Чорний список (2)

Тема у розділі 'Ой у Львові на базарі', створена користувачем Іспанка, 12 Квітень 2015.

  1. Malvochka

    Malvochka миється в бані

    @Brigitta а що в них з обслуговуванням було? Можна звернутись письмово до когось з їх керівництва, але маєте знати ім"я людини яка вас недобре обслужила.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Оптимістично Оптимістично x 1
  2. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

     
    • Співчуваю Співчуваю x 9
    • Інформативно Інформативно x 1
  3. olerusya

    olerusya sweet candy ;)

    Як мінімум запостіть то все на ФБ, таким ватникам не варто попускати..
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 7
    • Подобається Подобається x 1
  4. iragonzales

    iragonzales В декреті

    Ще би тегнути їх...
     
  5. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    А сенс? Дуже сумніваюся, що то дасть якийсь результат. Хіба для того, щоб "прославити" той супермаркет, але і у такому випадку не думаю, що у працівників прокинеться совість, і їм стане соромно.
     
  6. iragonzales

    iragonzales В декреті

    @Brigitta сенс в публічності.Думаю, шансів що в них прокинеться совість від персональної скарги самій фірмі ще менше...
     
  7. KAPUCHINKA

    KAPUCHINKA Well-Known Member

    Совість може і не прокинеться, але звільнити можуть запросто за такі речі. При чому всю гоп компанію.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  8. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    І я сюди, вкотре переконуюсь, що обслуговування в закладі #Дзига (Під Клепсидрою) дуже препаскудне ...Офіціанти або задовбують тебе підбігаючи зразу як тільки но відвідувачі сіли і явно ще не готові зробити замовлення. Зате коли готові, то їх не докличешся...І оті їхні емоційні гримаси, коротше кажучи "ввічливі" хами....Плюс постійно обкурена відкрита площадка на вулиці...Власне через це я і перестала туди ходити, хоч сама кухня цього закладу мені була до вподоби...А тут ще й подруга підтвердила мої негативні враження від цього закладу. Вона була неймовірно обурена коли їм з друзями принесли рахунок значно вищий, ніж вони замовляли. Вони замовляли десерти, а сума виявилась значно вищою, бо як їм пояснили дали більші кусочки. При чому в меню вказана точна вага десерту і точна ціна і вони не просили принести більшу порцію. От що за наглість??? Сам прикол, що коли я раніше відвідувала цей заклад таких приколів з десертами не було. Офіціанти вирішили підзаробити таким чином:girl_mad:Подруга сказала, що ноги її більше в цьому закладі не буде.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  9. Nemi

    Nemi Well-Known Member

    Все одно треба пробувати, а раптом буде той сенс. Коли в мене щось таке трапляється, завжди пишу на ФБ і тегаю винних і пишу відгуки на офіційних сторінках із думкою "от, вони точно навіть не звернуть увагу". Наразі проігнорували лише один раз. Інші приємно дивували готовністю вирішити проблему (одного разу адміністратор навіть поза північ мені відписував і підняв на ноги того з працівників, що перед мною завинив, щоб особисто вибачився). Не дарма бізнес сторінки на ФБ мають функцію залишити оцінку.
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. Samhayne

    Samhayne Well-Known Member

    не виправдовую але, торт неможливо порізати на рівно 100-ві шматочки, тому ріжуть на порціїї, а вже їх переважують і продають. Є десерти поштучні, а є вагові, можливо, подруга просто не зорієнтувалась....
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  11. Apelsynka

    Apelsynka Well-Known Member

    @Samhayne тоді вони мають про це попереджати, що вартість може бути вищою саме з цієї причини. Бо рахунок в результаті на третину більший. Це добре, що вони мали достатньо коштів. А як ні, що тоді клієнтам робити?Тому вважаю такі випадки неприпустимими. Якщо клієнт попереджений тоді все ок, як ні це ненормально.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  12. Brigitta

    Brigitta Well-Known Member

    Ви виявилися праві. У п'ятницю мені якимось дивом таки вдалося додзвонитися на євротеківську гарячу лінію. В результаті консультант Павєл дав зрозуміти, що вина охоронця тільки в тому, що у мене забрали книгу скарг. А решта - бруд у магазині, хамство, рос. мова - це "личные особенности восприятия каждого человека". Пообіцяв розібратися і передзвонити мені після проведення роботи з персоналом. От тільки куди він збирається дзвонити, якщо я не встигла залишити контактні дані, бо цей консультант занадто швиденько попрощався і від'єднався?
    Немає в них бізнес-сторінки на ФБ, так що нема кому писати...
     
    Останнє редагування: 2 Липень 2017
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  13. phobika

    phobika Well-Known Member

     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  14. Kohaju

    Kohaju Well-Known Member

    Хочу залишити негативний відгук про ательє, якщо так можна назвати, за адресою Сечєнова, 9, в них вивіски немає, але значать я в Інтернеті як Алекс Мода. Зверталась до них нечасто, але постійно якісь нюанси, переважно з часом очікування. Але вони близько під хатою, і роботу даю на 10 хвилин, чесне слово. Кишеню чоловікові зашивали місяць. То як приклад.
    Терміново занесла їм дитячі штани, розідрав на коліні, думаю: знов йти далеко, ну роботи на 5 хвилин: купила наліпку, то праскою пропрасувати і зашити з двох боків. Занесла минулий вівторок. Прийдіть в середу. В середу прийшла - в п'ятницю. Прийшла в п'ятницю - в понеділок. В понеділок не виходило. Прийшла сьогодні: а майстер не встигла, мало того закрила шухляду своїм ключем і буде за 2 дні. Тобто навіть невиконану роботу за тиждень я забрати не можу, бо в неї "обставини". Сказала, що я скандалю. Книги скарг типу в них нема. Принаймні не дала. "Ми не встигаємо, бо нема кравчинь". Ну то закривай ательє, то шо мої проблеми?
    НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
    Але питання: чи можна десь оскаржити, наприклад відсутність книги скарг?


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Співчуваю Співчуваю x 2
  15. Яська Березнева

    Яська Березнева Well-Known Member

    Я 10 років тому до них зверталася - треба було на візочок для ляльки пришити тканину

    приходьте завтра, приходьте завтра, і так мене посилали два тижні. А кілька місяців тому куртку малої (пару подряпин від кота) теж два тижні зашивали. Ще колись щось їм приносила, вже не пам"ятаю що, то ніколи не було готове тоді, на коли обіцяли.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  16. ruda kishka

    ruda kishka Well-Known Member

    Служба захисту прав споживачів
     
  17. Malvochka

    Malvochka миється в бані

    @Kohaju ось тут зараз Державан іспекція з питань захисту прав споживачів знаходиться Карти Google
     
    • Креативно Креативно x 1
  18. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

    Люди, не купуйте українських ліків, особливо ті, що вводяться внутрівенно! Сьогодні була в шоці коли взнала як халатно там відносяться до іх виготовлення. Думаю, таки не вартує так ризикувати життям!
     
  19. Яська Березнева

    Яська Березнева Well-Known Member

    яка фірма-виробник?
     
  20. Rodionochka

    Rodionochka Безнадійна оптимістка

     
    • Інформативно Інформативно x 4
    • Співчуваю Співчуваю x 1
    • Корисно Корисно x 1