Нова Пошта служба доставки (опитування)

Тема у розділі 'Скарбничка', створена користувачем MojaDora, 4 Вересень 2017.

?

Куда ви звертаєтеся, якщо отримуєте неякісні послуги Нової Пошти?

  1. Кол-центр

    9 голосів
    69,2%
  2. Відділення Нової пошти

    4 голосів
    30,8%
  3. Фейсбук сторінка Нової Пошти

    3 голосів
    23,1%
  4. Форма зворотнього зв'язку на сайті Нової Пошти

    2 голосів
    15,4%
  5. Мобільний додаток Нова пошта

    0 голосів
    0,0%
  6. Сайти відгуків

    0 голосів
    0,0%
  7. Пишете пост у себе на сторінці у Фейсбуці з тегом Нова пошта

    2 голосів
    15,4%
  8. Нічого не роблю

    0 голосів
    0,0%
Можна вибрати зразу декілька варіантів.
  1. MojaDora

    MojaDora New Member

    Форумчани виручайте!. Візьміть участь в опитуванні, яке вирішить мою суперечку з подругою. От в мене виникла неприємна ситуація, з Новою Поштою, яку я вирішую лише з працівниками компанії, а от вона готова про це писати всюди, хоча як на мене такий шум ситуацію не вирішить. А як вважаєте ви?

    1. Куда ви звертаєтеся, якщо отримуєте неякісні послуги Нової Пошти?
    - Кол-центр
    - Відділення Нової пошти
    - Фейсбук сторінка Нової Пошти
    - Форма зворотнього зв'язку на сайті Нової Пошти
    - Мобільний додаток Нова пошта
    - Сайти відгуків
    - Пишете пост у себе на сторінці у Фейсбуці з тегом Нова пошта
    - Нічого не роблю
    2. Чи пишете ви про негативний досвід в соціальних мережах:
    - Так
    - Ні
    3. Якщо ви отримали негативний досвід співпраці з Новою Поштою, чи користувалися ви її послугами надалі?
    - Так
    - Ні
     
  2. Nyashka

    Nyashka Well-Known Member

    негативний досвід був тільки один раз і то, з їх підрозділом "Нова Пошта Інтернешнл"
    Пишу у соц.мережі на їх сторінці (я так завжди роблю, не тільки з НП. Були "розборки" з модною кастою, укрпоштою (тут, правда, імейл спрацював), тощо). Спершу спочатку пишу більш-менш стримано. Даю їм шанс швиденько розрулити.
    На колл-центр жодного разу не вийшло додзвонитися.
    так, послугами НП користуюсь надалі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    @MojaDora а ви працівник Нової Пошти? Бо виглядає як завуальоване опитування у соцмережах з метою дізнатися думку користувачів послуг НП:)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Подобається Подобається x 1
  4. Nyashka

    Nyashka Well-Known Member

    @Apelsynka та навіть якщо і працівник)) Може, хоч якось допоможе налагодити роботу зворотнього зв"язку. То взагалі проблема багатьох компаній доставки - неможливість додзвонитися на колл-центр. От і доводиться писати на ФБ, бо вони чогось бояться того шуму в соцмережах.
     
  5. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    @Nyashka та хай буде працівник, я не проти таких опитувань, мені не подобається коли це приховують.
    Особисто в мене двоякі враження про НП, і хороші, і не дуже. Матиму час, то апишу детальніше.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. PERIWINKLE

    PERIWINKLE Well-Known Member

    В понеділок якраз була історія з ними, додзвонилася три !!! рази за день. Всі три довелось слухати музику більше 20 хвилин. Зробила висновок, що спеціально ставлять таймер, щоб раніше 20 хвилини не було з'єднання, і додзвонились тільки ті, в кого ну дуже критична ситуація, і просто вибору немає, як витрачати пів дня, і додзвонюватись до них, кинувши всі свої справи. З чого випливає наступний висновок стосовно -
    ніхто там не хотів знати ніяку думку користувачів, а для того, щоб її не дізнатись, робиться все можливе.
     
  7. MojaDora

    MojaDora New Member

    Ні, нажаль , не працівник компанії і не маю там друзів, бо може тоді моє питання вирішилося швидше, а так приходиться самій у цій ситуації розбиратися.
    --- дописи об"єднано, 6 Вересень 2017 ---
    зараз більшість є активними користувачами соцмереж, а у Фейсбуку видно всі теги, і видно пости про цю компанію, заходила і на їх сторінку читала відгуки, тому цікаво чи це людям реально допомагає вирішити питання, чи пишуть так бо інші пишуть, і чи є реакція компанії на цю активність.