Електромобіль

Тема у розділі 'За кермом', створена користувачем Happy Fiancee, 30 Квітень 2015.

  1. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    Ну що, поговоримо).
    Роки два тому ми з чоловіком почали приглядатися до цього нового девайсу). Страшенно підкупляла вартість пересування. Оскільки їздимо ми багато, і левова частка цієї їзди припадає на місто, то цей варіант видавався нам досить оптимістичним). Трохи лякала невідомість, на той час такі авто хоч і траплялись на вулицях Львова, але їх було мало. Знайомі досить скептично до них ставились. Найбільший аргумент проти був ресурс батареї.
    Та з кожним днем електромобілів на наших дорогах ставало все більше та більше. Ми знову повернулись до них. Маємо у Києві одного знайомого, який трохи ними займався, а саме купував та давав таксистам в оренду. Ті батареї проходили досить великі кілометражі, та ще й з‘явилась можливість купувати ці батареї в Китаї. Одним словом, ми перестали боятись цих батарей). Бачили, що це реальність. Важливим було й те, що живемо у приватному будинку і маємо можливість заряджати. Ну і це мало бути друге авто в сім‘і. Тобто дальші поїздки не були для нас недосяжними).
    Тут можна ще писати багато.
    Отже, майже місяць ми маємо Ніссан ліф. Вибрали саме цей електромобіль, бо він є найбільш поширеним і абсолютно відповідає «ціна/якість».
    Сказати, що ми задоволені - нічого не сказати. Реально кльова машина. Хоч я палко люблю свою мазду, та все ж ця набагато комфортніша, зручніша, економніша. Наразі на ній більше їздить чоловік, у нього довші маршрути. Але коли випадає їхати на ній мені - я кайфую).
    Недоліки, які наразі помітила:
    1. Не пищить непристебнутий пасок. Дуже люблю коли машина нагадує про цю життєву необхідність.
    2. Не зручні мені бокові дзеркала. Якісь куці, ще й з приближенням.
    Поки що це все). Далі буде).
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Інформативно Інформативно x 3
  2. Gudzyk

    Gudzyk Well-Known Member

    О..оо! Я, як то кажуть шофер без коліс, але дуже мрію в майбутньому обзавестися саме електромобілем :girl_in_dreams::girl_in_dreams::girl_in_dreams:
    А розкажіть який він в обслуговуванні? Які, якщо можна так сказати, витрати грн/км?
     
  3. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    Ой, дякую, що підняли тему.
    Мрію колись теж мати електромашинку.
    Поки питання, які мене завжди цікавили, але не було кому їх поставити:
    1. Скільки км проїжджаєте на повному заряді батареї?
    2. Скільки часу триває і скільки споживає енергії один заряд батареї?
    3. Чи нормально "тягне" така машинка? (Під гору, наприклад)?
    4. О забула: яка там коробка? АКПП?
     
  4. marianast

    marianast Well-Known Member

    @Rodionochka який макмимальний кілометраж між зарядками ваш Ліф подолав?
    Можете не відповідати, якщо це секрет. Ви з США машину привезли, в скільки це обійшлося? І якого року машина? ))))
     
  5. Kroshka Enot

    Kroshka Enot Well-Known Member

    І мене таке питання цікавить (можна в пп)
     
  6. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    Ну, про обслуговування, наразі рано ще говорити). Але там, крім ходової та батареї, в принципі нічого нема).
    Відносно витрат на їзду.
    Наша батарея поки що ще розкачується), бо дуже довго стояла без зарядок. Коли приїхала - запас ходу був 130 км, зараз вже 155 км. Повністю ми її ще не розряджали. Залишалось десь 20 км. Чоловік рахував, що повний заряд обходиться нам 20 грн. У нас двохтарифний лічильник і заряджаємо ми її вночі. Заряджається 8 годин приблизно. Заряджаємо не кожного дня.
    --- дописи об"єднано, 23 Травень 2018 ---
    Має два режими «драйв» - звичайний та еко. На еко кращий запас ходу, вона така тоді плавна). Є звичний драйв - дуже рєзва). В мене мазда - «вогонь», вона летить. То ця їй не поступається. Їздимо переважно на еко, коли треба десь підгазанути, різко вискочити, то на ходу перекоючаємо передачу. Загалом її тягою і рвучкістю дуже задоволені. А ще вона дуже м‘яка. Мазда в мене як козлик порівняно з нею).
    --- дописи об"єднано, 23 Травень 2018 ---
    @Kroshka Enot, коробка там автомат. Там, здається, механіки нема.
    Відносно ціни. Купували в США, чоловік тим займався . Була вдарена в задню дверку. Зовсім не критично. Але ми ту дверку таки поміняли, хоча можна було відрехтувати.
    Зі всім вона нам обійшлась у 11 тис. У нас кінець 13 року, хороша (як виявилось) батарея, звичайна комплектація.
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Інформативно Інформативно x 2
  7. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    Хочу тут відмітитись для себе. Для статистики). Отже, з появою електромобіля і двотарифного лічильника наш рахунок за електроенергію виріс на 180 - 200 грн. Заряджаємо авто майже щодня, але не всі 100 відсотків, до нуля ще не розряджали. Пробіг щодня - 50-100 км. Отже, як мінімум 30*50=1500 км і нехай 200 грн. Прикольно! З теперішніми цінами на пальне кайфується від цього ще більше. А ще хочеться якось більше берегти довкілля). І напрягають оті димлячі старі ґрати, паління трави, несортування сміття, пластикові пакетики на все). Таки щось в голові переключається. На бензиновому авто взагалі не хочеться іхати, хоча в нас воно більше та комфортніше.
    Ну і ще для статистики. Зранку, після повної зарядки і зберігання авто в гаражі, бачимо запас ходу 138 км (а то ще не є аж так зимно). Таки зимова гума, пічка, холод зменшують можливий пробіг. Цікаво, як буде взимку? А, і ще прикольна функція - підігрів керма. Ніколи не мала, а зараз таки зацінила). Файно)
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Зе бест! Зе бест! x 2
    • Інформативно Інформативно x 2
  8. Iryna

    Iryna Well-Known Member

    і я відмічуся)) їжджу на Ліфі вже рік, теж з США, 2014 року випуску, комплектація майже максимальна (без шкіряного салону). Запас ходу залежить від того де їжджу, якщо лише по місту то 124-130 км, якщо траса то 145 км. Заряджаю в гаражі, але двотарифного лічильника не маємо, то одна зарядка виходить приблизно 35 грн)) як порівнюю з цінами на пальне, то кайфую ще більше)) їздила до того на сітроені, то навіть згадувати не хочу. Ліф то моя любов)) дуже мені комфортна ця машина, а підігрів керма це суперова річ! зимою заряд використовується швидше... пічка, колеса зимові, майже постійно включені фари, то виїжджала десь 90 км і 20 залишалося в запасі.
     
    • Інформативно Інформативно x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  9. Happy Fiancee

    Happy Fiancee Well-Known Member

    Дівчата, то ви брали б/у автомобілі? Можете написати (в пп) ціни на б/у. Електромобіль - моя мрія, але на новий мабуть ніколи не назбираю, то може хоч б/у...
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. loveterapy

    loveterapy Матуся-Анюсі

    Класно, по доброму Вам заздрю, тішусь, що ви задоволені)) Я якось в неті натрапила навіть на такий сленг - ліфоводи. Там ще ніби згадували про якийсь захист для батареї, типу, щоб в холодну пору не розряджалась так швидко. І, здається, там казали, що батарею не можна допускати до охолодження більше, ніж -19 градусів. І там щось з метою захисту батареї теж було. Але, Ви, і самі то знаєте, мабуть.

    Надіслано від мого SM-G350E, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. raspberry

    raspberry Well-Known Member

    Хочу електромобіль аж пищу. Але наразі заряджати не маю де:girl_cray:До заправок досить далеко. Гараж є, але його обезструмлюють з 11 вечора до 7 ранку. Я в квартирі, хіба переноску з вікна кидати:girl_sad: От наступного року переберемось, сподіваюсь, в будинок. Може з'явиться якийсь паркетник електричний, то вже тоді візьму. Кіа випускає, чи вже випустила Ніро - кроссовер з запасом ходу в 380 км. А наразі дизель 2008 року випуску міняю на дизель 2015:girl_smile:
     
  12. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    А гібриду не хочете? Сусідці взяли Рава від Тойоти. Цікаво як їй. Але вона зараз не дуже їздить, недавно народила. Дуже мені цікаво.
    А ще недавно слухала про Вольт від Шевроле. Там такий прикол, що можна і як електро, і як бензиновий автомобіль використовувати. Це добре, якщо одне авто в сім‘і. Але трохи лякає оте «2 в 1». Складно воно. Боїшся отих поломок тієї складної системи.
    Є ще оті маленькі фіати електричні. Дуже вони мені подобаються. Але для сім‘і з 3 дітьми і псом таки малувата)))
     
  13. Iryna

    Iryna Well-Known Member

    ще появилися мерседеси, красиві але зарядки хватає хіба на 160 км(( і BMW і3 там більше заряду, але виглядає маленьким, хоча може мені так здалося...
     
  14. raspberry

    raspberry Well-Known Member

    Хотіла, але у гібрида такий принцип роботи, що та електрика мною використовуватись не буде. Буду всеодно на бензині. Там треба з пів години їхати, щоб машина сама себе підзарядила і тоді той заряд використовувала. А я на такі відстані не їжджу. Тобто в мене той Рав не встигне зарядитись. То хіба на міжміські відстані вигідно.
    Всі решта маленькі. Мені з моєї периферії виїжджати, особливо в зимовий період, потрібне буде щось вище і прохідніше. В мене там кусок такого нормального бездоріжжя. Вольт, мерс, бмв, ліф, гольф - то все замале, ну і запас ходу ще досить скромний. Чекаю вдосконалення технологій:girl_smile:
     
    • Оптимістично Оптимістично x 1
  15. Siania

    Siania Love Life

    Не зовсім, бо на великих швидкостях електро не працює. Це для тих, хто стоїть в пробках. Заряджається від тормозу, а стартує на електриці. ич
     
  16. Тетянка

    Тетянка Well-Known Member

    наш власник таку має, взяв собі минулого року. То дуе задоволений й нахвалює, що там по суті 2 мотори, можна їхати суто на електриці. Гарна машинка.
    Я також хочу електромобіля, аж пищу.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    У вольта від Шевроле так. І це дуже зручно. Але і страшно), бо все досить складно. Ну і в Кіа ще оті соули є теж суто електро.
     
  18. Olyvka

    Olyvka Member

    А де ви обслуговуєте електромобілі? Я зараз їжджу на Рено, то розхід в 12 л. мене морально вбиває. Наступного року будемо міняти мій автомобіль. Чоловік хоче ще один кросовер, а я хочу електромобіль, але боюсь, що жодне ТО його не візьме. Живемо за містом, то зарядка - без проблем.
     
  19. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    А що там обслуговувати? Ходова як в звичайних ніссанів типу тііди, тому до них поїдемо. А батарея поки не потребує якогось обслуговування. Наразі. Та і тих електромобілів зараз реально дуже багато, тому й сервіси для них напевно не проблема буде).
    Наразі мали трамбли лише з зарядкою, то ремонтували в Одесі, пересилали туди. Ціна питання - 900 грн, але ми самі винні.
     
  20. Olyvka

    Olyvka Member

    В мене проблема з Рено саме в обслуговувані (ремонтували гальма 4 місяці). При немаленькій ціні на запчастини і роботу якість обслуговування просто вражає (в гіршому сенсі). Не хотілося б з другою машиною напоротися на криві руки наших майстрів.