Ну я би не сказала шо октавія особливо відстає від пасата. Ну то таке, на колір і смак... Я лише запропонувала варіант) ДСГ вічною в любою випадку не є. Та й жодного робота або автомата, які взагалі не ламаються нема. Вічна то лише механіка, при правильній експлуатації.
Та згідна. Я і не проти механіки. То тільки по Львові в корках хочеться автомат, потім все рівно. Ну але вже 8 років на механіці, то мені не так аж важливо. Просто на теперішніх машинах механіка зустрічається все рідше і рідше. Влітку знайома брала авто з салону, то там в базовій комплектації лише автомат, а механіка йде як спецзаказ. Але, в будь якому випадку, дівчатка, дякую.
В чоловіка службова Рено Дастер. Дизель. Траса - 6л. Місто - 9л/100км. Я його називаю люблячи "недоджипик". Хоча має і повний привід я з такої *опи ним виїжджала, що іншу машину давно б там кинула і похоронила. Механіка. Є і автомати. Має пробіг за 2 роки більше 100 км, просте ніяких серйозних поломок і замін не було. Багажник - ВО! Місця для довгоногих - ВО! Ширша, що дозволяє вільно сидіти позаду. Ходова досить м'яка порівнюю з "домашньою" Короллою, де на бруківці і ямках "пломби вилітають". В управлінні дуже послушна. Або, як варіант - Опель Зафіра. В мого брата. Там при потребі є навіть 3й ряд крісел . Досить симпатична сімейна машина. І виглядає не громіздкою. Ну і обидва варіанти набагато дешевші в обслуговуванні за "японців".
Відкатали на мокрому DSG 330 тис км міняли тільки масло. Найкраща коробка з автоматів. Я їздила на звичайній гідротрансформаторній на Мікрі , трішки тупувата але може бути . На Смарті роботизована механіка то жесть , але для мене з донькою всерівно краще ніж механіка. Ну і на Пасаті DSG адекватна без ривків коробка. Правда на суху DSG є нарікання особливо в старших моделях. Тепер в нас механіка на Рав4 і я тіко пасажир . Казала чоловікові бери хоча на варіаторі не хотів. А мені блондинці бальзаківського віку машина з педалькою "Прививка" з щепленням не доступна .