Як відстояти свої права!? Або захист прав споживачів

Тема у розділі 'Хатні клопоти', створена користувачем Seppy, 15 Грудень 2010.

  1. Dolche

    Dolche Well-Known Member

    Залежно в якому магазині, якщо магазин маленький (не епіцентр, метро і т.д.), то на коробці продавці пишуть дату покупки і ставлять печатку магазину. Повертала-без проблем обміняли :girl_smile:
     
  2. Natur

    Natur Well-Known Member

    О, в мене була ціла історія.
    Замовила я в інтернет-магазині (роки 3 назад) миючий пилесос. Довго вибирала, зупинилася на фірмі LG. Коштував від 2100 грн. (для мене це не є маленькі гроші).
    Отже, прийшов мій пилесос, я задоволена, вирішила поприбирати. Сухий режим: все чудово, гарно, радості нема меж. Включаю миючий режим, а вода не йде. Я вже й так, і так. Інструкцію перечитала...не працює. З того всього відразу подзвонила в магазин. Вони мені, здавайте в сервісний центр свого міста. Я "Добре, дякую". Була така розбита, все ж не малі гроші. І так відразу. Далі очуняла, думаю "яплатила такі гроші, щоб новий пилесос возити по сервісних центрах". Начиталася закону "Про захист прав споживача". Написала лист з посиланням на всі статті закону. Подзвонила знову і кажу, що хочу відправити назад їм їх пилесос, щоб вони обміняли на інший (вибрала іншу марку, щоб не всунули мені той самий). Вони спочатку, щось заперечували, відговорювали, казали, що пилесос був в експлуатації (цікаво як я мала перевірити, що він не справний) про доставку почали впарювати. Я була підготовлена, вказала статтю за якою ВОНИ мають платити за доставку. Вкінці, я перемогла, поміняли на новий іншої марки (хоча дзвонили і хотіли вислати старий з ремонту, на що я відмовила), який ще досі справно працює, за доставку заплатили (в дві сторони).
    Результатом я задоволена, хоча думала, що попала. Це ж інтернет магазин...
    Так що добивайтеся
     
    • Подобається Подобається x 4
  3. yuzia

    yuzia New Member

    Прохання допомогти, купила телефон на розетці, але він постійно перезавантажується, відправила по гарантійці - не відремонтували. Попросили ще раз відправити, відправила повторно, а вони кажуть, що дефектів не виявлено і відмовляються ремонтувати. Як до битись щоб або телефон відремонтували або замінили на новий чи може повернення грошей можлива. Порадьте що робити в таких ситуаціях. Дякую!
     
  4. fantazerka

    fantazerka Well-Known Member

    Маю наступне питання. Я завжди знала, що згідно чинного законодавства України товар можна повернути/обміняти протягом 14 днів з моменту купівлі. Але от нещодавно в магазині Oysho мені сказали, що придбаний товар можна повернути протягом 30 днів. Це лише в цьому магазині так, чи є якісь зміни в законодавстві, або може існують певні правила/винятки? Хто знає, роз'ясніть, будь ласка.