Чорний список (2)

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Іспанка, 12 Квітень 2015.

  1. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    Хоч я люблю мережу АТБ за відносно нормальні та асортимент, але занесу її сьогодні теж в цей список. Бо надто часто обманюють клієнтів. Це стосується їхніх так званих акцій. Часом вони правдиві. А часом ні. От сьогодні ціна на один товар була акційна, а я заплатила на кілька грн більше і аж вдома побачила, бо не мала часу чек розглядати. І це вже не вперше таке. Тому будьте уважні в цій мережі магазинів, вони люблять обманювати на акціях!!!
     
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 1
  2. Hexe

    Hexe Well-Known Member

    це класична тема усіх супермаркетів:) маркетинговий хід, так би мовити.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  3. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    Так, але вони самі собі псують цим репутацію. Я стараюсь звіряти цінники з цінами у чеку, але іноді спішиш чи просто не помітиш і таке виходить.
     
  4. Zaychenya

    Zaychenya Пухнастик-гризун

    Ага. Атб.. годувати тих, хто потім обстрілює НАШИХ хлопців :girl_devil:?! Власники -сєпари-євреї, які зареєстровані в Дніпрі? Це ма1же як Новінський з своїм ВЕРЕСОМ
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
    • Інформативно Інформативно x 1
  5. Haidee

    Haidee Well-Known Member Команда форуму

    Прочитала цей допис про передачу персональних даних і вирішила таки написати, щоб застерегти інших. Для мене в чорному-пречорному списку знаходиться компанія "Воля". В мене від них кабельне (було). Отже, історія така, що договір з цією конторою підписаний ще в 2008 чи 2009 році. Час від часу вони піднімали оплату, я платила, потім ми перестали дивитися телевізор і я забувала робити проплати кожного місяця (тут безумовно моя вина). Ну і відповідно там за 2-3 місяці назбирувався борг до 300 грн, я платила далі одним платежем і все було ок. Поки одного дня не прийшов лист від невідомої конторки, що я їм винна 300 грн. Без печаток, без підпису, не рекомендований. Я не в курсі тих всіх речей, боргу перед Волею нема, кабельне працює. Аж тепер через рік вирішила поїхати таки розірвати договір, бо вже з весни телевізор навіть до кабеля не підключений. В фісі виявляється, що мій договір розірваний більше року тому, персональні дані передані в колекторську фірму, всі проплати за рік "висять" собі на моєму рахунку в Волі, а телебачення в мене працює "бо в нас немає технічної можливості його вам відключити, тому ми працюємо собі в збиток":girl_crazy: словом, починаю з'ясовувати, на якій підставі передали мої дагі і чому мене не попередили. В договорі, на якому стоїть мій підпис, нема такого пункту. Але є пункт "зобов'язуюся слідкувати на змінами умов договору на сайті компанії". Назва сайту компанії, до слова, за тих 10 років змінилася. З великими зусиллями працівник знайшов в інтернеті пункт, за яким вони мають право передати мої персональні дані третім особам, але при тому "зобов'язуються захищати персональну інформацію про клієнта":dash1:
    Словом, зійшлися на тому, що мені мали дзвонити або писати. Ну ок, кажу, що мені робити з тим "боргом" в вашій шарашкіній конторі? Він не знає. Прийшла додому, начиталася в неті відгуків, що бабусям за 60 гривень боргу погрожували розправою від тих волівських "партнерів". Спитала юриста: офіційних листів не надходило, боргу перед Волею нема - забити і в разі чого писати заяву в поліцію. Люди в неті пишуть, що ті фріки зникають при першій згадці про юриста. Також пишуть, що при оплаті на їхні рахунки далі дзвонили і вимагали оплатити відсотки, гроші не зараховували, погрожували. Словом, будьте обережні і краще не майте справ з Волею.
    До слова, я таки роззява і часто забуваю вчаснл робити проплати. В мене інтернет від Vega - відключають моментально о 9 годині ранку, навіть, якщо на балансі -0.05 коп. Плачу карткою - через 2-3 хвилин інтернет знову працює. І ніяких проблем з бандитськими "фірмами". Я була в шоці, що велика компанія може застосовувати такі методи.
     
    Останнє редагування: 11 Вересень 2018
    • Інформативно Інформативно x 6
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  6. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    Занесу я онлайн магазин мейк ап у цей список сьогодні.Ну чому інші магазини вміють вчасно доставляти замовлення, а вони ні??? То не мої проблеми, що в них багато замовлень. Значить щоб не було таких нюансів треба на час знижок добирати додаткових кур'єрів або реально вказувати час доставки. Коротше кажучи, ненадійний цей онлайн магазин щодо доставки!
     
    • Співчуваю Співчуваю x 1
  7. Materynka

    Materynka Well-Known Member

    @Apelsynka, так, щось з цим в них бувають проблеми, але в плані цінової політики вони здається найкращі.
     
  8. HOPIC

    HOPIC Well-Known Member

    ну вони такі доволі оригінальні в плані доставки - ми можемо вам доставити вам продукцію тільки в межах 9-9.30 в той день. і всьо, стріляйся, проси сусідку, відпрошуйся, відміняй консультації, бо інакше ніяк в них не виходить, і так по кожній локації, яку я називала :girl_nea:
     
  9. Dominika

    Dominika Well-Known Member

    @Apelsynka в час Чорної пятниці в них щороку трабли з доставкою. То вже кілька років так.
     
  10. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    по моїх локаціях було і в обід.. але спокійно переносилось на інший день.. бувало що пару днів підряд я не могла, то переносилось далі або мінялась локація
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  11. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    Не завжди, часом в них ціни вищі, то треба порівнювати. Але чому несвоєчасна доставка має бути проблемою покупців? От розетка все доставила вчасно, а мейк ап з тим обманює. Як не хочуть набирати зайвих працівників, то хай вказують реальні терміни доставки.Самі собі псують репутацію.
    --- дописи об"єднано, 27 Листопад 2018 ---
    А кур'єр до речі навіть не відповідає на дзвінки, просто збиває. Це ненормальна поведінка, я так вважаю. Коротше, це свиньство, інакше не скажу.
     
  12. HOPIC

    HOPIC Well-Known Member

    мені сказали протягом 3 днів забрати або пошлють назад.
     
  13. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    ну от в мене лиш раз був такий вредніший курєр, теж жайворонок))
    одного разу дійсно пару днів не могла забрати, то він (вже мова про іншого курєра) казав, що ой, я би вже мав відправити назад, ну але йду на зустріч)
     
    Останнє редагування: 27 Листопад 2018
  14. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    Таки передзвонили що сьогодні будуть, але доставка до 18 00, то я вже думала, що не буде. А мені капець як треба дещо з тої посилки, тому і розізлилась. Так що поки переношу мейк ап в нейтральний список, але доставка то поки ще їхнє слабке місце.
     
  15. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Кур'єр часом не високий сивий чоловік? Кілька місяців тому робила замовлення, в день доставки чемно сиділа вдома, але мусила вибігти в аптеку, тим більше, що попереднього дзвінка від кур'єра не було. Стою в черзі, і тут дзвонить телефон: "Я вже під будинком, виходьте і забирайте свою коробку!" Пояснила, що я не вдома, буду через 10 хв. А мені у відповідь тирада: "Ви що собі придумали?! Чого граєте зі мною у "кішки-мишки"?! Якщо хотіли отримати замовлення, то треба було чекати мене на місці, а не десь шлятися! Все, замовлення я скасовую і відправляю його назад!" Оте "кішки-мишки" і "десь шлятися" мене так збісило, що на сайті написала скаргу на цього кур'єра. З мейк-апу передзвонили в той же день, страшенно вибачалися. Замовлення я отримала наступного дня від цього ж кур'єра, причому він мовчки тицьнув мені коробку і вихопив з рук гроші. Наступні замовлення також доставлялися ним без жодного слова. Певно, образився на мене... :girl_crazy:
     
    Останнє редагування: 27 Листопад 2018
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  16. Inglor

    Inglor Well-Known Member

    В мене такого ніколи не було. І дзвонили, питали чи є на вказаному місці. І одного разу чекали +/- 20 хв.
    А от на рахунок цін, то згідна, треба моніторити, бо не завжди дешевше.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  17. MalvinkaLv

    MalvinkaLv Well-Known Member

    Курєри ще можуть бути аутсорсингові, так було в мене з магазином ilovemommy. Замовила доставку в офіс до обіду, курєр перед обідом передзвонив, сказав що буде через пару годин. Домовитись десь зустрітись не вдалось, дуже зайнятий виявився) ну я пішла додому, попросила офіс-менеджера прийняти. В кінці дня приїжджає той дядько, на вулиці дощ, він на ровері, запросили всередину, щоб переглянути замовлення. Дядько почав голосно на весь офіс вирішувати свої справи, нарешті закінчив, офіс-менеджер дає йому гроші і попросила чек, щоб поміняти/повернути товар, якщо щось не підійде. Тут курєр як розкричався, що ніяких чеків він не видає, нічого не знає. Поки дівчина дзвонила в магазин зясувати ситуацію, дядько схопив пакунок і вибіг.
    В магазині пояснили, що курєрські послуги надає стороння фірма, вибачились і сказали, що більше з тим курєром працювати не будуть, але хто зна, як там дальше. Бо на наступний день курєрові не виходило доставити в зручний для мене час, відмінила доставку, сама поїхала забирати з магазину.
    Але сам магазин однозначно не в чорному списку) тільки такі курєри
     
    • Інформативно Інформативно x 2
    • Тупо! Тупо! x 1
  18. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    Ну мені колись лиш один кур'єр сильно бурчав, що ліфт поламаний і взагалі то вони не піднімаються і чому це я йому не сказала. А я реально не знала, бо він десь перед його візитом поламався ю, я була вдома і звісно не могла цього знати. Але той тон і претензії. Тепер до нас приходить ввічливіший кур'єр, але і цей, і попередній завжли дзвонили за годину чи пів години, щоб попередити. А той телефон по якому я не могла додзвонитися, то виявилося був загальний номер телефону кур'єрської служби, бо сам кур'єр дзвонив з іншого номера і завжди саме з цього, а я думала, що то інший має бути.
     
  19. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    ну в мене часом було що якась аптечна косметика не найдешевша. на кідстафі буває у посередників краща ціна
    а от по магазинах то вже багато разів переконалася що на мейкапі дешевше.
    недавно прифігіла з Ватсонсу, де маска для волосся (мас маркет) була на 50 грн дорожча, як на мейкапі
    це останнім часом, раніше на мейкапі мені все було дорожче
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  20. HOPIC

    HOPIC Well-Known Member

    Та я тішуся жайворонком, але якщо протягом 3 днів він може віддавати тільки в межах 9 ранку, то це норм?