Комуналка: газ, вода, електроенергія, квартплата тощо

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем СОФІЯ -СОНЯ, 13 Січень 2009.

  1. nibysh

    nibysh оптимістка з сумнівами

    Аж пішла теж глянула - показники подавала 02.01. (30 забулаа), то внесені без змін. Проплата за грудень врахована. різниця до оплати є, але , то якраз ота, що вони по коефіцієнту рахують. Тобто все нормально..
    За електроенергію - показники внесені, сума до оплати ще не є нарахована.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Sofijusia

    Sofijusia Well-Known Member

    В нас теж невідомий і безпідставний борг за газ( жовтень місяць неоплачено ніби то) вискочив в особистому кабінеті. Якийсь збій і системі , мабуть.(
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  3. Kalyx

    Kalyx Active Member

    Дівчата, підкажіть як тепер розраховується вартість газу (для приготування їжі, тобто газової плити). Раніше було норма куб. газу на 1 мешканця * к-ть мешканців * вартість м3. Що в цій формулі зросло? Бо у платіжці вже другий місяць сума зросла з 65 грн до 251. Квартира, індивідуального лічильника нема.
    В батьків така ж кількість мешканців, а сума на 100 грн. менша (інший район Львова, без субсидій).
     
  4. Leditanya

    Leditanya Well-Known Member

    @Kalyx Норми споживання газу без лічильників: Чому споживачів без лічильників змушують платити за газ в три рази більше (17.12.18 08:12) « Регуляторная политика | Бизнес.Цензор.НЕТ

    В квитанції які норми?
    --- дописи об"єднано, 16 Січень 2019 ---
    @Kalyx в нас по будинковому лічильнику на 3 осіб за грудень 273 грн.
    За січень буде більше.
     
  5. Kalyx

    Kalyx Active Member

    @Leditanya Прочитала статтю, дякую. Останнє речення: «Тому споживачам краще не поспішати платити за новими рахунками облгаз-збутів» виглядає найоптимістичніше.
     
  6. Leditanya

    Leditanya Well-Known Member

    @Kalyx там не все так просто. Бо минулого разу коли бути такі трабли із нормами, то за пару років Львівзаг виставив борг і розбив його на рік. Цього разу газовики такі добрі і борг для населення не ставитимуть, але хочуть щоб ці 2 роки їм компенсував Кабмін.
    Вже не знайду статті, але є постанова Верховного Суду.
     
    Останнє редагування: 16 Січень 2019
  7. Kalyx

    Kalyx Active Member

    Мова, напевно, про те, що Міністерство енергетики та вугільної промисловості вже підготувало проект чергового рішення з нормами споживання газу абонентами без лічильників, де ці норми менші за терерішні і ніхто населенню повертати кошти за оплачені надлишкові куби не буде.
     
  8. Annyuta

    Annyuta Well-Known Member

    Чи правда, що показники електроенергії потрібно подавати самому, чи я шось пропустила?
     
  9. ksjuha

    ksjuha Well-Known Member

    Так, тепер показники не ходять списувати. Хіба раз в квартал проконтролювати прийдуть.
    Подавати можна на їхньому сайті, створивши особистий кабінет чи на гарячу лінію оператору. Можна смс надсилати. Робити це потрібно 1-5 число кожного місяця.
    Ссилку на сайт не можу скинути, бо з телефону.
     
  10. vanilia

    vanilia Miracles are real


    Аналогічно, хоч все було проплачене і оплата точно пройшла і навіть в кабінеті написано, що вона є. А борг звідкись взявся.
    --- дописи об"єднано, 17 Січень 2019 ---

    До грудня можна було так подавати. А з 1 січня в нас в кабінеті неможливо вже ні показник саме за електроенергію подати, ні не знаєм що з цим робити. Дзвонили питали, сказали, що не знають, треба виясняти. І все... дальше мовчок.
     
    • Співчуваю Співчуваю x 1
  11. Inglor

    Inglor Well-Known Member

    Подавала 2 січня. Все пройшло добре. І нарахування також.
     
  12. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Підкажіть, з чим може бути пов'язана така ситуація: завжди подавала показники гарячої і холодної води через Особистий кабінет на сайті Львівводоканалу. Але уже два місяці підряд чомусь не нараховують суму до оплати за гарячу воду. Тобто в Особистому кабінеті вказаний правильний показник, але в квитанціях той, який було подано ще в жовтні. Дзвонила у Львівводоканал - кажуть, що з їхнього боку помилки немає. Куди звертатися у такому випадку?
     
  13. Cheburulja

    Cheburulja Well-Known Member

    @vanilia, а чому? Цікаво. Я подавала 1 січня. Все пройшло. Вже оплатила.
     
  14. vanilia

    vanilia Miracles are real

    Та в нас щось таке в кабінеті сталося було, що ні показник подати вже не можна було, ні оплатити. Опції такої вже не було. Як би то дивно не звучало. Сьогодні ще раз дзвонили в обленерго, після обіду в кабінеті появилися всі опції, які були до січня. Пояснили нам якимись збоями в системі.
     
  15. mumija

    mumija Member

    нараховує за гарячу воду теплоенерго, а не водоканал. дивіться квитанцію за опалення, шукайте, куди саме подавати показники лічильника. мені ніколи водоканал не передавав показники до залізничнетеплоенерго, завжди сама їм дзвоню. у вас який район?
     
  16. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Сихівський район. Щодо теплоенерго я знаю. Уточню, бо неправильно написала: показники подавала в Особистому кабінеті на сайті Інфольвів. Але коли дзвонила у Львівводоканал, то мені сказали, що вони також приймають показники гарячої води. Так от власне у них зафіксовано правильний показник, а в квитанціях, які приходять до оплати, дані ще за жовтень.
     
  17. mumija

    mumija Member

    у водоканал ви оплачуєте за воду, яка тече через обидва лічильника, але вони її рахують як холодну. ці дані вони беруть з особистого кабінету на інфольвів. за нагрів холодної води оплачуєте у теплоенерго, і туди треба подавати окремо показник гарячої води. на сайті інфольвів точно колись була інформація,що вони не передають показник до теплоенерго, тому за гарячу воду треба окремо подавати показник. правда зараз там такої інформації не знаходжу(( Я з залізничного району, то в квитанції з опаленням і гарячою водою є телефон, куди показники казати. може і у вас так є.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. SoloGalka

    SoloGalka Moderator Команда форуму

    Сьгодні зранку пані з Водоканалу мене добряче знервувала :girl_in_dreams:
    "Скажіть мені показники води!"
    А я вже більше року подаю показники через сайт, і в платіжках правильні суми приходять.
    І вона мені каже: "мені не видно Ваших показників, скажіть мені по телефону"
    Хотіла порадити їй скористатись окулярами, якщо проблема із зором, але псіханула і кинула слухавку :girl_mad:
    Це нормально? що вони від мене хочуть?
    Жодної заборгованості, а це вже не перший раз та мадам телефонує...
     
  19. algo

    algo СуперМодератор) Команда форуму

    @SoloGalka то називається звірка показників ) раз в пару місяців вони мають ходити по домах і ніби провіряти чи збігаються показники. В дехто не ходить а дзвонить)
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  20. Тетянка

    Тетянка Well-Known Member

    Дівчата, цікавить таке питання, чи хтось стикався - я оплатила всі комунальні через додаток monobank, на інфольвів всі проплати видно, а на сайті львівгазу далі висить борг, вже пройшло більше тижня, оплачувала ще 17 січня. На гарчу лінію неможливо додзвонитися, коли прослуховую просто стан рахунку, то так само каже мені, що борг є...А їхати на Золоту щось не дуже хочеться.