Механіка чи АКП?

Тема у розділі 'За кермом', створена користувачем Sonne, 24 Квітень 2009.

  1. Tina_Brava

    Tina_Brava Member

    Колись їздила на механіці, останні 2 роки пересіла на автомат (варіатор).
    Автоматична коробка передач значно полегшує їзду. 2 педальки і сатисфакція від кермування:)
    Думаю, наступні авто будуть лише на АКП.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
    • Подобається Подобається x 1
  2. bora

    bora Well-Known Member

    Після двох років водіння авто з АКП погоджуюсь... автоматична зручніша на щодень.)) МКП - це справді на любителя, але я цим любителем бути не перестала. Просто, коли втомлений, є сенс мати автоматичну, а МКП - це така собі рАмАнтІка.))
    І ще бачу, що ми порівнюємо різні авто, і особливості саме їхніх коробок.
    Висновок - тест-драйвити побільше авто.)
     
    Останнє редагування: 1 Квітень 2015
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  3. катенок

    катенок Well-Known Member

    Вчилася і їздила 1 місяць на механіці, потім купили автомат. Досі кайфую. І я і чоловік більше до механіки наврядчи повернемось. Подобається мені тим, що я справді уважно їду, ні про що не думаю тільки дивлюся за дорогою.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. dimalozz

    dimalozz Well-Known Member

    Я за АКПП

    1) АКП однозначно краща для навчання - вчиш правила і відшліфовуєш навички стеження за дорогою на 360° замість того щоб думати як не заглохнути коли прямо посеред перехрестя вже треба на 2-гу переключатися. На механіку при потребі потім навчитися, коли вже не боїшся дороги - питання двох занять + відшліфовувати навички звісно довго треба в усіх варіантах.

    2) АКП це зручно і безпечніше у місті. Це аксіома, можете навіть не сперечатися. Коли у вас постійно 2 руки можуть бути на кермі, замість 3 педальок тільки 2 та ще й краще розташовані (не переплутаєш). Ну і шанс на світофорі втопити задню замість першої - нульовий!! По заторах і тягнучках взагалі можна пересуватися лише з однією педалькою: гальма.

    3) АКП вже випускають років 60, тільки для наших дикунів це щось "космічне" і "не перевірене часом". Хочеться таким людям порадити відмовитися від електричних склопідйомників, кондиціонерів, GPS-навігаторів, незалежної підвіски, інжекторів, турбін, підсилювачів керма і тому подібного. Нащо ж тратити зайві гроші за ці технології, менше технологій = більше надійності )))
    І взагалі, агітація за механіку часто звучить як "разговор в пользу бедных" - більше жере, дорожче ремонтувати і тд - маячня! І ці люди ще купують 3-літрові кросовери ))) Любителі економити їздять на роверах, крапка.

    4) Сучасні АКП це не тільки гідротрансформатори (які справді забирають деякий % тяги і тому їдять чуть більше пального). Хоча і там можна нормально жити знаючи, що в автомата існує режим ручного переключення або допоміжні режими типу "спорт" або "зима". Фактично можна їхати як на механіці тільки без педалі щеплення. Якщо ж взяти до уваги роботизовані автомати або варіатори, то там не тільки немає втрати тяги, а ще й економія палива. Звісно ж, коли більш крута коробка зноситься, то і ремонт буде дорожчий, але це адекватна плата за комфорт! Ви ж не купуєте старого запорожця саме через те що хочете комфорту, і переплачуєте за нього великі гроші. Як і за клімат-контроль, підігрів сидінь, зеркал і вікон, омивач фар, подушки безпеки, центральний замок з пультиком, МР3 програвач, регулювання сидінь і керма і так до нескінченості...
    Тому не треба ля-ля про економію )))

    5) Двигун з автоматом працює в найоптимальнішому режимі і працює довше без ремонту.
    Навіть якщо водій супер професіонал, який перемикає передачі з перегазовкою та подвійним вижимом і постійно стежить за тахометром - все одно автомат двигуни люблять більше!

    А хто довго вчився їздити на механіці, має куплену на останні гроші машину з механікою яку ще не скоро буде міняти - той завжди буде кричати за механіку і агітувати інших у свою віру ))) А хто накатався на механіці 10-20 років, а потім купив машину з АКПП той назад на механіку вже не захоче!
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 2
    • Тупо! Тупо! x 1
  5. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Не погоджуюсь! Стаж водіння 11років. Зараз четверта машина, дві перші- механіка, потім- автомат (4 роки), зараз знову механіка. При виборі авто для мене коробка значення не має. Тому Ваші висновки не зовсім вірні.
    Автомат автомату- різниця. Звичайно, при виборі конкурентних авто з салону, без питань, але, якщо брати "свіжу" б/в на механіці і вбитий автомат, то тут вже є претензії.
    Сміхота))) В мене якраз Субарік був на автоматі, але навіть тоді я сумувала за механікою. А Ви, мабуть, на Панамері їздите))))?

    Тому, написано, як для дітей чи пенсіонерів. Вибачте. ;)
     
    Останнє редагування: 7 Травень 2015
    • Погоджуюся Погоджуюся x 6
  6. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Я великого досвіду не маю, але думала, що тільки у вітчизняних авто перша і задня передачі включаються в одну сторону?
    В нашому опелі задня - як п"ята, тільки в протилежну сторону. Не переплутаєш точно.

    Особисто я жодного разу не кермувала автівкою з автоматичної коробкою, на хлопський розум думаю, що це легше і зручніше, і більше уваги для дороги. Тобто в цілому погоджуюсь з Вашим дописом, @dimalozz
    Однак вважаю, що резюмувати свою думку можна було б більш коректно.
     
  7. Ніколь

    Ніколь Well-Known Member

    не тільки
    авто не вітчизняне, дві крайніх лівих вперед: задня і 1-а відповідно.
    Я вже про то писала, неправильно бралась за ручку передач і пальцями випадково піджимала кільце, і стоячи в черзі машин на світлофорі викаючи 1-у таким чином випадково вмикала задню ))
    Ну але це впринципі швидко виправилось, просто інакше торкаюсь ручки переключаючи передачі, це просто нюанс, але ніяк не проблема.

    А передачі - ужас перед ними відчувала коли вчилась. Тепер їду навіть не задумуючись чому та чи інша передача, воно само собою якось. І ніколи не чула від людей які їздять на механіці що саме перемикання передач для них створює складність і є перевагою пересісти на автомат. Спостерігання за дорогою воно автономно від перемикання передач і одне другому не заважає.
    Єдине що менше рухів тіла, то да, зчеплення як таке не зпалиш бо воно спрацьовіє без твоєї участі, двигун не гвалтується якщо хтось по недосвідченості їхде швидше ніж на ту передачу розраховано, ну але це все нюанси які для людини яка вміє їздити на механіці не настільки суттєві.
    Ага, і автомат у ремонті значно дорожчий за механіку. Машину з АКП якщо щось можна транспортувати лише евакуатором, ніяких буксирів. Всюди є свої нюанси.
     
    Останнє редагування: 7 Травень 2015
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  8. Megan

    Megan Well-Known Member

    Нєа, є машини, які на АКП можна буксирувати. В мене така була. Перша, любима... Там була процедура ціла для буксиру, але можна було. Правда то був не найпростіший автомат.
    А решту згідна з вами. Хоч і їздити я вчилась на АКП, зараз без проблем їжджу на механіці, і воно мені ніяк не заваджає. Воно, як ви пишете автономно.
    Проте, якби мала купку грошей і вибирала б машину таку як мені хочеться, я б взяла автомат.
     
  9. dimalozz

    dimalozz Well-Known Member

    Мої аргументи стосувалися більш-менш об‘єктивних речей і радше були відповідями на популярні міфи.
    А суб‘єктивні обговорювати немає сенсу, то вже, як кажуть, на колір та смак... я теж знаю чимало любителів "мішати мішалку і вижимати педальку" по 50 разів по дорозі на роботу, і признаю, що в цьому є свій кайф, як і в плівочних фотоапаратах і касетних плеєрах.

    Це правда. І я про це писав вище: більше техніки - більше витрат. Інжекторні двигуни теж дорожче ремонтувати ніж карбюраторні, але ж нікого не змусиш тепер повернутися в еру карбюраторів. Та й служить класичний автомат дуже довго, якщо його не вбивати навмисно (слідкувати за маслом і тд) ви 10 разів звичайне зчеплення поміняєте поки один автомат зноситься.
    Про буксирування ви праві, тут треба читати інструкцію до вашого конкретного автомобіля, деякі буксируються вільно, деякі лише на обмеженій швидкості і з перервами на відпочинок трансмісії, а бувають і такі, яких тільки евакуатором можна.

    Я ж не придумав це з голови. На ютубі безліч відео, де люди на стоянках або на світофорах помилково врубали задню.
    Якщо щось було некоректно написано, то прошу вибачення :scratch_one-s_head:
     
  10. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Чому це немає сенсу? Навпаки, описувати загально відомі факти, як якусь новинку, якраз і немає сенсу. Бо ці "міфи"- давно вже не міфи. Хіба для якогось вуйка з забитого села.
    :girl_haha:Тобто Ви вважаєте, що вся механіка допотопна?
    Дорога механіка в 100 раз приємніша і надійніша у водінні, аніж бюджетний автомат.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Ніколь

    Ніколь Well-Known Member

    ну не знаю чи зараз хтось стільки років їздить на авто, щоб 10 разів міняти зчеплення)
    І теж мабуть хто як їздить)
    У нас на 6-річній машині ще не міняли і не плануєм впринципі, бо немає потреби.
    А якщо навіть раз в 6 років міняти, то 60-ти річний автомат - це музейний експонат.
     
  12. octavia

    octavia Well-Known Member

    А що тепер є " дорога" механіка ? Більшість відомих виробників авто механіку не використовують взагалі , спробуйте купити нову Тойоту Камрі на механіці :girl_haha:.
    А тепер по суті питання автомат чи механіка ? Я водій блондинка:i-m_so_happy:хоч маю водійські права 25 років ,досвід у мене не великий жигулі механіка ,Мікра і Пасат автомат. Після їзди на автоматі пересівши на Шкоду механіку , в мене був шок 2 ноги а педалі 3 :dash1:, ну як з тим дати раду. Хоча раніше коли їздила на Ладі проблем з коробкою не було. Мій чоловік стаж водіння 27 років ,відкриті всі категорії крім тролейбуса після автомата на Пасаті ( коробка DSG (Direct Shift Gearbox) ) не хоче ніякої механіки. Звичайно він легко пересідає на механіку ,але та що СУЧАСНИЙ автомат зручніше комфортніше БЕЗПЕЧНІШЕ ,ніж механіка стверджує на 100%.
    Те що автомат дорожче ніхто не спорить , але за всі сучасні авто дорогі і за всі люксуси треба платити.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  13. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Я не мала на увазі дорогий автомобіль, преміум-класу, який возить водія, а щось типу STI чи Evolution, коли водій сам водить авто)))
    Насправді, ця суперечка, коли кожен залишиться при своїй думці. Це вічний Holly War :)
     
    Останнє редагування: 8 Травень 2015
  14. Isa

    Isa Well-Known Member

    Без образ,але всі так пишуть-такий от великий стаж,стаж може бути великий,але всі ті роки можна їздити аби їздити,і якщо мета себе перевезти з дому і до роботи і в тому дусі,то думаю не треба паритись і брати автомат...свого часу,я мала вибір,і вибрала механіку,так душа бажала,але реально бачу,що можна було брати автомат,бо от так туди-сюди соватися,то явно було б краще,хоча нема зараз такого,щоб я думала яку передачу включити і т.д.
    А справжній професіонал завжди вибере механіку,тут більше можливості для маневрів,плюс як вони кажуть,що в тих машинах є "душа",і якщо дійсно професіонал,то я б не сказала,що на автоматі безпечніше...
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. PanteraLviv

    PanteraLviv Well-Known Member

    Я вчилась на маминій "Ладі" то там так були ті передачі розміщені що біля 1шої задня. Дуже не зручно було, а ще вони дуже туго переключались. Було таке, коли вперше сіла за руль тієї машини, що включала не ту передачу, але за 2 рази виправилось.
    Пробувала на автоматі, але мені механіка рідніша, звикла до неї. Наприклад, їду на 5тій передачі по трасі, треба швидко когось обігнати, включаю четверту, давлю на газ, машина дає ривок, я обганяю і знову даю п"яту, їду далі. На автоматі пробувала швидко дати розгін, машина не так швидко розганяється.
    Цілком згідна.
     
  16. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Та кожен їздить на чому хоче, його право.
    Проте казати про те, що той хто їздить на механіці слухає касетний магнітофон...
    Взагалі на ринку складається така ситуація, що мати механіку- це буде дуже дорого, а автомат стане буденністю( це моя скромна думка).
    Ну і ще таке: не вірю, що людина, яка вперше сіла за автомат, потім сяде за механіку. Народ лінивий.
    От, мій малий, минулого року пробував їздити на автоматі.
    Цього року саджу за механіку, а він не хоче. А я принципово хочу його навчити, а потім хай вибирає ;)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  17. PanteraLviv

    PanteraLviv Well-Known Member

    Спочатку вчитись треба на механіці, потім після набуття навичок їзди тоді вже можна сідати за автомат. А на механіці треба вчитись щоб зрозуміти принцип роботи машини і відчувати її. Але, кажу, кожному своє.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
  18. octavia

    octavia Well-Known Member


    До речі більшість фур тепер на автоматі напевне далекобійники зовсім любителі.
    Які можливості у механіки більші для маневрів більші ? Душа є в старому дранті ,типу Жигуля , а в нормальному новому авто є комп'ютер ,який не дає робити дурних маневрів . Для чого тоді ABD, ABS, ASC, ASR, DSC, EBD, ESP, VSC і решта систем безпеки.
    @Isa я рада що Ви спортсмен -професіонал супер дріфтер тоді механіка Ваше все. Про те чи погане чи хороше авто на механіці чи АКП можуть говорити котрі мають досвід їзди на різних коробках ( механіка ,варіатор ,робот, гідротрансформатор, DSG) . А не той хто просто сидів в салоні чи раз пробував ,якусь АКП. Добре що наші діти чи внуки не матимуть такої ділеми , тепер багато авто не випускають з механікою, а колись механіка буде лише в ретро -авто.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  19. Lyudvig

    Lyudvig Добра не пам’ятаю, зла не забуваю.

    Ви так говорите, ніби механіка-це страшне зло.
    І що тут доброго, коли немає право вибору?
    А я вважаю, що колись механіка буде лише для багатих. :girl_wink:
     
  20. dimalozz

    dimalozz Well-Known Member

    Тому що тема створена для того, щоб помогти тим, хто не може визначитись або має сумніви.
    Багатьох людей залякують різними байками власне водії а-ля "я 20 років на механіці і вважаю що то найкраще".
    Автомат і механіка мають свої конкретні плюси-мінуси, зваживши які потрібно зробити вибір. Плюс бажано спробувати те і інше. Я свідомо не наводив аргументу, що в гонщиків формула-1 коробки роботизовані, так само немає механіки в крутих фурах, автобусах і тд - це не повинно бути аргументом для людини, яка вибирає собі просту машинку на щодень.

    Маєте рацію, в Америці з механікою було лише 5% машин, а в останні роки кажуть зросло до 7% - людям цікаво ))
    В Європі ж тенденції до екології та економії, тому електромобілі, гібриди і машини на 9+1 передач це вже давно реальність. Звісно, що механіку на 9 передач ніхто не випустить, багато виробників вже повністю прибрали механіку з топових моделей авто.
    --- дописи об"єднано, 8 Травень 2015 ---
    Не для багатих а просто для поціновувачів. Чув, що мали навіть випустити ексклюзивну модель смарта з механікою спеціально для фанатів, може вже й вийшла.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1