі. вони не розумію для чого це все. на мою думку більше уваги слід приділяти усному мовленню, а не зубрінню правил чи слів. більше інтерактиву, простеньких, але діалогів, слухання аудіо, відео тощо. дуже класно читати з малими якісь простенькі ілюстровані книжечки, бавитися настільні ігри.
    в ідеалі має бути тяглість між тематичними блоками, повторення, застосування на практиці, бо дуже часто діти одне зубрять(а не розуміють), тоді забувають і зубрять нове. а розуміння нема.
    я зараз, після 5річного декрету і праці на мовних курсах, сама переосмислюю то все "навчання мови в школі". дуже часто знаючи теорію учні не можуть користуватися мовою на практиці.
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Зе бест! Зе бест! x 2
  19. Burberry

    Burberry Well-Known Member

    Дівчата, а коли то треба проходити медогляд перед першим класом? Бо нам в одній школі сказали: якщо хочемо нести заяву, то одразу з медоглядом і чимпоскоріше.
     
  20. Козенятко

    Козенятко Well-Known Member

    В нас в школі висить оголошення, що медичні довідки принести до 31 травня. Адаптаційні заняття починаються 4 лютого.
     
    • Інформативно Інформативно x 2