Школа: влаштування і наука (2)

Тема у розділі 'Діти-квіти', створена користувачем Myroslava82, 9 Листопад 2013.

  1. Online

    Online Well-Known Member

    Ті діти, що зараз в спецшколах продовжать вчитися по програмі спецшколи. Першокласники 2018 р. вчитимуться за звичайною програмою.
     
  2. Fast

    Fast Well-Known Member

    Є якась офіцийне роз'яснення чи це на розгляд школи?
     
  3. Online

    Online Well-Known Member

    Ні, це для всіх. На сайті міносвіти є детальна інформація про зміни в початковій школі. Щодо іноземної, то за звичайною програмою передбачається 2 уроки на тиждень в 1 класі (на противагу 3 урокам в спецшколі). Тобто різниця не повинна бути критичною.
     
  4. Malvochka

    Malvochka миється в бані

    @Fast я чула що гімназій це не стосується, вроді з ними ніяких змін не буде, а як з спецшколами не знаю.
     
  5. Sheremeta

    Sheremeta Member

    Гімназії - це школи, які не мають початкової школи, тому їх не стосуються нововведення для першокласників.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. Fast

    Fast Well-Known Member

    А в четвертому класі - 4 уроки на противату 2? А далі?
    Різниця дуже суттєва. Ви уявляєте скільки вчителів іноземної мови піде під скорочення, скільки батькам додаткових коштів піде на приватні уроки. Чи ну його то навчання? Лиж би менше уроків задавали і тестування б не було?
    В гімназію іти? Ну тепер в гімназію потрапити буде дуже проблематично - їх не так багато. І я не планувала в гімназію відправляти дитину. Там все таки важче навчання ніж в спецшколі.
     
  7. Fish

    Fish Well-Known Member

    Говорила нам на зборах наша директор, що вони, можливо, зможуть додавати години англійської на свій розсуд. Мова про спецшколу і про тих дітей, яких наберуть наступного року, для решти залишається все по-старому. Не знаю тільки, за рахунок яких уроків - можливо тих, що належать до варіативної складової, але це вже мої здогадки - просто думаю, що збільшувати загальну кількість годин вони не зможуть. То вона казала десь місяць тому і наголошувала, що ще ні в чому сама не впевнена, бо не вичитала ще добре закон до кінця і сама потребує пояснень. Але якщо це справді так, то буде непогано.
     
  8. silvia

    silvia Well-Known Member

  9. Orman

    Orman Модератор-бомба

    Говорили балакали...
    Прийняли реформу, а підзаконні акти не прийняли. Зумазійти. Може треба все до ладу було зробити?

    Домашня освіта - чудово! Але як будуть перевіряти? Який орган? Жодного слова.

    Якщо учнів в районі більше, ніж місць - хай будують нову школу. Та хай. Але коли та школа буде? А діти вже зараз кули мають йти.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  10. Online

    Online Well-Known Member

    А далі можлива спецаілізація. Відміна спеціалізації ТІЛЬКИ в початковій школі. Базова середня освіта автоматично вважається гімназійною, подивіться хоча б презентацію про нову українську школу.
    При всій повазі, мене ця ситуація не цікавить з позиції вчителів. Нормальний директор знайде педнавантаження. До того ж іноземна названа однією з ключових компетентностей в новій українській школі, тому думаю, навчальні плани будуть враховувати це. Всі ці плачі деяких директорів перед журналістами мають зовсім іншу причину, ЯМЗ.
    Щодо репетиторства.. Це смішно. Моя подруга випускниця англ. філології Франка і її однокурсниці працюють репетиторами вже багато років, в т.ч. готують до ЗНО. Всі ті роки, наряду з дітьми зі звичайних шкіл, в них були діти зі спецшкіл. Так що це далеко не показник. Дитина або тягне або ні.
    Загалом, кількість уроків - умовність, шо не має для батьків жодного значення. Значення має нормальна навчальна програма і компетентні вчителі. Англійську з 0 до пристойного рівня можна вивчити за 3 роки, невже ви думаєте що за 12 років з професійними кадрами це буде неможливо? Кадри в колишніх спецшколах залишаються ті самі.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
    • Подобається Подобається x 2
  11. Ripka

    Ripka Well-Known Member

    Скажу вам, що якщо хороший учитель англійської, то він навчить дітей і в теперішнх реаліях. У мене в старшої була в школі англійська по кількості як в спецшколі, а по якості :boredom:. Короче, рівнем англійської в молодшій школі я незадоволена, вчителі постійно мінялись, хтось в декрет, хтось з декрету,була добра і вимоглива вчителька десь рік часу, пішла в декрет, прийшла інша, почалось якесь халявство, питаюсь її чому якісь диктанти не проводите, просто щось вчать без перевірки, а вона каже: казала директор дітей не навантажувати, то їх так не навантажували, що вони все забули і зовсім розлінились. Дівчатка, чи є хтось з вас, що задоволений рівнем англійської в молодшій школі без репетитора, розкажіть які це школи, у мене ще молодша дитина є, якраз маємо йти з 2018 року в перший клас, я в повному розгубленні, куди і як, промоніторила найближчі школи, ніхто нічого путнього з директорів не знає, що буде з нового навчального року, як це забезпечити і т.д.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Ripka

    Ripka Well-Known Member

    До речі, рівнем математики та української мови в молодшій школі я також не задоволена. У нас при переході в 5 клас стався якийсь розрив, ніби чогось недовчили, недорозказали, а в 5 класі це вимагають. Я б хотіла, щоб на математиці давали якісь задачі і на подумати глибше, а не просто з шкільного підручника на засвоєння матеріалу. Це лиш моя особиста думка, але я б математику та українську мову трішки поглибила, розумію, що 1 та 2 клас, це звикання до школи і т.д., але вже десь з 3 класу можна було б щось поскладніше.
     
  13. Usmishka

    Usmishka Well-Known Member

    Ну не знаю, я навпаки здивована рівнем української мови в 4 класі, дітям важко даються всі ті відмінки іменників, правила та винятки.
    Здається мені, що ми це в старшій школі проходили.
    Математика теж пішла не легка - купа різних задач, рівностей на 4-5 дій. після трьох років розкачки, тут відразу купа нового матеріалу та високий рівень складності.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  14. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    А чому такий шалений акцент саме на англійській? Без неї світ завалиться? ІМХО, проблема перебільшена, бо кількість не завжди означає якість, а щоб дитина вільно спілкувалася англійською (а не просто круто писала тексти і тести) потрібна постійна практика. Не буде мати практики хоча б рік - забуде всі надпрограми спецшколи.
    Щодо кількості. В моєї малої зараз в першому класі фактично 6 уроків англійської: 2 основні за розкладом, 2 як додаткові за рахунок продовженої групи і ще 2 рази ходить на гурток. Якогось особливого ефекту (чи позитивного, чи негативного) я не бачу. Може тому, що вчителька досить юна, а може тому, що їх там стараються не перевантажити:) вчимося за оксфордськими підручниками (то всюди зараз так?), звичайно, дитина може зв'язати пару слів докупи і набір тих слів непоганий як для неї, але ми ходили 3 роки в Розумничку і я маю завищені уявлення про навчання дитини іноземної)))) тобто тих 3 роки ми мали по 35 хвилин англійської двічі на тиждень і дитина вільніше оперувала словами і розуміла, наприклад, елементарні мультики на слух. За 3 місяці канікул успішно забула все зайве:) тобто я маю думку, що при потребі (навчання за кордоном, робота в майбутньому) дитині легше інтенсивом чи у мовному середовищі підтягнути іноземну, ніж математику чи природничі. Ну якщо вже навіть мій ні разу не мовний чоловік в 38 років таки спромігся трохи освоїти англійську, то це можуть всі))
    Інша справа, якщо знати багато треба для гарного атестату і вступу кудись. Я поки що не знаю, може через 2-3 роки і мені цей аспект стане важливим, але поки що не дуже розумію цю англійську заради англійської.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 10
  15. Fast

    Fast Well-Known Member

    Справді? Що вони проженуть в 4 класі за 2 уроки в тиждень, що за 4 уроки. То ніяка навчальна програма не допоможе. Бо решта треба буде мені дома доганяти або з репетитором. Зараз коли 3 рази є англійська - домашнє їй займає 20-30 хв. А коли зменшать кількисть годин, то домашнє треба буде збільшити, невже я не правильно думаю? Я в її домашнє не вмішуюсь взагалі, з жодного предмету і дуже не хочу з нею його робити.
    Ок. А 5 клас як має виглядати?
    І де взяти на всі школи і класи взяти отих професійних кадрів? То таке, риторичне...
    Я задоволена. Але в кінці першого і початок другого класу дитина додатково займалась раз в тиждень. Але на то були в мене причини - в першому класі моя дуже багато пропустила.
     
  16. Online

    Online Well-Known Member

    Ще раз: ваша 8-річна дитина продовжить вчитись за програмою спецшколи. Їй нічого ніде не зменшать. Зміни стосуються дітей, що йдуть в 1 клас в 2018 році. І ні, зменшення кількості уроків не означає збільшення домашніх завдань. Вчителі та адміністрація шкіл дуже люблять розповсюджувати страшилки серед батьків, щоб потім їхніми руками саботувати невигідні собі нововведення. Так вже було з відміною домашніх завдань в 1 класі, оцінювання і "червоної пасти", чорнильних ручок, збору готівки БК і т.д. В половині шкіл на це чхати хотіли.
    Там же, де й брали до того: англійська філологія педколеджу та університету Франка. Зарплати вчителів зараз більші, ніж у викладачів вишів. Тому, думаю, дефіциту бажаючих не буде. Їх і зараз немає, просто пенсіонери не пускають молодих. А вже за яким принципом набирає директор: по блату чи за знаннями і вміннями - проблема кожної конкретної школи. Думаю, нововведення у вигляді строкових договорів мали б тримати їх в тонусі.
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. Ripka

    Ripka Well-Known Member

    У вас може вчителька краща, у нас була хороша, діти її дуже любили, але вона казала так: вивчив - добре, не вивчив, нічого, ще вивчиш. Я вже в деталях не памятаю, що конкретно було в 4 класі, лиш памятаю, що все пройшло невимушено, без якихось зусиль, щей ходили кожен день на 2 гуртки, якогось напрягу дитина не відчула, на англійську також ходили на гурток (як на мене без користі, 2 роки ходили, дитині було цікаво, бо там можна побавитись, з подружками поспілкуватись, якісь свята- вечори організовували), то просто як на мене гарне проведення часу. В 5 класі вимагали розбір слова на суфікси-префікси і т.д., ну, але не просто такий розбір, як у школі проходили, а більш такий деталізований, про який навіть не згадували. Те саме й з математики, можна придумати якісь цікаві задачі на логіку, а не постійно на ті 4-5 дій.
     
  18. Charm

    Charm Active Member

    *У вас може вчителька краща, у нас була хороша, діти її дуже любили, але вона казала так: вивчив - добре, не вивчив, нічого, ще вивчиш. Я вже в деталях не памятаю, що конкретно було в 4 класі,лиш памятаю, що все пройшло невимушено, без якихось зусиль* - тобто, це погано, що не муштрувала? Інші вчителя, як "не можеш", ставлять одиниці.... І це ви ще не прийшли до старшої школи...Я б на таку вчительку молилась - вона не гнобить дітей оцінками, морально не нищить самооцінку і не ставить тавро - "не вмієш, не хочеш, не зможеш"...
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Ripka

    Ripka Well-Known Member

    :) звичайно, для діток вчителька супер, але рівень знань :girl_flag_of_truce:при чому моя закінчила на всі 10-12, так, зараз оцінки не всі такі, зате яка радість, коли ти отримав навіть 10. А знання на 8 десь такі як раніше були на 10. Над домашнім треба попихтіти, а не розвязати ябияк, бо й так буде добре. Де знайти ту золоту серединку, щоб і дітям добре, і щоб в голові щось додалось, а не пустота. У них ж зараз такий час, що все, що запамятав - твоє.
     
  20. Charm

    Charm Active Member

    Ripka, розумію ваше хвилювання щодо рівня знань... Але зараз (на тлі соціального фону, засилля жорстокості дорослих і дітей, непоодиноких випадків образи дітей вчителями)я б вітала доброзичливе ставлення до дитини в школі, створення комфортного перебування дітей у школі. Якщо це все присутнє, а дитина не вчиться - тут вже питання, як на мене, до батьків...А є й таки вчителя, що ніби і добре знають свій предмет, а доступно і цікаво викласти не можуть... таких, на жаль, дуже велика кількість((
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1