Методика виховання дитини

Тема у розділі 'Діти-квіти', створена користувачем Olenka, 29 Листопад 2007.

  1. Khaleesi

    Khaleesi Well-Known Member

    У нас було так, що чим більше малого питали, то тим менше хотів відповідати. І зараз так: просиш розказати віршик-дується, не хоче. А коли сам, то виспівує і вірші розказує:)
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    Для якихось відхилень чи проблем є певні симптоми, а не дитина маму не показує чи не така як ровесники. Мій взагалі почав щось показувати дідові, він завше до нього тянеться, якісь перші типу "покажи який ти великий", копіювання міміки, в нас підходу не було чи шо. Ну і елементарно можуть бути ще незрілі мозкові центри які відповідають за розуміння мови. Наприклад в подруги мала в рік виконувала всі команди, покажи, дай, зроби, розуміла дуже добре все, то було видно, мій більшої половини з того в півтора ще не розумів

    Надіслано від мого SM-J700H, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. ГаЛоЧкА

    ГаЛоЧкА Well-Known Member

    Дякую дівчата.заспокоїли.
     
    Останнє редагування: 20 Липень 2016
    • Подобається Подобається x 2
  4. Kandya

    Kandya Well-Known Member

    ...Не люблю вихвалятись дітьми, але хочу просто спитати, може хто знає. Отже, мій Артем -- 8 років, 2 клас. По-перше, він дуже розумний, а по-друге, у нього феноменальна пам"ять. Я це впринципі знала, але якось не брала до уваги. А от вчора ми з ними щось там читали, то він усі до одного вірші із Буквара (а то ще минулого року було) знає, і за цей рік вже із свого читання-перлинки-літературного читання всі вірші знає. Їм не задають вчити, лише прочитати, а він отак вивчає. А найгеніальніше було, як він почав напам"ять розповідати скоромовки, попорядку, як в підручнику. І так збивається, повертається до попереднього слова і виправляється. Ніби читає. Може то фотографічна пам"ять? Про те, що він знає всі країни, всі прапори, всі столиці -- то ясно, бо він знає усіх футболістів світу і всі команди світу. Він знає статистику футбольних матчів, певно, ще з 80-х років. Ну от такі вихідні дані. Може то якось розвивати? Може то кудись пристосувати? Ми ходимо на шахи -- добре грає, лідер. Ще на футбол (дуже подобається, але успіхи так собі), ну і на дзюдо -- там самі перемоги. І що скажете?
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Зорянівонька

    Зорянівонька Well-Known Member

    Я скажу його більше не навантажувати. Шахи тренують пам'ять. Ну і хай читає :)
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  6. Kandya

    Kandya Well-Known Member

    я і не навантажую. Просто бачу, що реально в тому сильний. Як би з того якусь користь для людства витягти?)
     
  7. raspberry

    raspberry Well-Known Member

    Є щорічна премія "Диво дитина". Може вам туди спробувати?
     
  8. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    в мене був такий викладач, потім пішов працювати в апарат Верховної ради, зараз не знаю
    я б казала розвивати розуміння того що запамятовує, мається на увазі по мірі складності та інтересах, тобто вірші розуміє, а от складніше, ще складніше.. тобто я б не розвивала память а вкладалася в інтелект, в перспективі буде дуже успішним в своїй професії
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  9. Kandya

    Kandya Well-Known Member

    не пробувала, і не збираюсь. Мені не потрібно зараз ніяких премій (достатньо спортивних медалей), я б
    Тобто я про перспективи
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    @Kandya може спробувати йому грати в дитяче "Що?Де?Коли?", якісь інтелектуальні ігрові клуби для дітей...Щоб якось у формі гри застосувати знання.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Kandya

    Kandya Well-Known Member

    Та в нього немає знань багато, окрім шкільної програми і футболу. Він не читає багато книг, він не вундеркінд. Я говорила лише про феноменальну пам"ять
     
  12. loveterapy

    loveterapy Матуся-Анюсі

    Є такі турніри, конкурси, недавно про один з них була стаття в Експресі. Там були старші діти, щоправда, то їм давали завдання на запам'ятовування числа пі, послідовності карт у колоді і подібні. Пригадую, хлопець, який там переміг, казав, що йому то легко дається і що він особливо не готувався до цих змагань.

    Надіслано від мого SM-G350E, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Vinnytska

    Vinnytska люблю....

    @Kandya , вивчення іноземних мов.
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. Kandya

    Kandya Well-Known Member

    тут у мене свої погляди. Наразі я не маю ні часу, ні нервів водити його кудись на мови, а потім ще й з ним домашнє завдання робити. В школі вчить -- та й добре. А от із класу так 5-6 нехай сам ходе (біля нас Бояр є), сам вчить. Від себе -- то я хіба можу його по світах повозити і показати, як важливо вчити мову. Так стимульнути. А сидіти біля нього -- ізвольтє)))
    --- дописи об"єднано, 28 Листопад 2016 ---
    я взагалі не дуже підтримую оці всі ранні розвивалки. Ми от якраз вчора із чоловіком говорили про це. У нас Артем в 2,5 почав говорити, Віталіна і Андрій -- ще до року слова говорили, а в півтора -- довгими реченнями. Але Артем у 4,5 вже вмів читати, а Віталіна у першому класі ще не вміє, зате вміє писати під диктовку і має шикарний почерк. Тому це все не показник: коли почав говорити, скільки знав англійських слів у три роки, коли читати почав -- воно якось все, як має бути, то буде. Як ні -- ну то ні
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Retaret

    Retaret Well-Known Member

    дівчата, а що вміли/вміють ваші дітки в районі 1,5р?
    бо я шось починаю переживати за малу. Ну тобто як... в сенсі дуже швидкого (а може і ні?) інтелектуального розвитку : вона дуже багато вже говорить, ні не реченнями, але слова і словосполучення до всього підібрати вміє і відповісти на питання. Багато слухає і дивиться пісеньок в ютубі з "Малятка" і "З любов'ю до дітей", ну бо інші заняття її зараз мало цікавлять. Вона за тим всім підспівує. Включаємо їй і народні пісні, особливо у переробках VadHeads вона любить - і співає і танцює. Знає з вигляду кілька букв, називає їх, малює часто (даю їй і ручку, і олівці, і фарби). Всяке нове слово старається зразу ж повторити. Вже також знає і розрізняє 5-6 основних кольорів, називає їх.

    Трохи читала останнім часом , що оті всі ранні розвитки для дітей то навіть трохи шкідливо, але ми не намагаємося її спеціально вчити чи тренувати. І я думаю чи то просто така дитина, чи ми реально в якийсь момент її нагрузили в ту сферу розумову. Десь може пару тижнів як вона кинулася книжечок, а до того останні пів року ми все в книжках сиділи - все вона вміла там назвати, що де намальовано і т.п.
    Просто маю ще постійне порівняння з племінницею, яка на пів року старша - говорить ще дуже мало, лічені слова можна сказати. Але дуже рухлива, скрізь лізе,, багато бігає, все її цікавить. А от наша в тому плані значно повільніша. Навіть коли разом приходимо в якісь дитячі центри, то племінниця все обганяє за 5хв, поїздить на всіх гірках, а моя як сяде біля чогось одного, то так 20хв може сидіти, і за годину навіть всього там не обійде.

    Я розумію, що всі діти різні, неповторні і так далі. Але просто хочу розібратися для себе. Бо то не є моя ціль робити з дитини вундеркінда вже від тепер.
     
  16. happy story

    happy story Well-Known Member

    Моя в 1.4 знає і вміє набагато менше ніж ваша. Але чесно кажучи не люблю я тої зрівняйлівки. Кожна дитина розвивається індивідуально і не треба гнатись за модою. Аня багато ще не говорить окремі слова, вона дуже непосидюча ,біля чогось одного її важко втримати. Любить гортати книги, роздивлятися малюнки, грати на піаніно, маю скачані картки Домана на телефон, дуже вони Ані сподобались, кубики вчиться складати , конструктор, зараз вчимося розрізняти кольори, любить ручкою в зошиті малювати. Возить лялю ,годує , сосю дає, показує де губки , ротик, носик, вдягає, роздягає . Але її важко втримати біля чогось довше ніж на 10 хв.
     
    Останнє редагування: 1 Грудень 2016
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  17. Miss Sixty

    Miss Sixty Double Boy Mama

    Мій (17 міс.) теж багато, як на свій вік говорить. Повторяє слова, відповідає на питання, можна вести діалог спокійно. Малювати любить хіба олівцем, крейдою, але без фанатизму (решту видів не давала ще). Співати, танцювати любить, як всі діти. Але отаких "розвиваючи" пісеньок не включаю. Якось не до них, чи що)) Інколи включаю англійські пісеньки, але кожен раз інші, то просто дивиться. Книжечки і малюнки то наша страшна любов. Показує, називає, коментує.
    Я б взагалі за таке не переживала. Кожна дитина індивідуально розвивається. Хіба Ви справді відчуваєте, що десь перегружаєте. Бо мій здебільшого сам забавляється, або спільно зі мною. Але ініціатива і вибір виду гри чи заняття завжди від нього іде.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  18. Mansikat

    Mansikat Well-Known Member

    Не думаю, що варто переживати. Це ж дитина сама це схоплює, їй цікаво, насилу вона ж не вчить того всього. Подивіться, як емоційна сфера розвивається, чи з'являються сюжетні ігри, коли дитина наділяє іграшки якимись емоціями, сама до них проявляє свої - типу, зайчик вдарився, плаче, а дитина його шкодує. Має бути така, вільна її називають, гра, окрім розвиваючих занять.

    Надіслано від мого X9180, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Mansikat

    Mansikat Well-Known Member

    @Retaret, ще додам, щось одразу не звернула уваги, ви вважайте, звісно, скільки дитина "спілкується" з екраном, бо тут якраз може бути і дійсно перегруз.
     
  20. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    ))) не нагрузили) можна взяти найкращих вчителів світу і вони не навчать дитину швидше за її природою дані можливості та індивідуальний розвиток
    шкідливо це коли спеціально, у вас не спеціально то і не варто себе корити
    наприклад оте читання за методикою Домана, коли дитина ще букв не знає, а просто слово як картинку, і так читає
    (ну але та методика можливо потрібна при специфіках розвитку чи діткам з особливими потребами, я не знаю, тому не критикую загалом)
    єдину шкідливу річ, яку ви можете робити це або порівнювати і акцентувати уваги на тому, що ваша дитина якась не така, рівноцінно як і говорити що ваша найнормальніше поводиться, а з іншими щось не так
    і в перспективі хваліть дитину за зусилля, а не результат і не порівнюйте з іншими в кращу чи гіршу сторону
    сидіння 20 хв за одною іграшкою це просто тип темпераменту, тіштеся і цінуйте))
    бо в розвиваючому центрі то одне, а вдома дуже важко з дитиною яка все оббігає, всюди залізе, і то півбіди
    їй просто швидко стає скучно і вона хоче бавитись з дорослими зранку до вечора, може неустанно проситись надвір в жахливу негоду чи в розвиваючий центр, тоді коли у вас зовсім інші плани
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1